“SendMyCall” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
“SendMyCall” Privatumo Politika
Kas yra “SendMyCall”?
“SendMyCall” yra verslo telefono sistema ir VoIP teikėjas. Jų paslaugos apima virtualius numerius, PBX telefono sistemas įmonėms, nemokamus numerius ir skambučių valdymą.
Kaip galite naudoti “SendMyCall”?
LiveAgent bilietavimo sistema taip pat tvarko klientų skambučius. Dėl šios funkcijos, jūs galite nesudėtingai paruošti savo skambučių centrą ir pradėti atsakinėti į skambučius. “SendMyCall” galima pasirinkti kaip jūsų LiveAgent skambučių centro VoIP teikėją.
Su LiveAgent, išspręskite bet kurią užklausą telefonu ir pradėkite teikti puikų klientų aptarnavimą. Mūsų skambučių centro funkcijos užtikrina, kad jūsų klientų valdymas būtų sklandus. Pasinaudokite vaizdo skambučiais, IVR medžiais, pritaikytais pokalbių mygtukais, ir dar daugiau.
Kokios yra “SendMyCall” naudos?
- Prieinama ir lanksti kainodara
- Teikia nemokamus numerius
- Pasaulinis padengimas
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Kiek kainuoja “SendMyCall” integracija į LiveAgent?
LiveAgent skirta “SendMyCall” integracija yra įtraukta į vieną iš planų, todėl už tai nėra taikoma jokių papildomų mokesčių. Paprasčiausiai prijunkite savo “SendMyCall” numerį, paruoškite savo skambučių centrą ir atlikite bei atsakykite į klientų skambučius.
Kaip integruoti “SendMyCall” į LiveAgent?
Integracijos procesas yra paprastas ir trunka vos kelias minutes. Norint užbaigti “SendMyCall” integraciją į LiveAgent, nereikia aktyvuotį valdiklių ar pasitikėti trečiųjų šalių paslaugomis. Sekite žemiau nurodytais žingsniais ir sužinokite, kaip užbaigti integracijos procesą.
- Pirmiausiai, eikite į “SendMyCall” svetainę ir įsigykite naują virtualų numerį. Tai galite atlikti paspaudę ant jų pagrindinio puslapio viršutiniame dešiniame kampe esančio Pirkti dabar mygtuko.
- Šiame skyriuje pasirinkite šalį ir vietovę, kurioje norite pritaikyti numerį. Pasirinkite VoIP Pasirinkite Persiuntimo Vietą skiltyje ir tuomet įveskite Prieglobą ir Informaciją. Kai baigsite, paspauskite Tęsti.
- Prieš mokėjimą, jums reikės užsiregistruoti. Kai tik baigsite registracijos procesą, sekantiems žingsniams būkite pasiruošę vartotojo vardą, slaptažodį ir virtualų numerį.
- Dabar atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > Skambučiai > Numeriai. Paspauskite ant viršuje esančio oranžinio Sukurti mygtuko ir VoIP tiekėjų sąraše pasirinkite “SendMyCall”.
- Pateikite savo informaciją, tokią kaip vartotojo vardas, slaptažodis ir jūsų “SendMyCall” telefono numeris. Jūs taip pat turite pasirinkti atitinkamą departamentą, išeinančių skambučių priešdėlį, prieglobą, skambučių įrašymo parinktį ir suteikti numeriui pavadinimą. Kai baigsite, paspauskite Išsaugoti.
Jūs sėkmingai pridėjote savo “SendMyCall” numerį prie LiveAgent skambučių centro. Dabar jį galite naudoti ir atsakyti į klientų skambučius. Norite sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimo teikimą telefonu? Peržiūrėkite mūsų Akademijos straipsnius ir atraskite naujų patarimų ir triukų.
Frequently Asked Questions
Kas yra "SendMyCall"?
"SendMyCall" yra bendrovė, teikianti virtualius telefono numerius, biurams skirtas PBX sistemas ir nemokamus numerius. Jie siūlo lanksčią kainodarą ir galimybę rinktis iš daugybės šalių ir pasaulio vietų.
Ar "SendMyCall" veikia su LiveAgent?
Taip, "SendMyCall" yra vienas iš LiveAgent palaikomų VoIP teikėjų. Jūs galite pridėti savo "SendMyCall" virtualius numerius į LiveAgent skambučių centrą ir pradėti atlikinėti ir atsakinėti į klientų skambučius.
Kaip aš galiu integruoti "SendMyCall" su LiveAgent?
Tai yra paprasta, žemiau yra pateikta eiga. Gaukite savo "SendMyCall" telefono numerį Eikite į LiveAgent Konfigūracija > Skambučiai > Numeriai Sukurkite naują numerį ir pasirinkite "SendMyCall" Pridėkite savo vartotojo vardą, slaptažodį bei kitą informaciją ir paspauskite Išsaugoti
Atraskite „Optimal Call“ - Slovakijos VoIP paslaugų teikėją, siūlantį išskirtinius telefono numerius ir ryšių sprendimus įmonėms bei privatiems klientams Slovakijoje ir Čekijoje. Integruokite nemokamai su „LiveAgent“ ir pradėkite naudoti kaip omnichannel skambučių centro sprendimą. Išbandykite dabar be papildomų išlaidų!
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!