Sužinokite viską apie
„LiveAgent“ su internetiniais seminarais

Sužinokite, kaip galite naudoti kiekvieną funkciją.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Mokykitės per „LiveAgent“ internetinius seminarus

Sveiki atvykę į „LiveAgent“ klientų aptarnavimo internetinį seminarą! Mūsų specialistai padės jums susipažinti su daugiakanale pagalbos centro įranga, į kurią įeina bilietų programinė įranga, tiesioginiai pokalbiai, įmontuotas skambučių centras ir daug daugiau. Mes padėsime jums tinkamai nustatyti ir sukonfigūruoti paskyrą, taip pat atsakysime į dažniausiai užduodamus klausimus. Susipažinkite su „LiveAgent“ ir patobulinkite savo klientų aptarnavimą, kaip tai padarė daugelis įmonių visame pasaulyje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

Šiame internetiniame seminare apžvelgsime „LiveAgent“ prietaisų skydelį, svarbiausias funkcijas ir nustatymus, į kuriuos pirmiausia turėtumėte atkreipti dėmesį.

Supaprastintas bendravimas, paverstas bilietais, yra pagrindinis „LiveAgent“ bruožas. Padidinkite produktyvumą pradėdami naudoti „LiveAgent“.

Tiesioginių pokalbių programinės įrangos ar aktyvių kvietimų pokalbiams naudojimas yra puikus būdas tiesiogiai susisiekti su klientais, potencialiais klientais ar plačiąja auditorija, kad jie nepasimestų jūsų svetainėje.

Galimybė turėti daugiau žinių bazių yra naujausias klientų portalo sistemos priedas. Tokiu būdu galite atskirti žinias pagal kalbą, produktą ar prekės ženklą.

Susiję straipsniai suInternetiniai seminarai
Klientų aptarnavimas internetu – tai įmonės teikiama internetinė pagalba klientams, kurie naudojasi jos produktais ar paslaugomis. Sužinokite daugiau ir patobulinkite savo žinias.

Klientų aptarnavimas internetu

Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.

Mokymas yra jūsų agentų mokymo procesas, kad jie būtų gerai pasirengę aptarnauti klientus. Jis niekada neturėtų sustoti.

Mokymas

Atraskite, kaip efektyvūs mokymai gali paruošti jūsų klientų aptarnavimo agentus puikiai aptarnauti klientus. Sužinokite apie nuolatinių seminarų svarbą, naujų įgūdžių tobulinimą ir komandos efektyvumo gerinimą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją be įsipareigojimų ir pakelkite savo klientų aptarnavimą į naujas aukštumas!

Pasinaudokite mūsų patraukliais išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonais, kurie padidins jūsų internetinio seminaro registracijas ir dalyvavimą.

Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai

Pasinaudokite mūsų patraukliais išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonais, kurie padidins jūsų internetinio seminaro registracijas ir dalyvavimą.

Laikykitės mandagaus pokalbio protokolo. Susipažinkite su tinkamu internetinių pokalbių etiketu ir išmokite klientų aptarnavimo taisykles.

Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui

Atskleiskite internetinių pokalbių etiketo paslaptis ir pagerinkite klientų aptarnavimą su LiveAgent. Sužinokite apie teigiamus ir neigiamus pavyzdžius, agentų savybes ir bendravimo taisykles, siekiant išlaikyti teigiamą klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Pradėkite kurti geresnius santykius su klientais šiandien!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x