„ShipStation“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„ShipStation“ Privatumo Politika
Kas yra „ShipStation“?
„ShipStation“ yra daugiakanalė produktų siuntimo programinė įranga, skirta internete veikiantiems mažmenininkams. Joje yra tokios funkcijos ir įrankiai, kaip didelių kiekių siuntimas, pristatymo tarifų nuolaidos, klientų valdymas ir individualus prekės ženklo kūrimas. Lengvai valdykite savo internetinių parduotuvių prekių siuntimo eigą.
Kam tai gali praversti?
Naudokite „ShipStation“ integraciją stebėjimui naujienų ir atnaujinimų apie savo klientus, išsiųstas prekes ir užsakymus. Taip pat įrankį galite naudoti kurdami užsakymus ar pokalbius ir valdydami klientus. Galite kurti savo pasirinktas integracijas ir sujungti įvairias dviejų programų dalis. Tai trunka vos kelias minutes.
Privalumai
- Padeda valdyti užsakymus ir siuntas
- Fiksuoja naujus klientus
- Suteikia įrankius klientų ir siuntų valdymui
- Nebereikia kaitalioti programų
- Geresnė darbo eiga
Kaip integruoti „ShipStation“ su „Live Agent“ per „Zapier“?
„Zapier“ leidžia sukurti dviejų programų integraciją ir jas sujungti. Procesas trunka vos kelias minutes. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasirinkti programą ir prie jos prijungti „LiveAgent“. Jums reikės „Zapier“ paskyros. Jei jos neturite, galite ją susikurti per šią nuorodą su savo el. pašto adresu. Kai prisijungsite, eikite į „LiveAgent“ + „ShipStation“ integracijų puslapį.
Atidarę puslapį slinkite žemyn, kol pamatysite skyrių Connect LiveAgent + ShipStation in minutes (Sujungti „LiveAgent“ + „ShipStation“ per kelias minutes). Čia galite pasirinkti paleidiklį ir veiksmą. Paleidiklis pirmoje programoje suaktyvina veiksmą antrojoje.
Šiam pavyzdžiui parodysime „ShipStation“ paleidiklio Item New Order (Prekės naujas užsakymas) ir „LiveAgent“ veiksmą Create Conversation (Sukurti pokalbį). Galite pasirinkti skirtingus integravimo nustatymus. Kai pasirinksite, tęskite spustelėdami mėlyną mygtuką.
Šiame lange turite sukonfigūruoti paleidiklį. Pradėkite nuo prisijungimo prie „ShipStation“ paskyros. Turėsite suteikti prieigą prie kai kurių savo duomenų.
Taip pat turėsite nurodyti savo API raktą. Jį rasite savo „ShipStation“ paskyroje. Eikite į Settings> Account > API Settings. Sugeneruokite naują API raktą ir nukopijuokite raktą bei rakto paslaptį į „Zapier“ langą.
Rekomenduojame paleidiklį ištestuoti ir patikrinti, ar jis gerai veikia. Kai tai padarysite, tęskite procesą.
Dabar atėjo laikas nustatyti „LiveAgent“ veiksmą. Turėsite prisijungti prie savo „LiveAgent“ paskyros ir suteikti prieigą prie duomenų tvarkymo. Tada turite nustatyti veiksmo detales. Mūsų atveju turime nurodyti pranešimą, kuris bus išsiųstas po to, kai „ShipStation“ gaus naują užsakymą.
Štai ir viskas. Paskutinis žingsnis – išbandyti paleidiklį ir įsitikinti, kad jis veikia.
Dabar galite atlikti bandymą. Eikite į savo „ShipStation“ paskyrą ir užsakymų skiltyje sukurkite naują užsakymą.
Patikrinkite „LiveAgent“ bilietų sistemos pašto dėžutę. Ten rasite apie naują užsakymą informuojantį pranešimą iš „ShipStation“.
Drąsiai kurkite daugiau integracijų kitiems tikslams ir padarykite savo internetines parduotuves efektyvesnes.
Frequently Asked Questions
Kas yra „ShipStation“?
„ShipStation“ yra siuntų sprendimas internetinėms parduotuvėms. Jis padės jums sukurti siuntimo etiketes, perduoti stebėjimo informaciją klientams, suteiks automatizavimo, belaidžio spausdinimo ir kitų funkcijų.
Kokie yra „ShipStation“ naudojimo su „LiveAgent“ privalumai?
– užsakymų ir siuntų valdymas iš „LiveAgent“ – jūsų klientų aptarnavimo skyriaus laiko taupymas – didesnis produktyvumas
Integruokite „SharpSpring“ su „LiveAgent“ ir padidinkite savo rinkodaros efektyvumą! „SharpSpring“ automatizavimo įrankis padeda pritraukti daugiau potencialių klientų ir optimizuoti rinkodaros investicijas. Sinchronizuokite kontaktinę informaciją abiejose platformose lengvai ir patogiai. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!