Geriausi klientų aptarnavimo programinės įrangos pasirinkimai 2021 m. yra „LiveAgent“ ir „ActiveCampaign“, išsiskiriantys funkcionalumu, paprastumu ir kompetentingu aptarnavimu, remiantis vartotojų atsiliepimais.
Klientų aptarnavimo programinė įranga yra pagrindinis išskirtinės klientų patirties komponentas. Tačiau rasti tinkamą programinę įrangą yra sudėtinga, nes dauguma paslaugų teikėjų siūlo panašias funkcijas ir žada padėti jums pasiekti tuos pačius tikslus. Kad padėtume jums pasirinkti tinkamiausią platformą jūsų verslui, nišai ir pramonei, sudarėme geriausių 2021 m. klientų aptarnavimo sprendimų sąrašą. Mes palyginsime kiekvienos programinės įrangos funkcijų sąrašą, kainą ir klientų įvertinimus iš nepriklausomų programinės įrangos peržiūros svetainių.
Klientų aptarnavimo programinė įranga yra programinė įranga, kuri supaprastina klientų bendravimą įvairiais kanalais. Kiekviena programinė įranga skiriasi tuo, kaip ji tvarko gaunamus klientų pranešimus. Tačiau dauguma programinių įrangų pranešimus iš įvairių ryšio kanalų paverčia bilietais ir saugo juos bendroje, centralizuotoje pašto dėžutėje.
Klientų aptarnavimo programinė įranga paprastai naudojama klientų aptarnavimo tikslais; tačiau ją taip pat gali naudoti vienos organizacijos pardavimo, apskaitos, IT ar rinkodaros komandos. Sistema gali būti naudinga ne tik tradicinėms įmonėms, bet ir pelno nesiekiančioms organizacijoms, vyriausybinėms agentūroms ir švietimo įstaigoms.
Klientų aptarnavimo programinė įranga prisijungia prie jūsų kasdienių klientų bendravimo kanalų, įskaitant el. paštą, telefoną, tiesioginį pokalbį, socialinių tinklų integraciją, pranešimų siuntimo programas ir net klientų aptarnavimo portalus.
Kai klientas susisiekia su jūsų įmone bet kuriuo iš šių kanalų, sistema automatiškai sukuria bilietą. Pavyzdžiui, jei klientas naudoja tikralaikį kanalą, pvz., telefoną ar tiesioginį pokalbį, sistema automatiškai pradeda skambėti, kad įspėtų internetinės pagalbos agentus. Kai agentas priima skambutį ar pokalbį, agentas ir klientas gali pradėti bendrauti realiuoju laiku.
Tačiau tarkime, kad norėdamas susisiekti su jūsų įmone klientas pasirenka tokį kanalą, kaip pvz., el. paštą, socialinį tinklą ar pokalbių tarnybos programėlę. Tokiu atveju sistema tiesiog sukurs bilietą ir priskirs jį konkrečiam skyriui / agentui pagal iš anksto nustatytus kriterijus.
Įmonės ir organizacijos, kurios nenaudoja šios technologijos, dažniau susiduria su klientų nepasitenkinimu ir atmetimu, nes daugelis klientų pranešimų gali praslysti pro akis arba gali būti atsakyti per lėtai.
Turėdama tokią sistemą, bet kuri įmonė ar organizacija gali pagerinti klientų bendravimo procesus, nes tai pašalinama įrenginių ir paskyrų nuolatinį stebėjimą visus pranešimus turint vienoje vietoje. Tai sutaupo daug laiko, padidina produktyvumą ir atsakymų laiką, o tai prisideda prie didesnio klientų pasitenkinimo.
Klientų aptarnavimo programinė įranga gali lengvai pakeisti saityno paštą ar el. pašto klientus, tokius kaip „Gmail“, „Outlook“ ir „Mail“. Ji siūlo daugiau funkcijų ir lankstumo ir yra kur kas daugiau nei tik el. laiškų siuntimo ir gavimo priemonė.
Klientų aptarnavimo programinė įranga suteikia pažangias bendradarbiavimo ir el. pašto įgūdžiais pagrįstas nukreipimo parinktis, tinkinamus el. pašto šablonus, išsamius klientų profilius, klientų segmentavimo parinktis ir SLA stebėjimą. Joje taip pat yra agentų susidūrimo aptikimo funkcijos, užtikrinančios, kad agentai negaištų laiko dirbdami ties tais pačiais bilietais ar neištrintų vienas kito darbo.
Pokalbis gyvai yra tinkamiausias komunikacijos kanalas 42 % internetinių klientų, nes jis nesudėtingas naudoti ir lengvai pasiekiamas. Užuot ieškoję jūsų kontaktinės informacijos, klientai jūsų svetainėje su jumis gali susisiekti vos spustelėję mygtuką.
Tiesioginis pokalbis taip pat yra puikus iniciatyvus klientų aptarnavimo įrankis, skirtas realiu laiku spręsti problemas, su kuriomis klientai gali susidurti naršydami jūsų svetainėje ar bandydami užbaigti pirkimą.
