Teikti puikų klientų aptarnavimą ir apsaugoti savo darbuotojus koronaviruso pandemijos metu gali būti sudėtinga. Svarbiausia – išlikti ramiam, gerai organizuotam ir mąstyti kiek plačiau. Jei jums reikia patarimų, kaip tęsti savo verslą šiuo sunkiu laikotarpiu, skaitykite toliau.
COVID-19 yra naujas koronavirusas, kilęs iš Kinijos 2019 m. gruodžio mėnesį. COVID-19 plinta tarp žmonių per orą. Simptomai yra kosulys, karščiavimas ir dusulys. Kai kuriais atvejais virusas pasirodė esąs mirtinas, tačiau labiausiai rizikoje esantys asmenys yra senjorai arba žmonės, turintys širdies ir kraujagyslių bei kvėpavimo problemų.
Geriausias būdas apsisaugoti nuo viruso – išvengti kontakto su kitais, dažnai nusiplauti rankas, kosulį ir čiaudulį uždengti servetėle ir neliesti akių, nosies ir burnos.
Koronavirusas jau padarė įtaką pasaulio ekonomikai. Akcijų rinka smuko, buvo įvesti draudimas keliauti ir karantinas, o maisto prekių parduotuvės tam tikrose vietose dėl panikos buvo išpardavę viską.
Dėl prevencijos daugelis Europos vyriausybių įsakė laikinai uždaryti visas įmones ir organizacijas (išskyrus vaistines, bakalėjos parduotuves, paštus, gydytojų kabinetus).
Suprantame, kad ne visus darbus galima atlikti nuotoliniu būdu. Tačiau jei esate elektroninės prekybos ar „SaaS“ verslas, galime manyti, kad daug darbo galite atlikti namuose. Jūsų klientų aptarnavimo agentai, programuotojai, pardavėjai ir rinkodaros specialistai gali parsinešti savo kompiuterius namo ir toliau dirbti nuotoliniu būdu. Iš esmės niekas neturi keistis tol, kol jūsų darbuotojai turi gerą darbo etiką ir yra motyvuoti.
Jei negalite išsiųsti produktų ar atlikti paslaugų (pavyzdžiui, jei esate oro linijų bendrovė, kuriai taikomas draudimas keliauti), pasiūlykite savo klientams kompensaciją. Jei negalite grąžinti lėšų, pasiūlykite klientams kreditų. Kreditai turėtų būti lygiaverčiai jų pradinei pirkimo kainai ir juos turėtų būti galima išpirkti ateityje.
Jei taip elgsitės, jūsų klientai bus labiau supratingi, mažiau nusivylę ir labiau linkę pirkti iš jūsų ateityje.
Tokiu laiku svarbu sumažinti nuostolius. Atkreipkite dėmesį į tai, kas šiuo metu veikia gerai. Siūlykite išeiti atostogų, leiskite žmonėms pagalvoti apie naujus pelningus projektus, sumažinkite įmonės pelną, kad jūsų darbuotojai jaustųsi finansiškai stabilūs ir saugūs arba siūlykite paketus ir prenumeratas, kurie ilgainiui atneša mažiau pajamų, tačiau užkerta kelią finansinėms problemoms jau šiandien. Atėjo laikas mąstyti protingai ir blaiviai.
Susikoncentruokite į tai, kam niekada neturėjote laiko. Galbūt atėjo laikas visiškai pertvarkyti savo svetainę, nors atidėliojote. O gal laikas vėl pradėti savo tinklaraštį. Būkite kūrybingi, nes visada yra kur tobulėti.
Kalbant apie užsakymų atšaukimus ir lėšų grąžinimą, svarbu atsižvelgti į žmogiškąjį verslo aspektą ir išlikti lankstiems bei supratingiems savo klientų atžvilgiu.
Naršykite po ilgas skambučių ir pokalbių eiles naudodami išmanųjį skambučių nukreipimo, IVR ar išankstinio pokalbio formas. Suteikite savo agentams laiko ir erdvės būti gerai organizuotiems ir efektyviai atsakyti į visas klientų užklausas.
Būkite motyvuoti ir supraskite, kad dabartinis klientų pasitenkinimo sumažėjimas yra tik laikinas. Pabandykite sugalvoti naujų būdų, kaip užmegzti ryšį su savo klientais, kad galėtumėte neigiamą patirtį paversti teigiama.
