„TimeCamp“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„TimeCamp“ Privatumo Politika
Kas yra „TimeCamp“?
„TimeCamp“ yra laiko skaičiavimo programa, kuri gali stebėti jūsų komandos projektus, užduotis, pelningumą ir produktyvumą. „TimeCamp“ automatiškai pradeda skaičiuoti laiką, kai tik pradedate konkrečią užduotį, todėl jums nereikės jaudintis dėl laiko stebėjimo įjungimo. „TimeCamp“ taip pat siūlo ataskaitų teikimą, atsiskaitymo stebėjimo parinktis ir paprastą sąskaitų faktūrų išrašymą.
Kaip galite naudoti „TimeCamp“?
Pasinaudokite „TimeCamp“ pranašumais, jei norite stebėti komandos efektyvumą arba tai, kiek laiko jūsų darbuotojai praleidžia padėdami klientams. Galite pradėti nemokamai naudotis „TimeCamp“ arba sumokėti nedidelį mokestį už papildomas funkcijas. „TimeCamp“ turi kelias kainodaros plano parinktis, todėl jums nereikės jaudintis dėl permokos už funkcijas, kurių nenaudosite.
Pasinaudokite automatinio laiko skaičiavimo pranašumais
Jei esate tiesiog per daug užsiėmęs atsakydamas į bilietus, skambučius ar rašydamas žinių bazės straipsnius, galite naudoti automatinį laiko skaičiavimą, kad galėtumėte stebėti savo darbo veiklą visose žiniatinklio platformose. Kaip? „TimeCamp“ automatinis laiko skaičiavimas atpažįsta veiklą pagal raktinius žodžius.
Kaip galite pasinaudoti „TimeCamp“ integracija?
- Stebėkite savo komandos rezultatus
- Gaukite apžvalgą, kiek laiko praleidžiate įvairioms užduotims atlikti
- Pagerinkite klientų aptarnavimo skyriaus darbo eigą ir paskirstykite išteklius, remdamiesi surinktais duomenimis
Kaip integruoti „TimeCamp“?
Norėdami pradėti naudoti „TimeCamp“ su „LiveAgent“, tiesiog sukurkite „TimeCamp“ paskyrą ir pradėkite sekti savo darbo laiką. Galite pasirinkti sekti savo darbo laiką iš svetainės programos, naudodami naršyklės plėtinį (pvz., iš „Google Chrome“) arba tiesiog atsisiųsdami programą į savo kompiuterį.
- Eikite į „TimeCamp“ svetainę ir sukurkite nemokamą paskyrą arba prisijunkite prie esamos. Paskyros sukūrimas trunka vos minutę, o norint pradėti, nereikia įvesti jokios kredito kortelės informacijos. Nauja paskyra automatiškai prasideda su nemokama 14 dienų „Pro“ versija, kuri po 14 dienų taps nemokama versija, taigi neprarasite savo darbo eigos.
- Sukurkite naują įrašą apie klientų aptarnavimą ar konkrečią veiklą. Pavyzdžiui, galite atskirai stebėti komandos produktyvumą socialinių tinklų platformose ir kitą įrašą skambučiams ar el. laiškams. Pasirinkimas jūsų.
- Kai baigsite, tiesiog spustelėkite mygtuką ir pradėkite stebėti savo veiklos aktyvumo lygį vykdydami konkrečias užduotis. Kai baigsite veiklą, spustelėkite sustabdymo mygtuką, kad nustotumėte stebėti darbo laiką.
Taip pat galite peržiūrėti savo statistiką, pvz., laiką ne darbe ir laiką, praleistą tam tikrose kompiuterio programose. „TimeCamp“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo komandų veiklą naudodamas „viskas viename“ darbuotojų stebėjimo galimybes. Išbandykite „TimeCamp“ su „LiveAgent“, kad gautumėte geriausius rezultatus iš savo klientų aptarnavimo komandų .
Norite sužinoti, ką dar galite padaryti su „LiveAgent“? Pažvelkite į mūsų gaminio apžvalgos vaizdo įrašą arba peržiūrėkite mūsų funkcijų puslapį, kad pamatytumėte viską, ką galime pasiūlyti.
Frequently Asked Questions
Kas yra „TimeCamp“?
„TimeCamp“ yra nemokama laiko skaičiavimo programa. Ją galite naudoti norėdami skaičiuoti laiką rankiniu būdu arba automatiškai. Sekite pavienes užduotis, laiką ne prie kompiuterio ir atsisiųskite savo darbo dienos statistiką.
Ar „TimeCamp“ galima nemokamai naudoti su „LiveAgent“?
Taip, galite naudoti „TimeCamp“ su „LiveAgent“ be jokių papildomų mokesčių.
Ar galiu integruoti „TimeCamp“ į „LiveAgent“?
„TimeCamp“ su „LiveAgent“ galite naudoti bet kokiu būdu, nenaudodami įskiepio ar trečiųjų šalių programinės įrangos. Tiesiog pradėkite sekti klientų aptarnavimo veiklą, kai dirbate.
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.