“Yootel” integration
Partner website
Sužinoti Daugiau
Partner Privacy Policy
“Yootel” Privatumo Politika
Kas yra “Yootel”?
“Yootel”a>, jūsų pagrindinis VoIP operatorius buvo įkurtas 2012 metais ir teikia savo paslaugas profesionalams. Vartotojai galės palaikyti nuolatinį ryšį su savo bendradarbiais ir pasinaudoti tokiais vertingais privalumais, kaip visapusė pagalba, labai geras ryšys ir moderniausia įranga.
Mūsų įmonių telefonija, nepriklausomai ar fiksuota, ar mobili, lengvai suderinama su jūsų įmonės aplikacijomis. Ją paprasta naudoti ir ji yra pritaikyta visiems atvejams įmonėje, bei teikia naudą jūsų kasdienėje veikloje.
“Yootel” suteikia prieigą prie daugybės rinkoje populiarių VoIP funkcijų, iš kurių galime išskirti tokias, kaip IP telefoniją įmonėms “Centrex“, “Trunk Sip“, vieningą bendravimą ir kontaktų centrams skirtus valdymo sprendimus, kurie pagerina santykius su klientais, neskaitant rinkodaros sprendimų ir aukštos pridėtinės vertės paslaugų, tokių kaip specialieji numeriai, balso registrantūrą, IVR.
Kaip galite jį panaudoti?
Jei ieškote VoIP teikėjo, kurį galėtumėte susieti su savo LiveAgent skambučių centru, “Yootel” yra puikus pasirinkimas. LiveAgent skambučių centras tvarkys jūsų skambučius ir bilietus, o “Yootel” susitvarkys su viskuo kitu. Nešiojamojo kompiuterio ar išmaniojo telefono mikrofonai ur garsiakalbiai yra viskas ko reikia, norint įkurtį pradinį skambučių centrą. Jei ateityje norėsite pagerinti savo skambučių kokybę, jums gali prireikti kitos kitos techninės įrangos.
Kaip galite pasinaudoti „LiveAgent“ skambučių centru?
Nors kai kurie žmonės renkasi skaitmeninę klientų patirtį, kiti pageidauja gilesnio asmeninio ryšio su prekės ženklais, su kuriais jie sąveikauja. Skambučių centrai yra puikus būdas pagerinti jūsų ryšius su klientais, parduoti produktus, pritraukti naujų klientų ir paslaugos vartotojų ar teikti bendrą klientų aptarnavimą.
Mažėjant tradicinių skambučių centrų populiarumui ir išpopuliarėjus skambučių centro programinei įrangai, tokiai kaip LiveAgent, lengva suteikti tokią patirtį jūsų klientams, neviršijant biudžeto. Skambučių centrai dabar tapo prieinami visų rūšių įmonėms, didelėms ir mažoms.
Kaip veikia „LiveAgent“ skambučių centras?
Dėl pažangių funkcijų taikymo, LiveAgent suteikia galimybę įmonėms lengviau valdyti ir palaikyti skambučių centrą. Pavyzdžiui, jūs galite sukurti pritaikytus IVR (Interaktyviojo Autoatsakiklio) medžius, kurie automatiškai nukreips jūsų klientus teisingiems departamentams ir agentams.
Geriausia dalis? „LiveAgent“ IVR funkcija atlieka visą darbą ir sukuria savo klientams patirtį be rūpesčių. Viskas, ką jie turi padaryti, yra išklausyti IVR meniu ir paspausti atitinkamą rinkimo klaviatūros klavišą (pvz., paspauskite 1, jei norite susisiekti su pardavimų skyriumi), kad būtumėte susieti su tinkamu asmeniu.
Ar jūsų klientas atsitiktinai paskambino į netinkamą skyrių? Sprendimas yra paprastas: naudokite skambučių pervedimus, kad nukreiptumėte klientą pas vieną iš savo kolegų ir sutaupytumėte jų laiką.
Ar sunku prisiminti, ką sakė jūsų klientai? Nesijaudinkite, „LiveAgent“ įrašo visus gaunamus ir atliekamus skambučius ir saugo juos sistemoje. Jei jums reikia ką nors prisiminti, tiesiog suraskite bilietą ir išklausykite visą skambučio įrašą. Skambučių įrašymas taip pat gali būti naudojamas apmokant naujus agentus ir parodant jiems teisingus atsakymus į klientų skambučius.
Pageidaujate daugiau informacijos apie skambučių centro funkcijas? Peržiūrėkite mūsų Skambučių Centro funkcijų puslapį, kuriame pateikta visa informacija apie LiveAgent skambučių centro galimybes.
Kaip integruoti “Yootel” VoIP į LiveAgent?
Jei norite sukurti savo LiveAgent skambučių centrą su “Yootel”, kaip savo VoIP tiekėju, naudokite šį paprastą vadovą.
- Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > Skambutis > Numeriai. Paspauskite viršuje esantį oranžinį Sukurti mygtuką.
- VoIP teikėjų sąraše pasirinkite “Yootel”.
- Užvardinkite numerį, pasirinkite departamentą, įveskite prisijungimo informaciją ir nustatykite išeinančių skambučių numerio priešdėlį. Taip pat galite pažymėti ar atžymėti parinktį dėl visų iš šio numerio atliekamų ir gaunamų skambučių įrašymo. Kai norėsite baigti, paspauskite apačioje esantį Pridėti mygtuką.
Telefono numeris jau yra LiveAgent ir paruoštas naudojimui. Jei pageidaujate, galite pridėti daugiau “Yootel” telefomo numerių ar pridėti numerių iš kitų VoIP teikėjų.
Gaukite daugiau informacijos apie „LiveAgent“ skambučių centro programinę įrangą
Ieškote daugiau informacijos apie skambučių centro įkūrimą ir palaikymą? Jei jus domina, peržiūrėkite LiveAgent akademiją ir sužinokite daugiau informacijos apie skambučių centrus ir kitas temas iš klientų aptarnavimo pasaulio.
Įdomu, ką dar galima padaryti su „LiveAgent“? Peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą, kad pamatytumėte pilną mūsų klientų aptarnavimo programinės įrangos apžvalgą.
Atrakinkite „Drupal“ galimybes su „LiveAgent“! Integruokite tiesioginio pokalbio mygtuką savo svetainėje, gerinkite klientų patirtį ir padidinkite pardavimus. Sužinokite, kaip „Drupal“ padeda valdyti kelias svetaines ir optimizuoti turinį įvairiems įrenginiams. Pradėkite nemokamą bandomąją paskyrą be įsipareigojimų!
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.