Sveiki, aš Jonas, kuo galiu jums padėti?
Norėčiau patikrinti savo užsakymo būseną.
Jokių problemų, prašome pateikti savo užsakymo numerį.
Mano užsakymo numeris yra GQ34566
•
•
•
LiveAgent internetinių pokalbių programinė įranga yra greita, patikima, nešanti jūsų įmonei pelną ir padedanti klientų aptarnavimo komandoms būti produktyvesnėms.
Naudokite internetinių pokalbių programinę įrangą ir per kelias sekundes paverskite svetainės lankytojus į mokius klientus. Integruota automatizacija ir sumanus pokalbių nukreipimas klientams suteikia galimybę bendrauti su tais agentais, kurie geriausiai pasiruošę suteikti jiems pagalbą.
Naudodami pažangias LiveAgent funkcijas, sutaupysite labai daug laiko. Skirkite tą laiką tam, kas yra svarbiau – kurkite prasmingus santykius su savo klientais.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent buvo sukurtas taip, kad taupytų jūsų brangų laiką. Nesudėtinga (nukopijuoti ir įklijuoti) integracija, per kelias sekundes jus sujungia su jūsų klientais. LiveAgent nukreipia naujus gaunamus pokalbius tinkamiems jūsų komandos nariams ir dinamiškai juos paskiria agentams, kurie savo pamainos metu prisijungia ir atsijungia.
Internetinių pokalbių pagalbos programinė įranga yra pagrindinė kompleksinės pagalbos tarnybos programinės įrangos dalis, kuri įmonėms suteikia galimybę bendrauti internetu su savo klientais. LiveAgent suteikia galimybę savo svetainėje per mažiau nei minutę įdiegti internetinių pokalbių modulį (ar kitais žodžiais tariant, internetinių pokalbių plėtinį) ir pradėti bendravimą su savo esamais ir būsimais klientais.
Internetiniai pokalbiai dažniausiai apibrėžiami kaip tiesiog pokalbių sprendimas, reiškiantis bendravimą pranešimų kanalais. Tačiau pokalbių sprendimai gali apimti balso ir vaizdo elementus. Ką tai reiškia? Na, šalia klasikinių pokalbių paslaugų, jūs įmonė galės pasiūlyti ir vaizdo pokalbius.
Vaizdo pokalbiai yra puikus jūsų svetainės pokalbių papildymas. Jie suteikia galimybę efektyviai sprėsti problemas pasidalinant ekranu, o tai yra labai naudinga funkcija, į paslaugas nukreiptose pramonės šakose.
Internetinių pokalbių programinė įranga yra klientų bendravimo platforma, suteikianti sklandų bendravimą su klientų pagalbos komandomis. Kai klientas susisiekia naudodamas pokalbių aplikaciją, jūs agentai gauna naują LiveAgent bilietą į universalią pašto dėžutę. Dėl to, agentai gali greitai atsakyti ir pagerinti klientų įsitraukimą.
Jūsų klientams reikalingi greiti atsakymai į jų klausimus. Internetiniai pokalbiai yra greičiausias būdas su jais susisiekti..
Ar kada nors jums kilo klausimų, kodėl tiek daug lankytojų palieka jūsų svetainę, netapę klientais? Bendraukite su jais gyvai ir gaukite jų dėmesio.
Spręskite visas savo klientų problemas, kol jie netapo nusivylę ir nepradėjo ieškoti alternatyvų. Pagerinkite savo klientų pasitenkinimą siūlomu produktu.
Vienas internetinių pokalbių agentas gali tuo pačiu metu aptarnauti keletą klientų. LiveAgent pagerina jūsų produktyvumą ir klientų pasitenkinimą.
Peržiūrėkite, kaip mes integravome internetinius pokalbius į daugiakanalę bendravimo platformą. LiveAgent yra klientų aptarnavimo platforma, siūlanti visas internetinių pokalbių funkcijas, kurių jums tik gali prireikti, ir papildomai, mes pridėjome daug unikalių privalumų, kurių nerasite nei vienoje kitoje programinėje įrangoje. LiveAgent tinklapio pokalbių funkcija turi viską.
