„X-cart“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Pradėkite teikti nuostabų klientų aptarnavimą turėdami tiesioginio pokalbio mygtuką savo „X-Cart“ parduotuvėje. Norėdami įdiegti integraciją, spustelėkite šią nuorodą arba atlikite toliau nurodytus veiksmus.
- Parduotuvės administratoriaus srityje atidarykite „Plėtiniai-> Prekyvietė“.
- Raskite „LiveAgent“ modulį pagal pavadinimą ar žymą.
- Pažymėkite langelį „Įdiegti“ šalia modulio pavadinimo ir paspauskite mygtuką „Įdiegti modulius“.
- Eikite į skiltį Moduliai, pažymėkite langelį Įjungta ir spustelėkite Nustatymai „LiveAgent“ pagalbos centro sąrankos modulyje.
- Nukopijuokite ir įklijuokite tiesioginio pokalbio mygtuko integravimo HTML kodą iš „LiveAgent“ į tuščią šio ekrano laukelį. Jei norite, kad kliento vardas ir el. pašto adresas būtų automatiškai įrašyti, pažymėkite atitinkamą langelį. Pabaigoje spustelėkite mygtuką Pateikti.
Kas yra „X-cart“?
„X-Cart“ yra komercinė atviro kodo pirkinių krepšelio platforma, platinama naudojant „SaaS“ arba atsisiunčiant paketą.
Kaip galima tai naudoti?
„LiveAgent“ integracija leidžia „X-Cart“ parduotuvėse patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką.
Frequently Asked Questions
Kas yra „X-cart“?
„X-cart“ yra platforma, padedanti suprojektuoti ir sukurti el. prekybos parduotuvę.
Kodėl turėtumėte integruoti „X-cart“ į „LiveAgent“?
Jei norite padidinti pardavimus, labai rekomenduojame integruoti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio mygtuką. Tai leidžia jūsų klientų aptarnavimo tarnybai reaguoti į klientų užklausas realiu laiku, taip išvengiant potencialių klientų praradimo.
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.