“Simplesat” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Simplesat”?
“Simplesat” yra programinė įranga skirta klientų atsiliepimų valdymui. Įmonės ją naudoja klientų atsiliepimų rinkimui ir analizei. “Simplesat” jums leidžia sukurti ir pritaikyti NPS ir CSAT apklausas jūsų naudojamose sistemose.
Kaip galite panaudoti “Simplesat”?
Efektyvios apklausos turi būti sukurtos konkrečiam tikslui. Universalūs apklausų sprendimai yra ne tokie efektyvūs. “Simplesat” gali būti naudojamas kuriant individualias NPS ir CSAT apklausas, kad gauti svarbius klientų atsiliepimus.
Šiuos duomenis galite naudoti siekdami pagerinti savo įmonę, savo produktus ir paslaugas, ir svarbiausia, savo klientų aptarnavimą. Norėdami iš “Simplesat” gauti didžiausią naudą, galite jį panaudoti į LiveAgent bilietus įterpdami savo NPS ir CSAT apklausas.
Atsiliepimų informacija gali jums padėti daugeliu atveju. Surinktus duomenis galite naudoti gerinant savo pagalbos tarnybą, sužinoti kas patinka ir kas nepatinka jūsų klientams, kuriuos bendravimo kanalus jie renkasi ir daugiau.
Kokia yra “Simplesat” naudojimosi nauda?
- Pritaikytos ir efektyvios NPS ir CSAT apklausos
- Lengvas taikymas su LiveAgent bilietais
- Apklausų tinkinimas ir pritaikymas prekės ženklui
- Suasmeninti apklausų pranešimai
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Kaip integruoti “Simplesat” į LiveAgent?
Tai paprasta. Kai tik pradėsite naudotis “Simplesat”, jūs galite sukurti LiveAgent kontaktams pritaikytą apklausą. Tada jums tereikia ją įkelti į savo bilietų šablonus ir išsiųsti kontaktų sąrašu. Sekite žemiau pateiktą vadovą ir sužinosite kaip tai padaryti.
- Eikite į “Simplesat” svetainę ir pradėkite savo nemokamą bandymą. Kai susikursite savo paskyrą, prietaisų skyde sukurkite naują apklausą. Klientų pasitenkinimo ir lojalumo matavimui galite rinktis NPS arba CSAT apklausas.
- “Simplesat” jums leidžia pritaikyti tokius dalykus, kaip įžanginį klausimą, piktogramš rinkinius ir atsakymų variantus. Jūs taip pat galite pasirinkti tolesnį klausimą ir tai, ar į tą klausimą būtina atsakyti. Kai baigsite, pereikite į Konfiguruoti skirtuką.
- Čia galite pasirinkti apklausos kalbą, ją užvardinti ar pritaikyti jūsų įmonės prekės ženklui. Jūs taip pat galite pridėti skambinimo mygtukus ar nuorodą į savo LiveAgent pagalbos tarnybą, kad surinkti atsiliepimą. Kai baigsite, paspauskite ant Paskelbti skirtuko.
- Pasirinkite Integruoti su kitu įrankiu > Bendras Įterpimas. Taip pat yra keletas piktogramų tipų ir rodymo tvarkos parinkčių. Jūs taip pat galite pasirinkti piktogramos dydį. Baigę, paspauskite ant Generuoti įterpimo kodą.
- Atsiras naujas langas. Paspauskite ant HTML skirtuko ir Nukopijuokite apklausą. Tada perjunkite savo LiveAgent sąskaitą ir eikite į Konfiguracija > El. paštas > Klientų šablonai ir sąraše pasirinkite Bilietas išspręstas. Jūs taip pat galite alternatyviai pasirinkti kitą pasirinkimą.
- Kai pasirenkate parinktį, jūs galite pakeisti jūsų klientų el. laiškų šablonų turinį. Sukurkite tekstą apie atsiliepimų surinkimą ir tada paspauskite ant Šaltinis. Nukopijuokite apklausą į pagal jūsų nustatymus parinktą laukelį. Paspauskite Išsaugoti ir viskas baigta. Jūs taip pat galite išbandyti šabloną ir išsiųsti jį savo elektroniniu paštu, kad pamatytumėte kaip jis veikia.
Jūsų integracija su “Simplesat” yra baigta ir jūs galite pradėti rinkti savo klientų atsiliepimus. Ar norėtumėte sužinoti, kaip rinkti atsiliepimus ar liudijimus? Apsilankykite LiveAgent akademijoje, kur mes pateikėme keletą temų, susijusių su klientų atsiliepimais.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Simplesat"?
"Simplesat" yra aplikacija, padedanti sukurti pritaikytas NPS ir CSAT apklausas. Jos gali padėti surinkti svarbiausius klientų atsiliepimus.
Ar galiu integruoti "Simplesat" į LiveAgent?
"Simplesat" apklausos gali būti įtrauktos į LiveAgent el. laiškų šablonus. Klientai gali paprasčiausiai paspausti ant atsiliepmo piktogramos ir atsiliepimai bus pristatyti jūsų pagalbos tarnybai.
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.