Nustatykite taisykles, kad automatiškai pakviestumėte lankytojus internetiniam pokalbiui ir juos paverstumėte į klientus. Aktyvūs kvietimai pokalbiui suteikia jūsų agentams galimybę bendrauti su lankytojais, naudojant pokalbių valdiklį. Pokalbių pranešimai pagerina klientų lojalumą dėl greito ir efektyvaus tarpusavio bendravimo. Sužinoti daugiau…
Stebėkite savo svetainės lankytojų naršymą ir su jais bendraukite. Svetainės stebėjimo funkcija jums leidžia peržiūrėti lankytojų kelionę jūsų puslapyje ir matyti, kokį konkretų puslapį jie šiuo metu naršo. Esant poreikiui, jūsų klientų aptarnavimo komanda gali bet kuriuo metu susisiekti su potencialiu klientu. Sužinoti daugiau…
Leiskite savo agentams paruošti atsakymus į klientų klausimus, kol jie dar neišsiuntė savo pradinės žinutės. Ši funkcija leidžia jūsų pardavimo komandai žvilgelti į kliento rašomą žinutę. Dėl to, jūsų pardavimo komandos atstovai gali momentiškai suteikti sprendimus ir pagerinti vartotojo patirtį. Sužinoti daugiau…
Teikiate aptarnavimą keliomis kalbomis? Kad užtikrintumėte sklandžią pokalbio patirtį, LiveAgent leidžia nustatyti pageidaujamą kalbą jūsų pokalbių langui. Sužinoti daugiau…
LiveAgent siūlo geriausią vertę už pinigus, tarp internetinių pokalbių programinių įrangų pasaulyje.
Populiariausias
Internetinių pokalbių įrankis naudojamas daugelyje sprendimų, tačiau jums reikėtų ieškoti pažangių pokalbių funkcijų, kurios būtų integruojamos į kompleksinę klientų aptarnavimo ekosistemą. Rinkitės iš 4 planų, priklausomai nuo savo poreikių. Jei norite naudoti internetinių pokalbių aplikaciją, mūsų Bilietas+Pokalbis planas yra kaip tik tai, ko jums reikia. Viskas-įskaičiuota planas taip pat siūlo integruotą debesų skambučių centrą ir vaizdo pokalbių programinę įrangą, bei turi galimybę į LiveAgent surinkti socialinės žiniasklaidos pranešimus.
LiveAgent siūlo pažangias pagalbos tarnybos funkcijas, įskaitant galingą bilietavimo sistemą su automatizacija, socialinės žiniasklaidos integracijas su “Instagram” ir “Facebook”, skambučių centrą ir pagalbos centrą. Šiuo metu mes galime pasiūlyti daugiau, nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų!
Teisingos internetinių pokalbių pagalbos programinės įrangos pasirinkimas gali 29% padidinti konversiją.
Ženkliai sumažinkite gaunamų klientų aptarnavimo užklausų sprendimo laiką.
Pagerinkite savo klientų apsipirkimo patirtį, teikdami pagalbą realiuoju laiku.
LiveAgent internetinių pokalbių programinė įranga integruojama su keliais bendravimo kanalais ir siūlo beveik 200 svarbių funkcijų.
Internetiniai pokalbiai suteikia greitą būda bendrauti su savo klientais. Jie suteikia galimybę klientų aptarnavimo agentui momentiškai pateikti atsakymą ir teikti rūpestingą aptarnavimą. Internetinis pokalbis yra elementarus pokalbių langas, kuriame klientas ir aptarnavimo agentas bendrauja spręsdami su konkrečiu įmonės produktu ar paslauga susijusias problemas. Tai yra vienas iš daugelio būdų teikti klientų aptarnavimą.
Internetiniai pokalbiai klientui suteikia galimybę tiesiogiai susisiekti su klientų aptarnavimo agentu. Kai tik klientas prisijungia prie Internetinio Pokalbio, jo bendravimas su aptarnvimo agentu tampa momentiškas. Internetiniai pokalbiai pašalina ilgus atsakymų laukimo laikotarpius. Paspaudęs tinklapyje esantį pokalbių mygtuką, klientas gali susisiekti su klientų aptarnavimo agentu. Užpildę paprastą formą, klientai inicijuoja pokalbį su klientų aptarnavimo agentais. Internetiniai pokalbiai yra pokalbių langas, kuriame spręsdami savo problemas, klientai bendrauja su agentu.
Internetiniai pokalbiai reikalingi teikiant tiesioginę pagalbą jūsų klientams. Internetiniai pokalbiai yra vienas iš greičiausių ir patogiausių būdų, jūsų klientams suteikiančių galimybe su jumis greitai susisiekti. Suteikdami greitą bendravimo būdą, jūs galite pagerinti savo investicijų grąžos rodiklius. Klientai visuomet vertina greitus atsakymus į pateiktas užklausas, o tai padidina jų lojalumą ir pasitenkinimą. Lojalus ir patenkintas klientas yra linkęs ir ateityje pas jus apsipirkti bei palaikyti jūsų verslą.