Pasisemkite įkvėpimo iš Slovakijos knygų parduotuvės „Martinus“, kuri ir toliau teikia klientų aptarnavimą internetu. Klientų aptarnavimo agentai yra pasirengę patarti pirkėjams, kaip pasirinkti knygas vaizdo pokalbių sesijose. Tai miela, veiksminga ir įsimintina.
Kadangi bilietų kiekis yra didelis ir tik didėja, svarbu prireikus perskirstyti darbuotojus į klientų aptarnavimo komandas. Net jei perskirstyti darbuotojai nepakankamai išmano apie jūsų produktą ir su juo susijusius techninius klausimus, galite priskirti jiems „pradedančiųjų“ bilietus, kuriuose sprendžiami tokie nesudėtingi klausimai: „Kaip iš naujo nustatyti slaptažodį?“ arba „Kaip galiu atnaujinti savo prenumeratą?“
Tokiu būdu jūsų išmanantys personalo darbuotojai gali sutelkti dėmesį į sudėtingesnius ir svarbesnius bilietus. Tai yra abipusiai naudinga situacija, nes neversite klientų laukti ir galėsite išnaudoti turimą darbo jėgą nesamdydami naujų darbuotojų.
Kai bilietų kiekis yra labai didelis, svarbu koreguoti agentų pamainas, kad jūsų klientų aptarnavimas būtų prieinamas 24/7. Jei negalite koreguoti agentų pamainų, pagalvokite apie būdus, kaip suteikti savo klientams pagalbą, net jei nesate pasiekiami. Pagalvokite apie žinių bazes, forumus, straipsnius, pokalbius neprisijungus, „YouTube“ turinį – iš esmės viską, ką jūsų klientai gali naudoti savitarnoje.
„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Jei turite galimybę pasamdyti laikinus nuotolinius klientų aptarnavimo agentus, tai būtinai padarykite. Kadangi nemažai žmonių gali būti atleisti ir atsidūrę sunkioje finansinėje padėtyje, tai daugeliui gali būti pelningas pasiūlymas.
Paruošti atsakymų šablonai ir automatizuoti tam tikrų el. laiškų atsakymai yra puikus būdas greitai išspręsti bilietus. Pavyzdžiui, atsakymų šablonai gali būti automatiškai išsiųsti visiems, kurie prašo grąžinti pinigus. Pranešime turi būti iš anksto paruoštas tekstas, kuris supažindina klientą su procesu ir atsako į visus DUK dėl pinigų grąžinimo.
Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.
Viskas, kas gali sutaupyti jums laiko esant dideliam bilietų srautui, yra pliusas. Pasinaudokite pažangiomis pagalbos centro priemonėmis, tokiomis kaip realaus laiko spausdinimo rodinys, kuris leidžia jums pamatyti, ką klientai rašo tiesioginiame pokalbyje, dar nepaspaudus „Siųsti“. Tai suteikia papildomo laiko peržiūrėti jų ankstesnes užklausas, bilietus ir visą kitą svarbią informaciją, kurios gali prireikti jiems padedant.
Svarbiausias dalykas, kurį reikia padaryti, yra išlikti pozityviam ir motyvuotam. Pagalvokite apie sprendimus, kurie gali padėti jūsų klientams ir jūsų darbuotojams. Atminkite, kad visa tai yra tik laikina ir kad viskas greitai grįš į normalią būseną.
Jei jums reikia pagalbos centro įrangos, kuris atitiktų visus jūsų nuotolinio darbo reikalavimus, išbandykite „LiveAgent“. Mes siūlome įmontuotą skambučių centrą, bilietų sistemą ir vietinį tiesioginį pokalbį.
Atsisveikinkite su „Outlook“ bendrinama pašto dėžute ir kelkitės į „LiveAgent“ – pagrindinį pagalbos tarnybos sprendimą. Sujunkite el. pašto paskyras, paspartinkite klientų užklausų sprendimą ir padidinkite pasitenkinimą. Sužinokite daugiau apie mūsų bilietų tvarkymo sistemą, integracijas ir 24/7 klientų aptarnavimą. Pradėkite nemokamą 30 dienų bandymą be kreditinės kortelės!
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team