„Twitter“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Twitter”?
“Twitter” yra tinklaraščio ir socialinės žiniasklaidos svetainė, kurią naudoja milijonai žmonių pasaulyje. Vartotojai bendrauja trumposiomis “Twitter” žinutėmis, kuriose jie gali pasidalinti tekstu ir kita informacija su savo sekėjais. “Twitter” taip pat naudoja įmonės ir verslai, siekdami reklamuoti savo produktus, bendrauti su klientais ar teikti jiem aptarnavimą.
/”Twitter” gali būti puikus įrankis jūsų klientų aptarnavimo komandai. Jis gali padidinti klientų pasitenkinimą, o jūsų agentai gali suteikti pagalbą realiuoju laiku, vietoje to, kad tai atliktų naudodami el. laiškus ar telefono skambučius.
Kaip galite jį panaudoti?
Naudokite “Twitter” ir sukurkite įmonės paskyrą, kurioje galėsite dalintis savo produktais ir paslaugomis. Turint tinkamą programinę įrangą ir žinių, “Twitter” taip pat galima panaudoti kaip galingą klientų aptarnavimo kanalą. “Twitter” ir LiveAgent apjungimas gali užtikrinti papildomą prieigą prie jūsų klientų ir pagerinti įmonės vardą.
Atlikus “Twitter” integraciją, jūsų komandos pašto dėžutėje, tiesiogiai iš savo paskyros bus galima stebėti žinutes ir “Twitter” pranešimus.
Dabar jūs galite apibrėžti savo užklausų sąrašą – “Twitter” sukurtų žinučių stebėjimas. Štai keletas pavyzdžių, kaip ieškoti konkrečių “Twitter” žinučių ir paversti juos bilietais:
Pavyzdys | Rasti “Twitter” žinutes… |
---|---|
“twitter” paieška | yra tiek “twitter”, tiek “paieška”. Tai numatysasis operatorius |
“laiminga valanda” | turi tikslią frazę “laiminga valanda” |
meilė AR neapykanta | yra arba “meilė” arba “neapykanta” (ar abu) |
alus -šaknis | yra “alus”, bet ne “šaknis” |
#haiku | yra grotažymė “haiku” |
nuo:twitterapi | siųsta iš vartotojo @twitterapi |
skirta:twitterapi | siųsta vartotojui @twitterapi |
vieta:opentable:2 | apie vietą su OpenTable ID 2 |
vieta:247f43d441defc03 | apie vietą su “Twitter” ID 247f43d441defc03 |
@twitterapi | paminėjimas @twitterapi |
superherojus nuo:2011-05-09 | įtraukta “superherojus” ir siųsta iki “2011-05-09” (metai-mėnuo-diena) |
“twitterapi” iki:2011-05-09 | įtraukta “twitterapi” ir siųsta iki datos “2011-05-09”. |
filmas -baisu 🙂 | įtraukta “filmas”, tačiau ne “baisu” ir su teigiamu požiūriu. |
skrydis 🙁 | įtraukta “skrydis” ir su neigiamu požiūriu. |
eismas ? | įtraukta “eismas” ir užduodamas klausimas. |
linksmas filtras:links | įtraukta “linksmas” ir su nuoroda. |
naujienų šaltinis:tweet_button | įtraukta “naujienos” ir įvesta naudojant Twitter Pranešimo Mygtuką |
Naudos
- Realiuoju laiku stebėkite “Twitter” pranešimus ir žinutes
- Viskas tvarkoma bilietavimo sistemoje
- Vienas sprendimas, teikiamas su funkcijomis, tvarkančiomis jūsų socialinę žiniasklaidą
Kaip integruoti “Twitter į LiveAgent
LiveAgent yra įtraukta integracija jūsų “Twitter” paskyrai. Paprasčiausiai eikite į savo LiveAgent paskyrą, atsidarykite Konfigūracija ir suraskite “Twitter”, kuris randasi dešinėje pagrindinio ekrano skydelio pusėje.
Pirmiausiai reikia įgalinti “Twitter”. Tai galite atlikti paspaudę oranžinį mygtuką esantį skiltyje. Po šio veiksmo, LiveAgent persikraus.
Toliau, eikite į “Twitter” paskyros. Tai randasi skyriuje kairiajame skydelyje, iš karto po “Twitter”. Čia galite pridėti savo “Twitter” paskyras. Paspauskite ant oranžinio mygtuko Pridėti “Twitter” sąskaitą.
Atsiras naujas langas. Prisijunkite prie savo “Twitter” sąskaitos ir suteikite LiveAgent leidimus tvarkyti jūsų duomenis, bei prieigą prie savo pagalbos tarnybos programinės įrangos.
Jūsų “Twitter” paskyra buvo prijungta ir ją turėtumėte matyti skyriuje. Paskutinis žingsnis yra paspausti ant pieštuko piktogramos, esančios dešinėje pusėje.