Puiki klientų aptarnavimo programinė įranga turėtų turėti galingo skambučių centro funkcijas, nes tai suteikia lankstumo ir padeda ženkliai sutaupyti. Pavyzdžiui, užuot leidę pinigus prietaisams ir tarptautinių skambučių minutėms, galite teikti pagalbą visame pasaulyje už prieinamą kainą.
Nors daugelis vartotojų renkasi skaitmeninius kanalus, įprasti skambučiai vis tiek yra geriausias sprendimas problemoms, kurioms reikia greitų sprendimų. Kalbėdami su aptarnavimo atstovu galite lengvai įsitikinti, kad abi pusės supranta viena kitą ir nėra nesusipratimų.
Su technologijomis draugaujantys, tokie kaip Z karta, teikia pirmenybę bendravimui per socialinius tinklus, nes tai kanalas, kuris veikia be sustojimo. Kitos vartotojų grupės renkasi socialinį kanalą tik kaip paskutinę priemonę, kai išbandomos visos kitos galimybės ir vis tiek nepavyksta susisiekti su įmonės aptarnavimo skyriumi kitais kanalais.
Svarbu pažymėti, kad ne kiekviena įmonė privalo būti pasiekiama kiekvienoje platformoje. Tačiau dauguma vartotojų tikisi, kad įmonė, organizacija ir švietimo įstaiga turės aktyvų „Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“ puslapį, į kurį galės kreiptis pagalbos.
Susirašinėjimo programėlės, tokios kaip „Messenger“, „Viber“, „WhatsApp“, „LINE“ ir „Signal“, populiarėja klientų aptarnavimo srityje, nes siūlo paprastą būdą bendrauti su įmonėmis. Be to, daugelis klientų gerai pažįsta šias programas, nes naudoja jas bendravimui su draugais ir šeima, todėl susisiekti su įmonėmis yra itin patogu.
Be to, susirašinėjimo programos nereikalauja vartotojų tiesiogiai laukti atsakymo ar aktyviai įsitraukti į pokalbį. Vietoj to, klientai gali atsakyti savo laiku ir vis dar gana greitai gauti atsakymus į savo klausimus.
Šiuolaikinis klientas dažnai nenori gaišti laiko susisiekimui su klientų aptarnavimo tarnyba. Vietoj to, toks klientas renkasi savarankiškai susirasti atsakymus į savo klausimus svetainės DUK skiltyje, patvirtintuose bendruomenės forumuose ar bet kokiuose kituose susijusiuose šaltiniuose.
Turėdami skirtinę žinių saugyklą, kurioje aprašomi pagrindiniai procesai, politika ar instrukcijos, galite žymiai sumažinti bilietų kiekį ir sumažinti darbo krūvį savo darbuotojams.
Klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimo naudojimas gali būti naudingas jūsų verslui daugybe būdų. Galime išvardinti daugybę naudojimo naudų – nuo mažėjančio krepšelio atsisakymo iki didesnio klientų pasitenkinimo, didesnių pajamų ar lojalumo.
Su šia klientų aptarnavimo priemone galite nuveikti tiek daug todėl, kad ji yra universali. Ją gali naudoti universitetai, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai, finansų institucijos, el. prekybos įmonės, SaaS startuoliai ir bet kokios kitos skirtingų siekių turinčios įmonės. Be to, mūsų sprendimas yra pilnai tinkinamas, keičiamas ir pritaikomas, todėl jūsų svajonių įgyvendinimui užtenka tiesiog pasirinkti, kaip teisingai nustatyti klientų aptarnavimo sprendimą ir pilnai išnaudoti jo galimybes.
Geriausias būdas stiprinti ryšius su klientais yra bendrauti su savo klientų baze ir teikti jiems suasmenintas paslaugas. Pagalbos tarnybos programinė įranga yra puikus įrankis bendraujant su klientais, nes ji supaprastina pagalbos eigą ir pašalina daugelį sunkumų. Pavyzdžiui, norint prisijungti prie klientų pokalbių, pranešimuose nereikia ieškoti tviterio žinučių ar komentarų. Vietoj to, tiesiog atsakykite į kiekvieną žinutę tiesiai iš savo klientų aptarnavimo valdymo programinės įrangos su kliento istorija po ranka.
Kalbant apie suasmeninimą, čia klientų aptarnavimo programinė įranga gali jums padėti, nes kartu su jų žinutėmis saugo svarbiausius klientų duomenis. Turėdami visą kontekstinę informaciją viename prietaisų skydelyje, galite lengvai suteikti greitą, žiningą ir suasmenintą aptarnavimą ir tuo pačiu metu sustiprindami santykius su klientu.
Dėl automatinio bilietų nukreipimo jūsų klientų žinutės visada bus automatiškai priskirtos labiausiai pasirengusiam atsakyti pagalbos agentui. Pašalinus bet kokius lūkuriavimus ir sukuriant atsakomybės jausmą, galite pagerinti atsakymų laiką beveik 23 %.