Teikdami greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą, jūs padidinate klientų pasitenkinimą ir lojalumą prekės ženklui. Šiuolaikiniame pasaulyje, žmonės nėra linkę ilgai laukti pagalbos. Suteikdami greitą pagalbą, jūs galite padidinti lojalių klientų skaičių, kurie ir ateityje pirks jūsų produktus ar paslaugas.
Internetinių pokalbių programinė įranga jus įgalina lengvai pritaikyti jau egzistuojančius mygtukus arba susikurti naujus. Kai pritaikysite mygtuką, jums liks tik jį integruoti, savo puslapyje patalpinant (nukopijuoti ir įklijuoti) iš anksto sugeneruotą kodą.
Internetiniai pokalbiai yra funkcija, kuri suteikia galimybę klientams susisiekti su įmone ir bendrauti su ja realiuoju laiku. Norint susisiekti su įmone, pakanka jų svetainėje rasti pokalbių mygtuką ir pradėti bendrauti.
Mes visam laikui nemokamai suteikiama LiveAgent paskyrą su tam tikrais apribojimais. Mes taip pat siūlome 14-os dienų nemokamą bandymo laikotarpį visoms savo prenumeratoms. Tačiau pasibaigus bandymo laikotarpiui, jūs nebūsite apmokestinti. Jis tiesiog baigsis. Bet jei ir toliau pageidausite naudotis prenumerata, jums reikės nurodyti savo kreditinės kortelės informaciją. Įkainiai bus taikomi pagal mūsų siūlomus kainodaros planus.
Internetinių Pokalbių programinė įranga yra puiki išeitis, siekiant įgyti konkurencinį pranašumą. Jei turite didelį interneto svetainės srautą ir norite teikti pagalbą realiuoju laiku, tuomet, nepriklausomai nuo jūsų įmonės dydžio, tai galite atlikti naudodami internetinius pokalbius.
Internetinių pokalbių programinė įranga turi daug privalumų, tačiau pagrindiniai iš jų yra: padidėję pardavimai, geresnė klientų patirtis, padidėjęs klientų pasitenkinimas ir efektyvi klientų aptarnavimo darbo eiga.
Dažniausiai pasitaikančios internetinių pokalbių funkcijos apima atsakymų šablonus, aktyvius pakvietimus pokalbiui, pokalbio perkėlimus, svetainės lankytojų stebėjimą, pokalbių analitiką, neribotą pokalbių istoriją ir bilietų paskirstymą.
Norėdami būti geru pokalbių agentu, turite būti draugiški, kantrūs, nusimanantys, kruopštūs, linkę padėti ir efektyvūs laiko atžvilgiu. Kaip geras internetinių pokalbių agentas, jūs turite užtikrinti, kad jūsų klientai gautų tik gerą klientų aptarnavimą.
Atraskite asmeniškesnį bendravimo būdą su klientais naudodami LiveAgent vaizdo skambučių funkciją. Mūsų naršyklinė programinė įranga leidžia vienu metu kalbėtis ir bendrauti vaizdo skambučiu, užtikrinant geresnę klientų aptarnavimo patirtį ir didesnį pasitenkinimą. Pradėkite nemokamą bandymą ir patirkite modernią klientų aptarnavimo revoliuciją be jokių įsipareigojimų.
Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei
Atraskite nemokamą internetinių pokalbių programinę įrangą, kuri pagerins jūsų klientų aptarnavimą ir padidins konversijas. Greitas ir efektyvus klientų bendravimas padės kurti ilgalaikius santykius ir paspartins pardavimus. Išbandykite be įsipareigojimų ir patirkite suasmenintą klientų patirtį, gerinant prekės ženklo bendravimą.
Tiesioginio pokalbio funkcijos
Atraskite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio funkcijas, kurios pagerins jūsų klientų aptarnavimą! Sužinokite, kaip daugiau nei 15 pažangių funkcijų gali padėti efektyviau bendrauti su klientais. Išbandykite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!
Atraskite pokalbių realiuoju laiku privalumus su LiveAgent! Patobulinkite klientų patirtį ir pasitikėjimą naudodami nemokamą programinę įrangą, leidžiančią greitai ir efektyviai bendrauti su svetainės lankytojais. Išbandykite be įsipareigojimų ir pasinaudokite visomis internetinių pokalbių funkcijomis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team