„SugarCRM“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„SugarCRM“ Privatumo Politika
Kas yra „SugarCRM“?
„SugarCRM“ yra didelė atvirojo kodo ryšių su klientais valdymo programinė įranga su pardavimų automatizavimo, rinkodaros kampanijų, klientų aptarnavimo ir bendradarbiavimo galimybėmis.
Šios programos kodas prieinamas bet kuriam naudotojui ar kūrėjui, o tai reiškia, kad galite patys pritaikyti savo darbo eigą, jei tik turite priemonių ir įgūdžių.
Kuo tai gali būti naudinga?
Su šia integracija pro jus nepraslįs jokie pranešimai apie naujienas ar atnaujinimus, susijusius su klientais, kontaktais, laukais, užduotimis, moduliais, bylomis, temomis, įrašais ar galimybėmis. Šią informaciją ar laukus taip pat galite kurti ar atnaujinti patys iš savo prietaisų skydelio.
Privalumai
- Ryšių su klientais valdymas iš vienos programinės įrangos
- Pranešimai naujausios informacijos gavimui
- Daugybė veiksmų, galimų atlikti iš prietaisų skydelio
- Sklandesnė darbo eiga
- Sutaupoma laiko, nereikia kaitalioti programų
Kaip integruoti „SugarCRM“ su „LiveAgent“ per „Zapier“
„SugarCRM“ galima integruoti su „LiveAgent“ per „Zapier“ per paleidiklių ir veiksmų sistemą, pavadinimu „Zap“. Galite sukurti daugybę integracijų iš svetainėje esančių parinkčių.
Jei neturite „Zapier“ paskyros, ją susikurti galite čia. Tada eikite į „LiveAgent“ + „SugarCRM“ integracijų svetainę.
Slinkite žemyn, kol pamatysite skyrių Connect LiveAgent + SugarCRM in minutes (Sujungti „LiveAgent“ + „SugarCRM“ per kelias minutes). Čia galite pasirinkti paleidiklį ir veiksmą. Peržvelkite galimų integracijų sąrašą ir apsvarstykite, ką norite, kad integracija darytų.
Mes parodysime „SugarCRM“ paleidiklio New Task (Nauja užduotis) ir „LiveAgent“ veiksmo Create Conversation (Sukurti pokalbį) sujungimą. Kai pasirinksite paleidiklį ir veiksmą, spustelėkite mėlyną mygtuką tęsti.
Pirmasis žingsnis yra nustatyti paleidiklį. Prisijunkite prie „SugarCRM“ per „Zapier“ ir suteikite prieigą prie duomenų. Tuomet patariame ištestuoti paleidiklį, kad įsitikintumėte, ar jis veikia.
Antrasis žingsnis yra „LiveAgent“ veiksmo konfigūracija. Mūsų atveju, turime užpildyti informaciją, tokią kaip gavėjo ir siuntėjo el. pašto adresai, pranešimo tema ir kita.
Dabar atlikite paskutinį integracijos testavimą ir viskas bus baigta. Dabar kiekvieną kartą sukūrus naują užduotį „SugarCRM“ platformoje, jūsų agentai gaus apie tai informuojantį pranešimą.
Nedvejokite ir per „Zapier“ kurkite daugiau integracijų įvairiems tikslams
Frequently Asked Questions
Kas yra „SugarCRM“?
„SugarCRM“ – tai ryšių su klientais valdymo sistema, kuri nuo 2004 m. leidžia įmonėms automatizuoti pardavimo ir rinkodaros procesus.
Kuo pravarti „SugarCRM“ integracija „LiveAgent“ sistemoje?
– pranešimų apie bet kokius pakeitimus ir (arba) atnaujinimus gavimas – viską viename turinti platforma – klientų informacijos atnaujinimas tiesiai iš „LiveAgent“
Integruokite CoreCommerce su LiveAgent ir pridėkite tiesioginio pokalbio mygtuką savo parduotuvėje! Gaukite išsamų žingsnis po žingsnio vadovą bei sužinokite apie CoreCommerce ir LiveAgent integracijos privalumus. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą dabar!
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.