Be to, leisdami savo klientams pasirinkti iš skirtingų tikralaikio aptarnavimo sprendimų, pvz., tiesioginių pokalbių, galite padėti didesniam skaičiui klientų ir greičiau išspręsti daugiau problemų.
Įgyti lojalių klientų ir pagerinti klientų pasitenkinimą yra lengva. Naudodami daugiakanalę klientų aptarnavimo programinę įrangą, galite iniciatyviai išspręsti klientų problemas. Pavyzdžiui, iniciatyvūs kvietimai pokalbiui gali būti naudingi, kai jūsų svetainės pirkėjai yra pasirengę užbaigti pirkimą, tačiau jiems prireikia pagalbos atliekant šį procesą. Be to, pagalbos tarnybos sprendimas gali padėti nustatyti tinkamą metą susisiekti su svetainės lankytojais, remiantis tikralaikiais stebėjimo įrankiais, kurie parodo, kuriuos puslapius ir kiek laiko naršo jūsų potencialūs klientai.
Didelė dalis klientų savo problemas nori išspręsti savarankiškai, nesikreipdami į klientų aptarnavimo tarnybą. Suteikdami esamiems ir potencialiems klientams savitarnos centrą, kuriame yra išteklių, pvz., straipsnių, DUK ir net bendruomenės forumų, galite sutrumpinti atsakymo laiką ir pagerinti klientų aptarnavimo patirtį. Kai klientai savarankiškai randa atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, jie nebeturi priežasties su jumis susisiekti ar laukti atsakymo iš jūsų darbuotojų.
Klientų aptarnavimo programinės įrangos įrankiai, pvz., sužaidybinimas, gali padidinti darbuotojų produktyvumą į darbą įtraukdamas žaidimo aspektą. Agentai gali sumušti naujus rekordus, gauti ženklelius ir kilti aukštyn, didindami produktyvumą ir skatindami sveiką komandų ir asmenų konkurenciją.
Darbas sprendžiant klientų problemas kiekvieną mielą dieną gali būti varginantis ir labai išsekinti klientų aptarnavimo agentus. Tačiau klientų aptarnavimo stebėjimo programinėje įrangoje yra funkcijų, kurios gali palengvinti jūsų agento kasdienes užduotis ir padaryti dieną produktyvesnę. Pavyzdžiui, automatizavimas užtikrina, kad jūsų agentai galės sutelkti dėmesį į sudėtingesnes, nenuobodžias klientų problemas, o ne į kasdienes, pasikartojančias užduotis, tokias kaip bilietų būsenų keitimas ar neatsakytų el. laiškus sekimas.
Programa, kuri vienai įmonei galbūt yra geriausias pasirinkimas, nebūtinai atitiks kitos įmonės lūkesčius. Svarbu suvokti, kad kiekvienas verslas turi skirtingus poreikius ir nori siekti skirtingų tikslų. Pavyzdžiui, viena įmonė gal pasitenkins paprasta pokalbių programine įranga, tuo tarpu kitoms gali prireikti sudėtingo sprendimo, palaikančio bendravimą su klientu per kelis kanalus.
Prieš pasirinkdami ar net atlikdami tyrimą apie klientų aptarnavimo programines įrangas, pirmiausia turite suprasti savo tikslus ir poreikius. Pagalvokite apie tai, ko norėsite pasiekti su pagalbos klientams programine įranga ir pasverkite savo biudžetą. Gali būti, kad tobulas viskas-viename sprendimas gali būti finansiškai nepasiekiamas. Išsiaiškinę savo lūkesčius dėl programinės įrangos ir nustatę biudžetą, galite pradėti peržiūrėti savo galimus pasirinkimus.
Norėdami pilnai išnaudoti galimas klientų aptarnavimo programinės įrangos galimybes, rekomenduojame ieškoti sistemos, turinčios daugumą (jei ne visas) toliau nurodytas funkcijas.
Įsitikinkite, kad prie klientų aptarnavimo programinės įrangos norimi prijungti kanalai yra palaikomi. Pavyzdžiui, jei norite skambinti ir priimti skambučius iš savo klientų aptarnavimo programinės įrangos, įsitikinkite, kad joje yra įmontuotas mišrus skambučių centras.
Jei norite savo klientus aptarnauti per tokias susirašinėjimo programas kaip „Facebook Messenger“ ar „WhatsApp“, įsitikinkite, kad programinė įranga siūlo funkcionalų socialinių tinklų kanalo integravimą.
Neapsistokite ties klientų aptarnavimo programinės įrangos tipu, kuris neturi integruoto CRM. Patikėkite, tikrai norėsite turėti prieigą prie klientų duomenų savo pagalbos tarnybos sistemos viduje, kad nereikėtų gaišti laiko prisijunginėjant į skirtingas programas, kad galėtumėte teikti žiningą aptarnavimą.
Automatinis bilietų skirstymas užtikrina, kad gaunami bilietai visada būtų nukreipiami tinkamiausiam skyriui ir agentui. Tai taip pat užtikrina, kad bilietai niekada neužstrigs / nelauks atsakymo, niekam neprisiimant už juos atsakomybės.
