„Toky“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „Toky“?
„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas. Sistema naudojama skambučių centrams valdyti.
Kam galite ją naudoti?
Nauji skambučiai, balso pranešimai ir tekstiniai pranešimai neprasmuks pro jus nepastebėti, nes apie juos gausite pranešimus „LiveAgent“ valdymo skydelyje. Taip pat galite tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus.
Privalumai
- Skambučių centro pagalba jūsų pagalbos tarnybai
- Žinojimas apie visus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą neperjunginėjant platformų
- Žinučių siuntimas tiesiai iš valdymo skydelio
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra „Toky“?
„Toky“ yra nuo 2014 metų veikianti debesijos telefonijos sistemos bendrovė. Naudodamiesi „Toky“ per kelias minutes galite lengvai įsigyti savo VoIP (interneto telefoniją).
Kaip galima veiksmingai išnaudoti „Toky“ integraciją su „LiveAgent“?
„Toky“ integracija leidžia gauti perspėjimus apie naujus skambučius, ar pranešimus iš karto ir tiesiai į „LiveAgent“. Dėl to jūsų klientų aptarnavimo / pagalbos tarnyba gali efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį. Be to, galite tvarkyti klientų kontaktinę informaciją arba kurti pradėti su jais, ir visa tai galite daryti iš „LiveAgent“.
Susipažinkite su „Actio“ – Lenkijos VoIP operatoriumi, siūlančiu patikimus telekomunikacijų sprendimus namų ir verslo klientams nuo 2006 m. Sužinokite, kaip lengvai integruoti „Actio“ su „LiveAgent“ be papildomų mokesčių ir pasinaudokite 14 dienų nemokamu bandymu. Atraskite puikų įrenginio ryšį ir prieinamumą dabar!
Atraskite, kaip "Giphy" integracija su LiveAgent gali pagyvinti jūsų klientų aptarnavimą naudojant GIF paveikslėlius. Sužinokite, kaip sklandžiai integruoti "Giphy" į savo bilietavimo sistemą ir pagerinti bendravimą įvairiuose kanaluose, įskaitant el. paštą, "Facebook" ir "Slack". Pasinaudokite nemokama ir lengvai naudojama paslauga, kad jūsų klientai visuomet būtų patenkinti ir besišypsantys.