“Zimbra” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
“Zimbra” Privatumo Politika
Kas yra “Zimbra”?
“Zimbra” yra asmeninio verslo bendravimo ir bendradarbiavimo sprendimas. “Zimbra” programinė įranga apima kliento ir serverio komponentus ir vienu metu siūlo kompiuteriams skirtą programą, pavadinimu “Zimbra Desktop”. Papildomai prie “Zimbra” atvirojo kodo versijos, yra ir komercinė versija (“Network Edition”), turinti uždarojo kodo papildymus, tokius kaip pranešimų aplikacijos programavimo sąsają, skirtą susitikimų ir kontaktų sinchronizavimui “Outlook”.
Kaip galite naudoti “Zimbra”?
Integruotas debesų kompiuterijos, kalendoriaus ir bendradarbiavimo sprendimas “Zimbra” yra įmonių standartas viešojoje ir privačioje debesų kompiuterijoje. “Zimbra” siūlo novatorišką susirašinėjimo patirtį, apjungiant galutinius naudotojus ir jų asmeninėje debesų kompiuterijoje saugomą veiklą, per naujai sukurtos naršyklės sąsają.
Stengiatės, kad jūsų “Zimbra” klientų laiškai nebūtų užmiršti ir būtų išspręsti laiku? Pats laikas integruoti ją į LiveAgent ir valdyti savo bendravimą su klientais, naudojant bilietavimo sistemą.
Bilietavimo sistema pirmiausiai tarnauja klientų aptarnavimo tikslais. Klientų aptarnavimo atstovams ji suteikia lengvai naudojamą sąsają, skirtą atsakymams į klientų užklausas. Klientų užklausos, nepriklausomai iš kurio šaltinio jos kyla, iš karto tampa bilietais, kai tik jas gauna klientų agentas. Šiuos bilietus galite rasti universalioje pašto dėžutėje. Tai suteiks greito ir efektyvaus aptarnavimo galimybę jūsų klientų aptarnavimo atstovams.
LiveAgent bilietavimo sistemą taip pat palaiko efektyvumo ir produktyvumo funkcijos, kurios jums padeda rūšiuoti, tvarkyti ir greičiau atsakyti į klientų el. laiškus. Jūs galite naudoti tokias funkcijas, kaip departamentai, žymos, filtrai ar agentų susidūrimo aptikimas ir sukurkite sklandžią darbo eigą.
Mūsų universali pašto dėžutė ne tik tvarko el. laiškus, ji gali pasirūpinti ir internetiniais pokalbiais, klientų portalais, skambučių centrais ir padėti jums valdyti socialinę žiniasklaidą – “Facebook”, “Twitter”, “Instagram”. Ji taip pat apima “Viber”. Kiekvienas bendravimo kanalas yra palaikomas jam būdingomis funkcijomis, kurios užtikrina sklandų ir patikimą veikimą.
“Zimbra” teikiama nauda
- Vienas iš geriausių prieinamų el. pašto sprendimų
- Svarbių el. laiškų atsarginės kopijos
- “Zimbra” el. laiškai organizuotoje bilietų sistemoje
- Papildomos funkcijos ir pagerintos bendravimo galimybės
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Kaip integruoti “Zimbra” į LiveAgent
Norint užbaigti procesą, nebūtina aktyvuoti jokių įskiepių ar trečiųjų šalių aplikacijų. Viskas ką jums reikia atlikti, norint integruoti “Zimbra” į LiveAgent yra pateikti kai kurią informaciją LiveAgent sistemoje.
- Jei dar neturite savo “Zimbra” el. pašto, apsilankykite jų svetainėje ir pradėkite nemokamą bandomąją versiją ar įsigykite mokamą planą. Užpildykite formą ir gaukite savo naują el. paštą. Jei jau turite savo “Zimbra” paskyrą, galite praleisti šį žingsnį ir tęsti sekantį.
- Dabar eikite į savo LiveAgent paskyrą ir atidarykite Nustatymai> El. paštas > Pašto paskyros. Paspauskite ant sukurti mygtuko ir pasirinkite Kita.