Automatizavimo taisyklės gali pagerinti klientų aptarnavimo eigą ir sąveiką su klientais. Pavyzdžiui, automatizuodami konkrečius procesus ir veiksmus, tokius kaip tolesnio pasiteiravimo el. laiškų siuntimas, jūsų pagalbos agentai gali sutaupyti laiko ir jūsų įmonė – pinigų. Sutaupytas laikas gali būti naudojamas sudėtingesnėms klientų užklausoms spręsti, o pinigus galima panaudoti papildomiems agentų apmokymams ar pardavimo / rinkodaros kampanijoms.
Įsitikinkite, kad pasirinkta sistema turi aktyvias integracijas su kasdien mėgstamais naudoti įrankiais. Klientų aptarnavimo programinės įrangos esmė – padidinti jūsų produktyvumą ir sumažinti naudojamų išorinių įrankių skaičių. Pavyzdžiui, integravę pagalbos tarnybą su „Shopify“ ar kitomis trečiųjų šalių programėlėmis, klientų užsakymus ir (arba) grąžinimus galėsite peržiūrėti tiesiai iš klientų aptarnavimo programos
Turėdama prieigą prie tikslių duomenų įžvalgų, kiekviena įmonė gali pagerinti savo pardavimo, rinkodaros ir aptarnavimo procesus. Pavyzdžiui, jei iš sistemos ataskaitų matyti, ka pietų metu yra didelis skambučių nutraukimo rodiklis, tai gali reikšti, kad į tą pamainą reikėtų įtraukti daugiau skambučių aptarnavimo agentų, nes šiuo paros metu klientai per ilgai laukia ir praranda kantrybę.
Kalbant apie žaidybinimą – jis gali skatinti sveiką konkurenciją tarp klientų aptarnavimo komandos ir klientų aptarnavimo agentų. Gavę apdovanojimų ženklelius ir kildami lygiais, jūsų aptarnavimo agentai gali jaustis labiau motyvuoti darbui. Didesnis produktyvumas turės įtakos bilietų sprendimo kiekiams ir greičiui, o tai gali padėti sutaupyti pinigų ir kartu padidinti klientų pasitenkinimą.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Apsvarstykite savo biudžetą ir norimą išleisti pinigų sumą. Atkreipkite dėmesį, kad populiariausi klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimai gali būti gana brangūs. Užuot mokėję didesnę kainą vien dėl to, kad prekės ženklas yra gerai žinomas, arba jeigu tiesiog nusprendėte, kad klientų aptarnavimo programinė įranga per brangi, verta pagalvoti apie alternatyvius sprendimus. Daugelis alternatyvių klientų aptarnavimo sistemų siūlo nemokamus planus ir dažnai net daugiau funkcijų nei jų populiarūs konkurentai.
Išsiaiškinkite, ar pasirinktoje programinėje įrangoje teikiamas nemokamas, ištisus metus veikiantis, daugiakalbis, visą parą veikiantis klientų aptarnavimas. Be to, patikrinkite pardavėjo teikiamą savitarnos galimybę, o jei norite dar tiksliau sužinoti apie jo operatyvumąį, pabandykite susisiekti su juo tiesioginiu pokalbiu arba el. paštu ir sužinokite, per kiek laiko jis atsakys į jūsų užklausą. Išbandydami tai iš pirmų rankų, galėsite lengviau susidaryti bendrą vaizdą, kaip jie teiks paslaugas, kai tapsite mokančiu klientu.
Peržiūrėkite, kokias klientų aptarnavimo paslaugas siūlo kiekvienas pardavėjas. Jei mėgstate kreipimąsi į klientų aptarnavimo tarnybą per tiesioginį pokalbį, įsitikinkite, kad pasirinkta įmonė siūlo tiesioginio pokalbio valdiklį. Jei labiau mieliau renkatės kalbėtis, sužinokite ar pageidaujamas pardavėjas siūlo nemokamus numerius ir ar teikia pagalbą jūsų laiko juostoje ir jums patogiu laiku.
Daugelyje įmonių vyksta sezoniniai pokyčiai, kurie gali turėti įtakos reikalingų pagalbos agentų kiekiui. Pavyzdžiui, kelionių ir viešbučių verslai vasaros mėnesiais patiria didesnius darbo srautus, todėl gali prireikti įdarbinti papildomų aptarnavimo agentų, kad jie galėtų atsakyti į didesnį kiekį gaunamų el. laiškų, susirašinėjimų ir skambučių.
E-prekybos įmonės patiria panašų klientų aptarnavimo bilietų antplūdį tam tikrais metų laikais, vykstant Kalėdų ir kitoms pardavimo kampanijoms. Todėl labai svarbu turėti lanksčią klientų aptarnavimo programinę įrangą, leidžiančią prireikus pridėti ir pašalinti aptarnavimo agentų.
Lanksti klientų aptarnavimo programinė įranga taip pat gali būti labai naudinga augančioms įmonėms. Naudinga žinoti, kad pasirinkta sistema gali augti kartu su jumis ir ateityje nesukels jums galvos skausmo, kai reikės aptarnauti vis daugiau agentų ir klientų.
