„Vanilla Telecoms“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„Vanilla Telecoms“ Privatumo Politika
„Vanilla Telecoms“ yra pirmaujanti interneto paslaugų ir aukštos kokybės SIP paslaugų teikėja Maltoje. Įmonė veikia nuo 2007 m. ir bėgant metams labai išaugo. „Vanilla Telecoms“ vertina lankstumą, paprastumą, rūpestingumą ir patikimumą. Ji taip pat yra „oficialus apdovanojimus pelniusių „Grandstream“ produktų platintojas“. „LiveAgent“ bendradarbiauja su „Vanilla Telecoms“ teikdama VoIP paslaugas. Dėl to „LiveAgent“ klientai dabar gali lengvai prijungti savo „Vanilla Telecoms“ VoIP numerį savo skambučių centre.
Kiek kainuoja integruoti „Vanilla Telecoms“ į „LiveAgent“?
Integracijos mokesčio nėra, nes „Vanilla Telecoms“ yra integruota „LiveAgent“ platformoje.
„Vanilla Telecoms“ prijungimo prie „LiveAgent“ instrukcijos:
1. Gaukite „Vanilla Telecoms“ VoIP numerį
2. Prisijunkite į „LiveAgent“ paskyrą
3. Vadovaukitės ekrano nuotrauka
4. Įrašykite prašomą informaciją
5. Pridėkite ir naudokite!
Privalumai:
- maža kaina
- itin patikimas
- geresnė klientų patirtis
- padidėjęs produktyvumas
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra „Vanilla Telecoms“?
„Vanilla Telecoms“ yra telekomunikacijų bendrovė, taip pat teikianti VoIP paslaugas. VoIP reiškia „Voice over Internet Protocol“ (balsas per interneto protokolą, arba kitaip žinoma – interneto telefonija). Tai reiškia, kad galite skambinti ir priimti skambučius naudodamiesi interneto ryšiu.
Kas yra „Vanilla Telecoms“ integracija?
„LiveAgent“ siūlo klientams galimybę prijungti savo VoIP numerius per skirtingus paslaugų teikėjus. Vienas iš jų yra „Vanilla Telecoms“.
Kokie yra VoIP numerio privalumai?
VoIP numerio turėjimas turi daug privalumų. Pagrindinis iš jų – pasiekiamumas iš bet kurios vietos. Kadangi galite naudotis įvairiais įrenginiais, galite nuolat palaikyti ryšį. Pavyzdžiui, jūsų klientų aptarnavimo tarnyba gali padidinti savo produktyvumą ir galiausiai pagerinti CX, nes tampa pasiekiama 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Atraskite „vCita“ integraciją su „LiveAgent“ – idealią sprendimą mažoms įmonėms, siekiančioms automatizuoti klientų valdymą ir susitikimų planavimą. Pasinaudokite rinkodaros įrankiais ir nemokamu bandymu be įsipareigojimų. Integruokite per „Zapier“ ir patirkite efektyvios darbo eigos privalumus. Pradėkite jau šiandien!