Klientų aptarnavimas internetu
Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.
Atraskite, kaip efektyvūs mokymai gali paruošti jūsų klientų aptarnavimo agentus puikiai aptarnauti klientus. Sužinokite apie nuolatinių seminarų svarbą, naujų įgūdžių tobulinimą ir komandos efektyvumo gerinimą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją be įsipareigojimų ir pakelkite savo klientų aptarnavimą į naujas aukštumas!
Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai
Pasinaudokite mūsų patraukliais išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonais, kurie padidins jūsų internetinio seminaro registracijas ir dalyvavimą.
Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui
Atskleiskite internetinių pokalbių etiketo paslaptis ir pagerinkite klientų aptarnavimą su LiveAgent. Sužinokite apie teigiamus ir neigiamus pavyzdžius, agentų savybes ir bendravimo taisykles, siekiant išlaikyti teigiamą klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Pradėkite kurti geresnius santykius su klientais šiandien!
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.