Sužinokite kiekvienos svarstomos naudoti programinės įrangos apribojimus. Ar yra funkcijų, kuriomis norėtumėte naudotis, bet kurių programinė įranga nesiūlo? Ar trūksta integracijų? Ar serveriai dažnai nepasiekiami? Užduoti tokius sudėtingus klausimus yra labai svarbu, nes programinės įrangos apribojimai gali turėti įtakos jūsų darbui ir klientų pasitenkinimui jūsų paslaugomis.
Galiausiai ištirkite siūlomas bendradarbiavimo galimybes. Ar dėmesį patraukusioje programinėje įrangoje yra vidiniai pokalbiai ir skambučiai? O kaip dėl vidinių bilietų, privačių užrašų ir agentų susidūrimų aptikimo? Atminkite, kad jūsų pasirinkta klientų aptarnavimo programa turėtų pakelti jūsų aptarnavimo procesus į aukšesnį lygį ir palengvinti darbą su kolegomis.
„LiveAgent“ yra daugiakanalė pagalbos tarnyba ir tiesioginių pokalbių programinė įranga, puikiai tinkanti įvairaus dydžio įmonėms. Nesvarbu, ar esate mažas verslas, norintis išplėsti savo pasiekiamumą, ar didelė, gerai žinoma įmonė, „LiveAgent“ gali būti jūsų viską viename turintis klientų aptarnavimo sprendimas. Sistema yra visiškai pritaikoma ir siūlo savo vartotojams puikias automatizavimo ir bendradarbiavimo galimybes.
Ji turi daugiau kaip 140 pagalbos tarnybos funkcijų ir gausų integracijos su trečiųjų šalių programomis ir programine įranga sąrašą.
Įvairiose programinės įrangos apžvalgų platformose „LiveAgent“ vartotojai giria šios programinės įrangos universalumą ir nuostabią aptarnavimo komandą. Be to, vartotojams patinka daugybė prieinamų funkcijų ir integracijų, nes jie gali priimti iššūkius, kurių paprasčiausiai negalėjo padaryti naudodami kitą klientų aptarnavimo įrankį.
Kalbant apie „LiveAgent“ trūkumus, kai kurie vartotojai sako, kad programai pilnai įvaldyti reikia praeiti šiokį tokį mokymosi etapą, tad gauti maksimalią naudą iš programinės įrangos gali būti sunku nesikreipus pagalbos. Tačiau, kaip minėta aukščiau, „LiveAgent“ pagalbos komanda sulaukia aukštų pagyrų, nes jie yra prieinami visą parą bei visus metus, ir stengsis užtikrinti, kad „LiveAgent“ patenkintų ir viršytų jūsų ir klientų lūkesčius.
„LiveAgent“ klientų aptarnavimo platforma siūlo tris skirtingas mėnesines prenumeratas ir visiškai nemokamą programinės įrangos versiją.
Jei norite išbandyti planą Viskas-įskaičiuota, siūlome jį išbandyti 14 dienų nemokamai – nereikia jokių banko kortelės duomenų.
„MailChimp“ yra viską viename turinti mažoms įmonėms skirta rinkodaros platforma, kurią galima naudoti el. pašto naujienlaiškiams kurti ir jų veiksmingumui stebėti. Be to, „MailChimp“ naudotojai gali segmentuoti savo klientus į įvairias grupes, todėl labai lengva ir patogu siųsti asmeninius rinkodaros pranešimus.
Ši el. laiškų automatizavimo platforma taip pat siūlo svetainių ir el. prekybos planus, kuriuose yra el. prekybos svetainių kūrėjas, SEO įrankiai, pardavimo ataskaitos ir socialiniai skelbimai.
Platforma integruota su šimtais klientų aptarnavimo įrankių, įskaitant „LiveAgent“, ir leidžia „LiveAgent“ vartotojams valdyti savo klientų prenumeratas iš konkrečių adresatų sąrašų, tiesiogiai iš pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„MailChimp“ naudotojai puikuojasi, kokios naudingos jų funkcijos yra mažoms įmonėms ir kaip paprasta jomis naudotis. Pavyzdžiui, jų „užvilk ir paleisk“ el. laiškų kūrėjas padės lengvai suformuoti gražius el. laiškus, o platus integracijos sąrašas leis lengvai sinchronizuoti duomenis su išoriniais CRM ir pan.
Kai kurie „MailChimp“ naudotojų paminėti trūkumai apima atsakymų iš pagalbos komandos laukimą daugiau nei 24 valandas ir programinės įrangos kainą. Pavyzdžiui, kai kurie naudotojai mano, kad kiti sprendimai siūlo panašias funkcijas tik už dalį jų kainos.
„MailChimp“ iš viso siūlo penkis mokamus prenumeratos lygius ir nemokamą planą.
Rinkodara
Interneto svetainė ir e e. prekyba
Sužinokite daugiau apie „MailChimp“ sujungimą su „LiveAgent“.
