„TelefonBG“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„TelefonBG“ Privatumo Politika
Kas tai yra „TelefonBG“
„TelefonBG“ yra VoIP paslaugų teikėjas, skirtas pagalbos centrams. Jie teikia įmonėms telefono numerius, skambučių statistiką, balso paštą su numeriais iš daugiau nei 60 šalių. „TelefonBG“ turi daugybę funkcijų, palaikomų įrenginių ir įrankių, kurie palengvina skambinimą.
Kaip galite jį naudoti?
Tai padeda „LiveAgent“ skambučių centrams paversti telefono ryšį bilietų srautu. Galite naudoti šią paslaugą su skambinimo mygtuku, kad padidintumėte sąveikas su klientais telefonu.
Tiesiog patalpinkite skambinimo mygtuką į savo svetainę, nustatykite skambučių centro programinę įrangą naudodami „TelefonBG“ ir pradėkite skambinti, atsakinėti į skambučius, rinkti atsiliepimus ir paversti skambinančiuosius mokančiais klientais.
Skambučių centras yra galingas jūsų darbuotojų įrankis ir puikus papildymas jūsų pagalbos centre kartu su kitais kanalais, tokiais kaip tiesioginis pokalbis, el. paštas, „Facebook“ ar žinių bazė.
Privalumai
- Patobulintas grįžtamojo ryšio valdymas naudojant skambučius ir skambinimo mygtuką
- Pagerinkite savo darbo eigą naudodami vieną skambučių valdymo sprendimą
- Padidinkite galimybes naudodamiesi neribotais „LiveAgent“ skambučių įrašais
- Paverskite komunikaciją telefonu į bilietus
Kaip integruoti „TelefonBG“ į „LiveAgent“?
„TelefonBG“ turi savitąją integracija, todėl nereikia trečiųjų šalių programų, kad viską tvarkyti. Atidarykite prietaisų skydą ir vadovaukitės šiuo integravimo vadovu.
Eikite į Konfigūracija> Skambučiai> Numeriai Norėdami pridėti numerį, viršuje raskite ir spustelėkite oranžinį mygtuką „Sukurti“.
Bus atidarytas naujas langas su VoIP teikėjais. Sąraše raskite ir spustelėkite „TelefonBG“.
Dabar turite įvesti savo prisijungimo duomenis ir kitą informaciją, pvz., numerį, telefono numerio priešdėlį ir skyrių. Baigę spustelėkite „Pridėti“.
Jau baigta. Integracija ir telefono numeris yra nustatyti ir galite pradėti juos naudoti dabar.
Ar vis dar domitės mūsų skambučių centro galimybėmis? Pažvelkite į žemiau esantį vaizdo įrašą.
Frequently Asked Questions
Kas tai yra „TelefonBG“?
„TelefonBG“ yra Bulgarijos VoIP paslaugų teikėjas, teikiantis aptarnavimą daugiau nei 60 šalių. Jį naudoja skambučių centrai, kad teiktų skambinimo paslaugas pardavimų komandoms, klientų aptarnavimo komandoms ar kitiems.
Ar galiu integruoti „TelefonBG“ į „LiveAgent“?
Taip, jūs galite. „LiveAgent“ turi savitąją integraciją, kuri prieinama „Viskas įskaičiuota“ plane klientams, pasirinkusiems „TelefonBG“ kaip savo VoIP teikėją. Integracijos procesas yra paprastas ir trunka vos kelias minutes. 1. Eikite į „LiveAgent“ konfigūraciją ir skambučių nustatymus 2. Sukurkite naują numerį ir pasirinkite „TelefonBG“ VoIP paslaugą 3. Spustelėkite „Išsaugoti“
Ar „TelefonBG“ integracija į „LiveAgent“ yra nemokama?
Jei esate pasirinkę „Viskas įskaičiuota“ planą, nereikia papildomai mokėti, kad integruotumėte „TelefonBG“ į „LiveAgent“.
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.