„Stripe“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „Stripe“?
„Stripe“ yra „ChargeDesk“ sukurta internetinė mokėjimų apdorojimo platforma ir programinės įrangos sprendimas. Ją tūkstančiai įmonių naudoja daugiausia mokėjimams siųsti ar gauti ir kitiems procesams valdyti, išlaikant dėmesį saugumui.
Kam galite ją naudoti?
Naudokite „Stripe“ prenumeratų ar klientų tvarkymui, atšaukimui, pridėjimui ar kūrimui, taip pat elementų ieškojimui ir kita. Be to, „LiveAgent“ informaciniame skydelyje galite gauti pranešimus apie bet kokius jų pasikeitimus, naujus kuponus, sąskaitos faktūros elementus, naujus mokesčius, mokėjimo užklausas ir kt. Klientų pasitenkinimas, el. pašto valdymas ir atsiskaitymo valdymas gali veikti išvien.
Privalumai
- Rūpinkitės mokėjimais, mokėjimo prašymais, sąskaitomis ir ne tik
- Sklandžiai valdykite klientus ir užtikrinkite, kad jie būtų patenkinti
- Gaukite pranešimus apie naujienas ir atnaujinimus
Kaip integruoti „Stripe“ su „LiveAgent“ per „Zapier“
Lengva sekti įvykius naudojant „ChargeDesk“ platformos „Stripe“ integraciją „LiveAgent“ programinei įrangai, kai integravimo procesai tokie paprasti. „Zapier“ integracija gali palengvinti šių dviejų programų susiejimą, o jūs galite sukurti savo suasmenintą integraciją, kad gautumėte būtent tai, ko jums reikia. Ir visa tai patogu vartotojui!
Pirmiausia, jums reikės „Zapier“ paskyros. Jei ją jau turite, prisijunkite. Jei jums reikia ją sukurti, tai galite padaryti per šią nuorodą. Tada eikite į „Stripe“ + „LiveAgent“ integravimo puslapį per „Zapier“.
Paslinkus žemyn, pamatysite skyrių Connect Stripe + LiveAgent in minutes (sujungti Stripe + LiveAgent per kelias minutes) su galimybe pasirinkti paleidiklį ir veiksmą. Sukurkite procesą ir galėsite pasirinkti, kurį ryšį norite užmegzti ir ką jis turėtų daryti. Taip pat galite sukurti daugiau šių integracijų konkretiems tikslams.
Kaip pavyzdį pasirinkome „Stripe“ paleidiklį Canceled Subscription (Atšaukta prenumerata) ir „LiveAgent“ veiksmą Create Conversation (Sukurti pokalbį). Galite pasirinkti asmeninę reakciją į veiksmus arba pasirinkti šį veiksmą kaip šabloną sau. Kai baigsite, spustelėkite mėlyną mygtuką Connect (Prisijungti).
Kitame integravimo etape reikia prisijungti prie savo „Stripe“ įmonės paskyros ir patvirtinti paleidiklį. Kai baigsite, „Zapier“ paprašys išbandyti paleidiklį. Šis veiksmas nėra būtinas, tačiau labai rekomenduojame jį atlikti, kad įsitikintumėte, jog deramai veiks.
Kitas žingsnis – sukonfigūruoti pagalbos tarnybos veiksmą. Pasirinkite arba pridėkite savo įmonės paskyros el. pašto adresą ir prisijunkite prie„Zapier“. Tada užpildykite reikiamus laukus. Šioje dalyje taip pat siūloma užpildyti neprivalomus laukus su papildoma informacija, jei kartais norėtumėte dar labiau patikslinti savo veiksmą. Tai gali būti naudinga jūsų el. pašto valdymui. Bilieto kūrėjo el. pašto adresas negali būti toks pats, bet vietoj jo galite pasirinkti esamo agento el. pašto adresą.