„Slack“ yra realiuoju laiku siunčiamų pranešimų platforma, kurią įmonės naudoja tiek vidinei, tiek išorinei komunikacijai. Šis mesendžeris puikiai tinka palengvinti komandų bendradarbiavimą ir dalijimąsi įmonės informacija.
Platforma integruota su „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programine įranga ir atsiųsdama „Slack“ pranešimą praneša vartotojams kaskart, kai jiems priskiriamas naujas bilietas, arba gavus atsakymą į atvirą bilietą. „Slack“ pranešimas siunčiamas iš roboto ir jame pateikiama tiesioginė nuoroda į atitinkamą bilietą.
„Slack“ giriamas už naudojimosi paprastumą, tinkinimo parinktis ir gausias integracijas. Ši pranešimų platforma greitai užkariavo didelių ir mažų įmonių širdis, nes ji yra viena geriausių nemokamų bendradarbiavimo įrankių rinkoje.
Daugelis vartotojų sunkiai randa neigiamų žodžių apie „Slack“. Daugumoje apžvalgų aiškiai nurodoma, kad tie, kurie pasako apie šią platformą ką nors blogo, kabinėjasi be reikalo.
„Slack“ siūlo tris mokamas prenumeratas ir nemokamą versiją.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ ir „Slack“ integraciją.
„PipeDrive“ yra debesija paremta ryšių su klientais valdymo (CRM) priemonė, padedanti pardavimų agentams valdyti potencialius klientus ir sandorius. Joje automatizavimo ir dirbtinio intelekto pagalba pašalinamos pasikartojančios administracinės užduotys, ir teikiamos duomenimis pagrįstos ataskaitos.
„PipeDrive“ savo vartotojams siūlo pilną funkcijų programėlę mobiliesiems ir integracijas su beveik 300 trečiųjų šalių programomis. „LiveAgent“ integracija leidžia „LiveAgent“ vartotojams kurti ir redaguoti naujus ir esamus „PipeDrive“ sandorius tiesiogiai iš „LiveAgent“ bilietų informacijos skydelio.
Šis CRM išsiskiria paprastumu ir patogumu naudotis. Vartotojams patinka intuityvi sąsaja ir vizualus formatas, kuriame jie gali stebėti potencialius klientus, judančius per pardavimo taką. Tačiau kai kuriems vartotojams „PipeDrive“ yra šiek tiek per paprastas įrankis. Apžvalgininkai pareiškė, kad jiems norėtųsi sudėtingesnių automatizavimo parinkčių ir jiems praverstų speciali pranešimų skiltis pačioje programoje, nes šiuo metu pranešimus gauna tik el. paštu.
Sužinokite daugiau apie „PipeDrive“ ir „LiveAgent“ sujungimą.
„ClickUp“ yra visiškai pritaikoma užduočių valdymo programa, tinkanti mažoms, vidutinėms ir didesnėms komandoms. Ji idealiai tinka užduočių sąrašų, projektų, priminimų kūrimui ir tikslų stebėjimui. Be to, „ClickUp“ yra puiki vienaplatformė alternatyva „Slack“ sistemai ar tokioms projektų valdymo priemonėms kaip „Asana“, nes ji taip pat siūlo tikralaikius pokalbius, komentarus ir žymas.
„ClickUp“ vartotojams patinka programos pritaikomumas, naudojimosi paprastumas ir taip pat giriama programėlė mobiliesiems. Tačiau svarbu pažymėti, kad kai kuriems programa atrodo šiek tiek sudėtinga ir norėdami pilnai išnaudoti jos funkcijas reikės šiek tiek laiko pasimokyti. Kitas „ClickUp“ vartotojų paminėtas neigiamas aspektas yra svečių sąsaja, kurioje kiek sunku orientuotis.
„ClickUp“ siūlo vieną visam laikui nemokamą planą ir tris mokamus planus.
Sužinokite kaip galite naudoti „ClickUp“ su „LiveAgent“.
„Socialbakers“ yra socialinės žiniasklaidos rinkodaros platforma, padedanti įvairaus dydžio įmonėms bendrauti su klientais. Ji sujungia socialinį klausymąsi, turinio analizę ir DI personų atvaizdavimą su analizėmis ir lyginamosiomis analizėmis testais, kad jūsų socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategijos pasiektų geriausią įmanomą rezultatą.
„Socialbakers“ klientų aptarnavimo programinė įranga sulaukia pagirų už naudojimosi paprastumą ir duomenų rinkimą iš „Instagram“ ir „Facebook“. Kita vertus, ji sulaukia kritikos dėl to, kad dar nerenka duomenų iš naujesnių socialinės žiniasklaidos platformų, tokių kaip „TikTok“.
Sužinokite daugiau apie „Socialbakers“ integravimą į savo „LiveAgent“ darbo srautą.
„Buffer“ yra socialinės žiniasklaidos valdymo platforma, kuri žada pagerinti mažųjų įmonių socialinį dalyvavimą. Ji siūlo automatinį įrašų skelbimą, kampanijų analizę, grotažymių ruošimą, komentarų planavimą ir pasirinktines ataskaitas.
