“Sipcall” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Sipcall”?
VoIP telefonija iš“Sipcall”: Novatoriškas sprendimas jūsų verslui!
“Sipcall” siūlo optimalų telefonijos sprendimą visiems jūsų poreikiams: Virtualias telefonų sistemas (PBX) su plačiu funkcijų pasirinkimu (sipcall vPBX), patikimą ryšį prie jūsų telefonų sistemos per “SIP trunk” ar prie jūsų “Microsoft Teams” aplinkos – “Sipcall” yra profesionalus ir kompetentingas partneris.
Mūsų įmonė įsikūrusi Schindellegi mieste, Šveicarijoje, kurioje dirba 35 darbuotojai ir VOIP telefonijoje yra aktyvi nuo 2005 metų. Mes siūlome sertifikuotas SIP paskyras su Šveicarišku telefono numeriu, skirtu LiveAgent.
Kaip tai galite panaudoti?
Jei ieškote VoIP tiekėjo prijungimui prie savo LiveAgent skambučių centro, “Sipcall” yra puikus pasirinkimas. LiveAgent skambučių centras tvarkys jūsų skambučius ir bilietus, o “Sipcall” pasirūpins viskuo kitu. Nešiojamojo kompiuterio ar išmaniojo telefono mikrofonas ir garsiakalbiai yra viskas ko jums reikia pradinio skambučių centro įkūrimui. Jei vėliau norėsite pagerinti skambučių kokybę, jums gali prireikti kitos techninės įrangos.
Kaip galite pasinaudoti „LiveAgent“ skambučių centru?
Nors kai kurie žmonės renkasi skaitmenines klientų patirtis, kiti pageidauja gilesnio asmeninio ryšio su prekės ženklais, su kuriais jie sąveikauja. Skambučių centrai yra puikus būdas pagerinti santykius su klientais, parduoti produktus, pritraukti naujus klientus ir aptarnauti vartotojus ar teikti bendrą klientų aptarnavimą.
Žlugus tradiciniams skambučių centrams ir populiarėjant skambučių centro programinei įrangai, tokiai kaip „LiveAgent“, lengva suteikti tokio pobūdžio patirtį savo klientams nepatiriant didelių išlaidų. Dabar skambučių centrai yra prieinami visų tipų įmonėms, tiek didelėms, tiek mažoms.
Kaip veikia „LiveAgent“ skambučių centras?
Pažangių funkcijų dėka, LiveAgent įmonėms palengvina skambučių centro valdymą ir veikimą. Pavyzdžiui, jūs galite sukurti pritaikytus IVR (Interaktyviojo Atsakiklio) medžius, kurie automatiškai nukreips jūsų klientus teisingiems departamentams ir agentams.
Geriausia dalis? „LiveAgent“ IVR funkcija atlieka visą darbą ir sukuria savo klientams patirtį be rūpesčių. Viskas, ką jie turi padaryti, yra išklausyti IVR meniu ir paspausti atitinkamą rinkimo klaviatūros klavišą (pvz., paspauskite 1, jei norite susisiekti su pardavimų skyriumi), kad būtumėte susieti su tinkamu asmeniu.
Ar jūsų klientas atsitiktinai paskambino į netinkamą skyrių? Sprendimas yra paprastas: naudokite skambučių pervedimus, kad nukreiptumėte klientą pas vieną iš savo kolegų ir sutaupytumėte jų laiką.
Ar sunku prisiminti, ką sakė jūsų klientai? Nesijaudinkite, „LiveAgent“ įrašo visus įeinančius ir išeinančius skambučius ir saugo juos sistemoje. Jei jums reikia ką nors prisiminti, tiesiog suraskite bilietą ir išklausykite visą skambučio įrašą. Skambučių įrašymas taip pat gali būti naudojamas apmokant naujus agentus ir parodant jiems teisingus atsakymus į klientų skambučius.
Norite sužinoti daugiau informacijos apie mūsų skambučių centro funkcijas? Peržiūrėkite mūsų Skambučių centro funkcijų puslapį, kuriame pateikta visa informacija apie LiveAgent skambučių centro galimybes.
Kaip intergruoti “Sipcall” VoIP su LiveAgent?
Jei norite sukurti savo “LiveAgent” skambučių centrą su “Sipcall”, kaip savo VoIP tiekėju, naudokite šį paprastą vadovą.
- Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > Skambučiai > Numeriai. Paspauskite ant viršuje esančio oranžinio Sukurti mygtuko.
- VoIP teikėjų sąraše pasirinkite “Sipcall”.
- Užvardinkite numerį, pasirinkite departamentą, įveskite savo prisijungimo duomenis ir pasirinkite išeinančių skambučių numerio priešdėlį. Jūs taip pat galite pažymėti ar atžymėti parinktį dėl visų į šį skambutį gaunamų ir iš jo atliekamų pokalbių įrašymo. Kai norėsite baigti, paspauskite apačioje esantį Pridėti mygtuką.
Telefono numeris yra LiveAgent ir paruoštas naudojimui. Jei pageidaujate, galite pridėti daugiau “Sipcall” telefono numerių ar numerių iš kitų VoIP teikėjų.
Gaukite daugiau informacijos apie „LiveAgent“ skambučių centro programinę įrangą
Ieškote daugiau informacijos apie skambučių centro įkūrimą ir veiklą? Jei jus domina, peržiūrėkite LiveAgent akademiją ir gaukite daugiau informacijos apie skambučių centrus bei kitas temas iš klientų aptarnavimo pasaulio.
Įdomu, ką dar galima padaryti su „LiveAgent“? Peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą, kad pamatytumėte pilną mūsų klientų aptarnavimo programinės įrangos apžvalgą.
Atraskite „Optimal Call“ - Slovakijos VoIP paslaugų teikėją, siūlantį išskirtinius telefono numerius ir ryšių sprendimus įmonėms bei privatiems klientams Slovakijoje ir Čekijoje. Integruokite nemokamai su „LiveAgent“ ir pradėkite naudoti kaip omnichannel skambučių centro sprendimą. Išbandykite dabar be papildomų išlaidų!
Atraskite, kaip „Sinch“ ir „LiveAgent“ integracija gali patobulinti jūsų klientų aptarnavimą! „Sinch“ siūlo globalias VoIP paslaugas, įskaitant balso, vaizdo skambučius, SMS bei socialinių tinklų žinutes. Integruokite „Sinch“ į „LiveAgent“ be papildomo mokesčio ir valdykite klientų skambučius iš vieningos daugiakanalės bilietavimo sistemos. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir pakelkite savo klientų aptarnavimą į naują lygį!
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!