“TeleCube” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra TeleCube?
TeleCube” yra VoIP platforma, kuri siūlo aprėptį 50-yje šalių. Ją galima priskirti prie pasaulinių VoIP teikėjų. Remiantis “TeleCube”, jų tikslas yra teikti lengvai valdomas, bet tuo pačiu ir ekonomiškas telefonijos paslaugas kiekvienai įmonei.
LiveAgent ir “TeleCube” yra VoIP partneriai. Dėl to, LiveAgent jūs galite naudoti “TeleCube” ir smarkiai pagerinti savo skambučių centro pagalbą ir klientų patirtis
Kaip galite naudoti “TeleCube”?
Naudokite “TeleCube” ir aprūpinkite savo skambučių centrą su VoIP. LiveAgent gali jums padėti įgyvendinti visus skambučių centro poreikius, tokius kaip jūsų klientų pokalbių istorija, Interaktyvaus Atsakiklio medžiai ir dar daugiau. Peržiūrėkite žemiau patalpintą vaizdo įrašą ir pamatykite visas LiveAgent skambučių centro galimybes, arba perskaitykite skambučių centro funkcijų puslapį.
Kiek kainuoja “TeleCube” integracija į LiveAgent?
LiveAgent netaikys jokių papildomų mokesčio už “TeleCube”, kaip VoIP teikėjo naudojimą. Tačiau, norint naudotis jų paslaugomis, jums reikės turėti aktyvią TeleCube prenumeratą. Išsamesnė kainodaros informacija pateikiama “TeleCube” interneto svetainėje.
Kokios yra “TeleCube” teikiamos naudos?
- Nemokamas VoIP “TeleCube” integravimas į LiveAgent
- Didelė aplikacijų ir funkcijų įvairovė
- Palaiko tiek Lenkiškus, tiek pasaulinius numerius
- Iš anksto sumokėti ar prenumeratų planai
- Žema kainodara
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Kaip integruoti “TeleCube” į LiveAgent?
“TeleCube” integravimas į LiveAgent yra nesudėtingas procesas. Sekite šį sąrankos vadovą ir sužinokite, kaip paruošti “TeleCube”, arba peržiūrėkite paaiškinamąjį vadovą žemiau.
- Susikurkite “TeleCube” paskyrą – tai nieko nekainuoja. Jei jau ją turite, prisijunkite prie savo paskyros.
- Tuomet, savo “TeleCube” paskyroje eikite į pagrindinį skydelį. Paspauskite ant Greita Prieiga > Tradiciniai Numeriai > Valdyti numerius.
- Puslapio apačioje paspauskite Įsigytas Numeris. Redaguokite Nukreipti į dalį ir pasirinkite savo SIP paskyrą.
- Grįžkite į pagrindinį skydelį ir eikite į Greita Prieiga > SIP Sąskaitos (Plėtiniai). Atsidarykite Mano SIP Paskyros ir paspauskite ant krumpliaračio, o tada eikite į SIP Nustatymai. Turėtumėte būti ekrane, kuriame turite savo Prisijungimą (Patvirtinimo ID) ir Slaptažodį.
- Atsidarykite savo LiveAgent paskyrą ir eikite į Konfigūracija > Skambutis > Skambučio Numeriai ir paspauskite oranžinį mygtuką, kad sukurti naują numerį. Iš VoIP tiekėjų sąrašo pasirinkite “TeleCube”. Tuomet įveskite savo prisijungimo duomenis, slaptažodį ir numerį (tarptautiniu režimu +48). Jūs taip pat galite pasirinkti departamentą, į kurį bus nukreipti skambučiai ir galimybę įrašyti pokalbius. Paspauskite ant Pridėti ir viskas baigta.
Smalsu sužinoti, ką dar gali LiveAgent? Peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo medžiagą ar apsilankykite mūsų funkcijų puslapyje ir viską pamatykite patys.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia VoIP?
VoIP reiškia "Voice over Internet Protocol (Balsas per Interneto Protokolą)". Tai reiškia, kad jūs galite atlikti ir atsakyti skambučius interneto ryšiu ir sukurti virtualų skambučių centrą tik su nešiojamuoju kompiuteriu ar telefonu.
Kas yra TeleCube?
"TeleCube" yra telekomunikacijų bendrovė, savo klientams teikianti VoIP numerius. Paslaugos aprėptis siekia 50 šalių ir jie padeda daugybei skambučių centrų sukurti ryšį, kuriuo galėtų teikti aptarnavimą klientams.
Kiek kainuoja "TeleCube" integracija į LiveAgent?
LiveAgent netaiko VoIP integracijos mokesčio. Tačiau "TeleCube" savo paslaugą apmokestina nepriklausomai.