„Buffer“ integruojasi su beveik 30 kitų sprendimų, įskaitant „Zapier“, „automate.io“ ir „integromat“, todėl galimybės yra beribės.
Panašiai kaip „Socialbakers“ platforma, „Buffer“ giriama už paprastumą. Vartotojams patinka tai, kad jie gali lengvai apžiūrėti įrašų maketus ir juos redaguoti tiesiai programoje. Kita vertus, sutariama, kad trūksta integracijos su „TikTok“.
„Buffer“ siūlo vieną nemokamą ir tris mokamus publikavimo planus. Joje taip pat pateikiami du mokami analizės planai.
Publikavimas
Analizė
„Nicereply“ yra klientų aptarnavimo komandų naudojamas klientų pasitenkinimo apklausos įrankis. Programinė įranga siūlo klientų pasitenkinimo apklausas, kurias galima vienu spustelėjimu įterpti į el. laiškus arba integruoti į tiesioginio pokalbio valdiklį. Programine įranga lengva naudotis, todėl naudotojai gali kurti gražias ir lengvai pritaikomas NPS, CSAT ir CES apklausas.
Integravus su „LiveAgent“, klientų atsiliepimus galima lengvai pateikti jūsų agentams po kiekvieno tiesioginio pokalbio seanso arba po kiekvieno susirašinėjimo el. paštu.
„Nicereply“ yra puikus sprendimas, nes jį galima integruoti su pagrindiniais pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimais, įskaitant „LiveAgent“, „Zendesk“, „Freshdesk“ ir „HelpScout“. Jo vartotojai žarsto komplimentus, kaip paprasta kurti ir redaguoti apklausas ir jų automatinius veiksmus. Kritikos sulaukiama dėl to, kad negalima pridėti papildomų kontaktų prie tiesioginių apklausų ir trūksta apklausų klonavimo funkcijos.
„Nicereply“ siūlo keturis mokamus planus ir nemokamą 14 dienų išbandymą, kuriam pradėti nereikia jokių banko kortelės duomenų.
„Trello“ yra sąrašų sudarymo programa, kuri gali padėti komandoms ir asmenims organizuoti užduotis, projektus ir priminimus. Programoje yra Kanban lentos stiliaus vartotojo sąsaja, todėl užduotis lengva perkelti iš vieno gyvavimo ciklo etapo į kitą.
„LiveAgent“ klientų aptarnavimo programinę įrangą ir „Trello“ galima naudoti kartu užtikrinimui, kad visi agentai atliktų savo užduotis. Pavyzdžiui, kai „Trello“ sukuriama nauja kortelė ar darbų sąrašas, „Trello“ gali automatiškai išsiųsti jums „LiveAgent“ pranešimą bilieto forma.
Kanban lentos Neribotos kortelės Neribotas duomenų talpinimas Išplėstiniai kontroliniai sąrašai Pasirinktiniai fonai ir lipdukai Valdymo skydelio, laiko juostos, darbo vietos ir kalendoriaus rodinys
„Trello“ puikiai tinka asmeninėms ir profesionalioms užduotims valdyti. Jį intuityvu ir paprasta naudoti ir jis siūlo įvairius šablonus įvairioms užduočių kategorijoms. Vartotojai taip pat mėgsta tai, kad prie bet kurios kortelės galima pridėti bet kokio tipo mediją. Kita vertus, reikia pereiti nedidelę mokymosi kreivę su „Trello“ automatikos funkcijomis. Kai kurie vartotojai taip pat norėtų galėti pakeisti šriftus ir skirtingas užduočių spalvas, kad būtų lengviau atskirti aukšto prioriteto užduotis.
„Trello“ siūlo nemokamą programinės įrangos versiją ir dvi mokamas prenumeratas.
Sužinokite, kaip integruoti „Trello“ su „LiveAgent“.
„Monday.com“ yra atvira debesijos platforma, leidžianti naudotojams kurti unikalius įrankius ir dirbti padedančias programas. Pavyzdžiui, platformoje galima kurti projektų valdymo, pardavimų, CRM, rinkodaros, dizaino, žmogiškųjų išteklių, IT ar „DevOps“ taikomąsias programas.
Norėdami pašalinti žmogiškas klaidas ir pasikartojančias užduotis, „Monday.com“ vartotojai gali pasinaudoti patikimais platformos automatizavimo įrankiais ir peržiūrėti savo darbo eigą žemėlapyje, kalendoriuje, laiko juostoje arba kanban stiliaus lentoje.
„Monday.com“ vartotojams patinka, kaip sistema jiems padeda orgnizuoti savo darbus ir kaip lengva juos priskirti kitiems. Perspėjimų sistema veikia itin šauniai, todėl komandos nariai nepraleidžia jokių pakeitimų. Kritika skiriama netobulam automatizavimui ir išsamaus supažindinimo proceso trūkumui.