Norėdami užbaigti integraciją, turėtumėte pažymėti Būklė langelį. Tai suteiks galimybę LiveAgent tvarkyti jūsų “Twitter” žinutes ir paversti jas Bilietais jūsų Bilietavimo Sistemoje.
Viskas baigta. Pasitikrinkite savo bilietavimo pašto dėžutę. Jūs turėtumėte matyti savo “Twitter” žinutes ir iš ten atsakyti savo sekėjams.
Dabar jums nebereikia persijungti tarp aplikacijų ir galite tvarkyti visą klientų bendravimą iš savo LiveAgent pašto dėžutės. Nesivaržydami pridėkite daugiau paskyrų.
Kaip integruoti “Twitter” į LiveAgent naudojant “Zapier”
Jei pageidaujate, galite integruoti “Twitter” į LiveAgent naudodami “Zapier”. Zapier yra paslauga, galinti padėti integruoti dvi aplikacijas. Integracija yra paprasta ir ją galima atlikti per kelias minutes.
Pirmiausiai, jums bus reikalinga “Zapier” paskyra. Ją galite susikurti čia. Kai baigsite, eikite į LiveAgent + “Twitter” integracijos puslapį.
Slinkite žemyn puslapiu, kol pamatysite prijungti “Twitter” + LiveAgent per kelias minutes, skyrių. Šioje vietoje galite pasirinkti aktyvatorius ir veiksmą. Vienoje programinėje įrangoje esantis aktyvatorius suaktyvins veiksmą kitoje aplikacijoje. Todėl apgalvokite, ko pageidaujate iš integracijos ir pasirinkite aktyvatorių ir veiksmą.
Kaip pavyzdį mes pasirinkome “Twitter” aktyvatorių “Naujas Sekėjas” ir LiveAgent veiksmą “Pridėti Naują Klientą”. Galite naudoti šią integraciją stebėdami vartotojų skaičių per mėnesį, savo komandos pašto dėžutėje gauti naujus kontaktus pokalbiams, pardavimų ar rinkodaros tikslais.
Norėdami tęsti, paspauskite mėlyną mygtuką.
Dabar laikas sukonfiguruoti aktyvatorių. Prisijunkite prie savo “Twitter” paskyros ir suteikite “Zapier” reikalingus leidimus tvarkyti jūsų duomenis.
Turėtumėte išbandyti aktyvatorių ir pamatyti kaip jis veikia. “Zapier” patikrins, ar savo “Twitter” paskyroje jūs turite sekėjų ir vartotojų bei surinks informaciją.
Atlikus sėkmingą aktyvatoriaus bandymą, toliau tęskite LiveAgent veiksmo konfigūravimą
Čia turite užpildyti keletą formų. El. pašto laukelyje pasirinkite parinktį, kaip tai parodyta žemiau pateiktame paveikslėlyje arba pasirinkite kitą, jums labiau priimtiną. Bet kokiu atveju, el. pašto laukelyje jums nereikia nurodyti el. pašto adreso.
Kai baigsite, atlikite galutinį integracijos bandymą ir peržiūrėkite, kaip ji veikia.
Veikia? Puiku! Dabar visi nauji “Twitter” sekėjai bus išsaugoti kaip kontaktai jūsų LiveAgent bilietavimo sistemoje.
Galite grįžti į “Zapier” puslapį ir skirtingiems tikslams sukurti daugiau integracijų.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Twitter" integracija LiveAgent viduje
"Twitter" integracija sukuria naują bilietą kas kartą, kai jūs būnate paminėti "Twitter" žinutėje. Dėl to, jūs visada galite būti arčiau jūsų klientų ir sekti visas naujienas vienoje sąsajoje.
Kaip integruoti "Twitter" į LiveAgent?
1. Prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros 2. Paspauskite ant Konfigūracijos 3. Susiraskite "Twitter" -> "Twitter" paskyros -> Pridėti "Twitter" paskyrą 4. Prijunkite 5. Paspauskite Redaguoti ir pažymėkite Būklė laukelį
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent – patikima pagalbos tarnybos programine įranga, kuri padės efektyviai valdyti klientų užklausas ir socialinių tinklų komentarus. Pasinaudokite 30 dienų nemokamu bandymu ir sužinokite, kaip galite pagerinti savo rinkodarą bei klientų pasitenkinimą. Nereikalaujama kreditinė kortelė.
Atraskite, kaip Twitter integracija su LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir socialinę žiniasklaidą. Sužinokite, kodėl Twitter yra svarbus klientų pagalbai, ir kaip galite greitai reaguoti į paminėjimus bei žinutes realiuoju laiku. Išbandykite nemokamai ir padidinkite klientų pasitenkinimą.