Ieškote „Intercom“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Intercom“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

„Intercom“ yra puiki programinė įranga, teikianti verslo pranešimų platformą. „Intercom“ naudoja pokalbių robotus ir tiesioginius pokalbius. Tačiau, jei ieškote „Intercom“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“.

Atraskite mūsų patogią, universalią pašto dėžutę su daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijomis ir daugiau nei 40 integracijų. Naudodami „LiveAgent“ pamatysite, kad su puikia programine įranga teikiamas puikus klientų aptarnavimas.

Pereikite iš „Intercom“ į „LiveAgent“ per kelias minutes. Mes siūlome pagalbą pereinant iš „Intercom“, kurio metu importuosime visus jūsų duomenis iš „Intercom“ į „LiveAgent“. Tai nemokama ir užtrunka tik 5 minutes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Sužinokite, kuo „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvų

Labiau patenkinti klientai

„LiveAgent“ padeda padidinti klientų pasitenkinimą ir pagerinti konversijų rodiklius.

Padidėjęs našumas

Sumažinkite agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų.

Daug funkcijų

Turint daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijas, klientų aptarnavimas bus ypač paprastas.

„Intercom“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
Intercom
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Intercom offers ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
Intercom offers Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Intercom doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Intercom offers self-service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Intercom offers a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Intercom offers a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Instagram integration.
Intercom doesn't offer a Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Intercom doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Intercom offers knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Intercom offers customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
Intercom offers automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions.
Intercom offers API functions.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Intercom doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Intercom doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
Intercom doesn't offer unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
Intercom offers unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Intercom doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
Intercom offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Intercom doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
Intercom offers unlimited 24/7 support.
social notifications - illustration

Galinga „Intercom“ alternatyva

Kai ieškote puikios pagalbos centro programinės įrangos, labai svarbu gauti geriausią kainos ir kokybės santykį. „Intercom“ siūlo 3 skirtingus pagrindinius paketus ir papildomas papildomas funkcijas. „LiveAgent“ siūlo 4 pagrindinius  paketus konkurencingomis kainomis ir papildomas funkcijas, tokias kaip socialinių tinklų integracija. Jei ieškote funkcionalios „Intercom“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Turime hibridinį bilietų srautą, „omnichannel“ pašto dėžutę, ataskaitų teikimo ir analizės funkcijas, automatizavimą, žaidimus ir dar daugiau!

Gaukite savo klientų aptarnavimo apžvalgą

Peržiūrėkite naudojimą, statistiką, įvertinkite našumo ataskaitas ir mokykitės iš klientų įvertinimų.

analytics reporting customer support tool - LiveAgent

Greičiausias pokalbių valdiklis

Jei ieškote „Intercom“ alternatyvos, o greitis yra jums svarbi metrika, „LiveAgent“ gali būti tai, ko ieškote. „LiveAgent“ gali pasigirti greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje – rodymo greitis yra vos 2,5 sekundės.

Greitas pokalbių valdiklis yra teisingas pasirinkimas, jei norite efektyviai paversti svetainės lankytoją klientu. Remiantis „eMarketer“ ataskaita, 35% svetainės lankytojų pirko internetu po to, kai pasinaudojo tiesioginiu pokalbiu.

LiveAgent live chat - Startup job
connected world map

Daug kalbų

Mūsų programinė įranga yra įvairiakalbė. „LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai. Neleiskite užsienio kalboms sukurti barjero tarp jūsų ir jūsų klientų. Mes tuo pasirūpinome.

Kodėl tenkintis kažkuo mažiau?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai yra puiki „Intercom“ alternatyva. „LiveAgent“ taupo jūsų laiką ir pinigus, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – kurti prasmingus santykius su klientais.

man and woman receiving awards

„LiveAgent“ ir „Intercom“ palyginimas

Patikrinkite, kaip mes atrodome, palyginus su „Intercom“, remdamiesi klientų atsiliepimais, esančiais „Capterra

Intercom vs LiveAgent on Capterra
Teisinga 2020 01 13

Sužinokite, kodėl mūsų klientai pasirinko „LiveAgent“ kaip savo pageidaujamą „Intercom“ alternatyvą

Sužinokite, ką kiti klientai sako apie mus. „LiveAgent“ surinko daugiau nei 2800 atsiliepimų įvairiose programinės įrangos rinkose, tokiose kaip „Capterra“, „Trustpilot“, „GetApp“, „G2“, „Software Advice“.

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Palyginkite mus su kitomis alternatyvomis

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

Susiję straipsniai su„Intercom“ alternatyva
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcijos

Sužinokite apie LiveAgent daugiakanalės pagalbos tarnybos funkcijas vienoje vietoje! Išbandykite efektyvesnį klientų aptarnavimą.

LiveAgent – Omnikanalė klientų aptarnavimo platforma su pažangiomis funkcijomis ir integracijomis. Išbandykite nemokamai jau šiandien!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

LiveAgent – Omnikanalė klientų aptarnavimo platforma su pažangiomis funkcijomis ir integracijomis. Išbandykite nemokamai jau šiandien!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracijos

Atraskite „LiveAgent“ integracijas, kad pagerintumėte klientų patirtį ir optimizuotumėte procesus. Išbandykite nemokamai dabar!

LiveAgent planai prasideda nuo 15 $ / agentui / mėn. ir apima el. pašto bilietų sistemą, tiesioginių pokalbių funkciją, žinių bazę ir daugiau. Pilnas paketas prieinamas už 69 $ / agentui / mėn.

LiveAgent kainodara

Atraskite LiveAgent kainodaros planus nuo 15 $/mėn.! Efektyvus klientų aptarnavimas su įvairiomis funkcijomis, išbandykite nemokamai!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x