„Ucraft“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„Ucraft“ Privatumo Politika
Kas yra „Ucraft“?
„Ucraft“ svetainių kūrimo priemonė yra skirta jūsų žiniatinklio idėjoms paversti internetine realybe. Ja siekiama palengvinti, pagreitinti svetainių kūrimo procesą ir sutelkti dėmesį į kokybę. Jei norite sukurti svetainę sau, savo verslui ar renginiui, „Ucraft“ yra puikus pasirinkimas. Naudodami „Ucraft“ galite lengvai ir greitai sukurti internetinius puslapius vilkdami ir numesdami (angl. drag and drop). Sulaukite daugiau lankytojų sukurdami gražią svetainę.
Kaip galite naudoti „Ucraft“?
„Ucraft“ tinka visiems, norintiems sukurti asmeninę ar verslo svetainę, pvz., reklaminius puslapius, tinklaraščių platformas ir internetines parduotuves. Naudodami „Ucraft“ galite sukurti savo verslo svetainę ir reklamuoti verslą, arba įkurti internetinę parduotuvę ir parduoti daugiau savo produktų ar paslaugų internete.
Kiekvienai gerai internetinei parduotuvei reikalingas puikus klientų aptarnavimas. Laimei, tai galite lengvai suteikti su „LiveAgent“, patalpinę pokalbio mygtuką savo svetainėje ir sujungę aptarnavimo žiniatinklyje el. paštą su mūsų bilietų sistema.
Tiesioginis pokalbis yra nuostabi klientų aptarnavimo priemonė ir patogi komunikacijos priemonė klientų ir agentų bendravimui. Tai, kas daro jį puikiu, yra paprastumas. „LiveAgent“ konfigūracijoje galite sukurti pasirinktinį pokalbio mygtuką – pasirinkite dizainą, nustatykite formą ir kitą informaciją bei nukopijuokite ir įklijuokite kodą į savo svetainę.
Svetainės lankytojai gali pamatyti mygtuką ir spustelėję jį prisijungti prie klientų aptarnavimo. Bendravimas vyksta akimirksniu ir jūsų klientai gali tęsti apsipirkimą, nenusimindami dėl neišspręstų klausimų, susijusių su jūsų produktais ar paslaugomis.
Geriausia tai, kad tiesioginis pokalbis yra prijungtas prie visos „LiveAgent“ bilietų sistemos, kurioje taip pat galima tvarkyti el. laiškus, skambučių centrą, klientų portalus ir socialinius tinklus – „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir „Viber“. Taip pat yra daug funkcijų, padedančių sklandžiau ir greičiau atlikti darbą.
Pasinaudokite rašymo realiuoju laiku rodiniu ir sužinokite, ko jūsų klientai nori paklausti dar prieš jiems spustelint siuntimo mygtuką. Galite greičiau paruošti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus naudodami pranešimų šablonus, o aktyvūs kvietimai pokalbiui užtikrins, kad jūsų pokalbio mygtukas būtų pastebėtas.
Ar paminėjome, kad mūsų tiesioginis pokalbis yra vienas greičiausių tarp tiesioginių pokalbių valdiklių? Pokalbis rodomas 2,5 sekundės greičiu. Pažvelkite į palyginimą šioje nuorodoje.
Kokie yra „Ucraft“ pranašumai?
- Efektyvi ir paprasta svetainių kūrimo priemonė
- Yra logotipo kūrimo priemonė
- Greitas bendravimas tiesioginio pokalbio dėka
- Vieninga bilietų sistema, turinti daugybę funkcijų
Looking to provide faster support?
Add a LiveAgent live chat to your website and handle customer requests quickly and efficiently
Kaip integruoti „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį į „Ucraft“ puslapį?
Domitės, kaip į savo svetainę įtraukti tiesioginio pokalbio valdiklį? Sekite toliau pateiktą integravimo vadovą, kad sužinotumėte, kaip sukurti „Ucraft“ svetainę ir kaip integruoti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio valdiklį į savo pagrindinį puslapį. Jei dar nesukūrėte „Ucraft“ svetainės, atlikite pirmuosius veiksmus. Jei tai jau padarėte, praleiskite pirmuosius veiksmus ir eikite tiesiai į tiesioginio pokalbio valdiklio sąranką.
- Eikite į „Ucraft“ svetainę ir viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite mygtuką Pradėti. Jūs iškart būsite nukreipti į svetainės kūrimo puslapį.
- Dabar galite pasirinkti iš daugiau nei 120 šablonų. Kategorijos apima verslą, e. prekybą, asmeninį turinį, tinklaraštį, renginius ir daug daugiau. Peržvelkite juos ir pasirinkite tą, kuris geriausiai atitinka jūsų poreikius. Tada pasirinkite „Ucraft“ padomenio pavadinimą ir spustelėkite Pradėti.
- Sekančiuose žingsniuose galite pasirinkti mokėjimo parinktis ir galimybę pradėti nemokamą 14 dienų bandomąją versiją. Kai tai padarysite, būsite nukreipti į svetainės redaktorių ir galėsite pritaikyti savo svetainę asmeninaims poreikiams. Redaktorius yra labai patogus vartotojui ir padeda išvengti daugelio problemų, susijusių su svetainės atnaujinimu.
- Jei jau baigėte ir norite pridėti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio mygtuką, spustelėkite prietaisų skydelį kairėje ir eikite į integracijas. Dabar sąraše pasirinkite „LiveAgent“ ir pateikite savo duomenis – „LiveAgent“ įmonės pavadinimą ir pokalbio mygtuko ID. Spustelėkite Prijungti.
Štai ir viskas – jūsų integracija baigta ir „LiveAgent“ tiesioginis pokalbis yra paruoštas spręsti klientų klausimus ir prašymus. Pažvelkite į „LiveAgent“ akademiją, kad sužinotumėte, kaip tinkamai bendrauti tiesioginiame pokalbyje arba peržiūrėkite tiesioginio pokalbio funkcijas, kad pamatytumėte, ką jis gali.
Frequently Asked Questions
Kas yra „Ucraft“?
„Ucraft“ yra intuityvi svetainių kūrimo priemonė, kuria gali naudotis tiek naujokai, tiek profesionalai. Tai supaprastina svetainių kūrimo procesą ir jį pagreitina nepamirštant kokybės. Svetainė, sukurta naudojant „Ucraft“, yra puikus pasirinkimas, jei norite sukurti svetainę savo įmonei ar renginiui.
Kaip galite naudoti „Ucraft“ su „LiveAgent“?
Klientų aptarnavimas yra būtinas bet kurios internetinės parduotuvės ir verslo svetainės sėkmei. Geros naujienos yra tokios, kad „LiveAgent“ supaprastina šį procesą su pokalbio mygtuku, patalpintu jūsų svetainėje ir bilietų sistemą, kuri susieja jūsų el. laišką su jūsų pokalbio mygtuku.
Kaip galite integruoti „Ucraft“ su „LiveAgent“?
Tai paprasta! Kai turėsite svetainę ir pradėsite redaguoti, eikite į Informacijos suvestinė>Integracijos ir pasirinkite „LiveAgent“. Po to turite pateikti tik pagalbos centro nuorodą ir pokalbio mygtuko ID. Kai spustelėsite Prisijungti, integracija bus baigta.