- Dabar, jūs galite pasirinkti, ar norite integruoti naudojant Persiuntimą, ar IMAP/POP3. Mes jums parodysime abi integracijos parinktis, pirmiausiai pradedant nuo Persiuntimo. Paspauskite ant Persiuntimas ir tęskite sekantį žingsnį.
- Kai pasirinksite Persiuntimą, įveskite savo el. pašto adresą ir Nustatykite SPF įrašą, savo “Zimbra” domenui. Jei nežinote kaip tai padaryti, peržiūrėkite šį “Zimbra” svetainėje pateiktą vadovą. Tai reikia atlikti siekiant užtikrinti, kad jūsų el. laiškai LiveAgent sistemoje nebūtų pripažinti kaip šlamštas. Kai baigsite, pasirinkite už šiuos iš “Zimbra” paskyros gaunamus el. laiškus atsakingą departamentą ir paspauskite Išsaugoti.
Jei norite prijungti savo “Zimbra” el. paštą, naudojant IMAP/POP3, pasirinkite šią parinktį. Pateikite savo el. pašto adresą, prisijungimo informaciją ir slaptažodį. Pasirinkite gavimo tipą (IMAP ar POP3), pateikite serverio bei prievado informaciją. Tuomet paspauskite Išsaugoti.
Štai ir viskas, jūsų “Zimbra” el. paštas yra prijungtas prie LiveAgent bilietavimo sistemos. Jūsų el. laiškai bus tvarkomi taip, kad padėtų jums teikti geresnį klientų aptarnavimą.
Ieškote daugiau informacijos? Peržiūrėkite mūsų naudingus straipsnius LiveAgent Akademijoje ir daugiau sužinokite apie nepakartojamo klientų aptarnavimo teikimą visuose kanaluose. Peržiūrėkite mūsų Apžvalginį vaizdo įrašą ar apsilankykite funkcijų puslapyje, kad pamatytumėte kitas LiveAgent galimybes.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Zimbra"?
"Zimbra" yra verslui skirtas el. pašto sprendimas. "Zimbra" yra pilnas bendradarbiavimo rinkinys, kuris apima ne tik el. paštą, tačiau ir grupinius kalendorius.
Kaip galite naudoti "Zimbra"?
"Zimbra" galima naudoti visais, su el. paštu susijusiais tikslais. Visiškai nesvarbu, ar jūs dirbate pardavimų, klientų aptarnavimo, ar kitose srityse - "Zimbra" gali tvarkyti jūsų bendravimą el. paštu ir suplanuoti tvarkaraštį.
Kokia yra "Zimbra" integracijos nauda?
Patikimas ir efektyvus el. pašto sprendimas jūsų LiveAgent pagalbos tarnyboje Išsaugo visų svarbių el. laiškų atsargines kopijas Papildomą pastiprinimą suteikia LiveAgent bilietavimo sistema Daugybė bilietavimo funkcijų
Kaip integruoti "Zimbra" į LiveAgent?
Eikite į LiveAgent > Nustatymai > El. paštas > Pašto Paskyros Pridėkite naują el. pašto paskyrą ir pasirinkite Kita Pasirinkite tarp persiuntimo ar IMAP/POP3 Pateikite savo duomenis ir Išsaugokite
Atraskite, kaip „Sinch“ ir „LiveAgent“ integracija gali patobulinti jūsų klientų aptarnavimą! „Sinch“ siūlo globalias VoIP paslaugas, įskaitant balso, vaizdo skambučius, SMS bei socialinių tinklų žinutes. Integruokite „Sinch“ į „LiveAgent“ be papildomo mokesčio ir valdykite klientų skambučius iš vieningos daugiakanalės bilietavimo sistemos. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir pakelkite savo klientų aptarnavimą į naują lygį!
Apsilankykite LiveAgent ir sužinokite, kaip integruoti „Jira“ – galingą klaidų, problemų ir projektų stebėjimo įrankį. Supaprastinkite savo komandos darbo eigą su „Jira“ ir „LiveAgent“ integracija, be jokių programavimo įgūdžių. Pradėkite nemokamai ir padidinkite efektyvumą valdydami užduotis, stebėdami projektus ir generuodami ataskaitas. Atraskite „Jira“ privalumus dabar!