Taip pat, jei baigėte integruoti el. paštą, galite pasirinkti adresą iš kito el. pašto teikėjo, pvz., „Outlook“, „Google Gmail“ ar kitą įmonės el. pašto adresą. Gavėjo el. pašto adresas negali būti toks pat, todėl el. pašo siuntėjui pasirinkite įmonės arba kitą el. pašto adresą. Užpildykite pranešimo temą ir tekstą.
Kai baigsite, turite atlikti paskutinį abiejų įrankių testą. Jei viską būsite atlikę gerai, jūsų įrankiai turėtų puikiai veikti ir integracija bus baigta. Jei iškiltų problemų, „Zapier“ pasiūlys jums patogų trikčių šalinimo vadovą, kuris padės išspręsti problemas. Paprastai nereikia kreiptis į klientų aptarnavimo komandą ir bet kokią bėdą galima gana nesunkiai išspręsti patikslinant informaciją tam tikruose laukuose.
Dabar metas išbandyti integracijos įvykį gyvai. „Stripe“ turi funkciją sukurti bandomąją prenumeratą. Eikite į savo paskyrą, spustelėkite Subscriptions (Prenumeratos) ir pasirinkite Create a test subscription (Sukurti bandomąją prenumeratą). Įveskite bandomąjį el. pašto adresą ir užpildykite informaciją. Baigus kurti prenumeratą, paskutinis likęs žingsnis bus ją atšaukti.
Naujoji prenumerata bus matoma tame pačiame skyriuje. Kad „LiveAgent“ programoje būtų galima paleisti veiksmą ir gauti bilietą, turite jį atšaukti. Bandomosios prenumeratos rodinio dešinėje pusėje rasite parinktį Cancel subscription (Atšaukti prenumeratą).
Kai atšauksite prenumeratą, patikrinkite savo „LiveAgent“ ir pažiūrėkite, ar gavote bilietą apie naują atšauktą prenumeratą.
Jei gavote pranešimą, sėkmingai integravote „Stripe“ ir „LiveAgent“ naudodami „Zapier“. Naudokite tai, kad pagerintumėte klientų patirtį ar bendravimą su klientais, jei gaunate prenumeratos atšaukimą arba kitoms priežastims. Grįžkite į „Zapier“ puslapį, jei norite sukurti kitą tinkintą šių dviejų programų integraciją.
Frequently Asked Questions
Kas yra „Stripe“?
Stripe yra internetinė mokėjimų apdorojimo platforma. Ji leidžia jūsų įmonei saugiai atlikti ir gauti klientų mokėjimus.
Kaip sujungti „Stripe“ su „LiveAgent“?
1. Prisijunkite prie savo „Zapier“ paskyros 2. Eikite į Zapier - „LiveAgent“ + „Stripe“ 3. Pasrinkite paleidiklį / veiksmą 4. Spustelėkite Connect LiveAgent + Stripe
Integruokite „SharpSpring“ su „LiveAgent“ ir padidinkite savo rinkodaros efektyvumą! „SharpSpring“ automatizavimo įrankis padeda pritraukti daugiau potencialių klientų ir optimizuoti rinkodaros investicijas. Sinchronizuokite kontaktinę informaciją abiejose platformose lengvai ir patogiai. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Susipažinkite su „Actio“ – Lenkijos VoIP operatoriumi, siūlančiu patikimus telekomunikacijų sprendimus namų ir verslo klientams nuo 2006 m. Sužinokite, kaip lengvai integruoti „Actio“ su „LiveAgent“ be papildomų mokesčių ir pasinaudokite 14 dienų nemokamu bandymu. Atraskite puikų įrenginio ryšį ir prieinamumą dabar!
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Apsilankykite LiveAgent ir sužinokite, kaip integruoti „Jira“ – galingą klaidų, problemų ir projektų stebėjimo įrankį. Supaprastinkite savo komandos darbo eigą su „Jira“ ir „LiveAgent“ integracija, be jokių programavimo įgūdžių. Pradėkite nemokamai ir padidinkite efektyvumą valdydami užduotis, stebėdami projektus ir generuodami ataskaitas. Atraskite „Jira“ privalumus dabar!