„Monday.com“ fiziniams asmenims siūloma nemokamai. Be to, įmonės turi galimybę rinktis iš keturių mokamų prenumeratos variantų.
Sužinokite daugiau apie „Monday.com“ sujungimą su „LiveAgent“.
„ActiveCampaign“ yra naudotojo patirties automatizavimo platforma, puikiai tinkanti mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms. Paslaugų debesijos sprendimas siūlo el. laiškų, rinkodaros ir pardavimų automatizavimą bei santykių su klientais valdymą. Be to, programinė įranga pažada pagerinti klientų įsitraukimą per galingą segmentavimą ir suasmeninimą įvairiais kanalais.
„ActiveCampaign“ vartotojai giria savo klientų aptarnavimo komandą, taip pat įdiegtus nuoseklius vadovus ir mokomąją vaizdo medžiagą. Jiems taip pat patinka ilgas galimų integracijų sąrašas bei iš klientų įsitraukimo stebėjimo funkcijų gaunamos įžvalgos. Kita vertus, kai kurie vartotojai susiduria su automatizavimo problemomis, o tai gali privesti prie vėlavimų.
„ActiveCampaign“ siūlo keturis mokamus prenumeratos planus. Tačiau plano kainos priklauso nuo jūsų turimų kontaktų skaičiaus (kuo daugiau kontaktų, tuo didesnė kaina).
„Jira“ – tai klaidų stebėjimo ir projektų valdymo įrankis, kurį naudoja judrios programinės įrangos kūrimo komandos. Ši programinė įranga leidžia naudotojams iškelti ir tvarkyti problemas, deleguoti užduotis ir stebėti darbo veiklą.
Naudodami „Jira“ integraciją su „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programine įranga, vartotojai gali lengvai kurti naujas užduotis ir iškelti problemas tiesiai iš bilietų skydelio, taupydami laiką įvesdami duomenis ir pašalindami šuoliavimą tarp platformų.
Ši judri programinė įranga giriama už darbo eigos tinkinimo parinktis, išplėstinį paieškos filtravimą ir greitį. Tačiau kai kurie vartotojai praneša, didelis pasirinkimų skaičius apkrauna, teigdami, kad su „Jira“ reikia praeiti mokymosi kreivę. Kiti sako, kad dar reikia padirbėti su programėle mobiliesiems, nes ji nėra labai patogi vartotojui.
„Jira“ nemokamai siūloma mažoms komandoms iki 10 narių. Didesnės grupės gali pasirinkti iš trijų mokamų prenumeratos planų.
Sužinokite, kaip naudoti „LiveAgent“ vietinę „Jira“ integraciją.
„LiveChat“ yra tiesioginių pokalbių ir pagalbos tarnybos programinė įranga, tinkanti įvairaus dydžio įmonėms. Tai kelių kanalų aptarnavimo programinė įranga, kuri supaprastina visus pranešimus į vieną bendrinamą pašto dėžutę. Ši programinė įranga yra žinoma dėl savo gražių pokalbių valdiklių, integruotų produktų kortelių ir pokalbių roboto automatikos.
„LiveChat“ vartotojai giria programos funkcionalumą, pranešimų peržiūrėjimą, pokalbių robotą ir analizę. Tačiau kai kurie būtų dar labiau patenkinti jei „LiveChat“ pridėtų tokių funkcijų kaip įterptosios nuorodos pokalbių languose ar klientų krepšelio peržiūros.
„LiveChat“ siūloma keturiomis prenumeratos pakopomis.
„Klaviyo“ yra rinkodaros automatizavimo platforma, kuri siūlo klientų segmentavimą, lyginamąją analizę ir duomenų analizę. Ši platforma specializuojasi elektroninio pašto ir SMS automatizavimo srityje, žadėdama pateikti personalizuotą turinį ir padidinti klientų įsitraukimą.
„LiveAgent“ integracija su „Klaviyo“ leidžia jums prenumeruoti savo klientus į savo „Klaviyo“ adresų sąrašus tiesiai iš „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programinės įrangos.
Ši rinkodaros automatizavimo platforma giriama už naudojimosi paprastumą, segmentavimo parinktis ir dvipusį sinchronizavimą su kitomis programomis. Kalbant apie kritiką, kai kurie vartotojai praneša, kad jiems sunku pertvarkyti srautus (ypač CRM kampanijas).
„Klaviyo“ programoje mokama tik už naudojimą. Sutarčių nėra. Turėsite mokėti tik už kas mėnesį el. paštu ir SMS žinutėmis kontaktuotųjų skaičių.
Sužinokite daugiau apie „Klaviyo“ integravimą į „LiveAgent“.
„Freshdesk“ yra debesijos pagrindu veikianti daugiakanalė pagalbos tarnybos programinė įranga, siūlanti robotus, savitarnos sprendimus ir išmanią automatiką. Tai puikiai tinka racionalizuoti klientų aptarnavimo užklausas į vieną valdymo skydelį ir bendradarbiauti su kitais.
„Freshdesk“ vartotojai džiaugiasi šios programinės įrangos paprastumu, integracijomis ir bendradarbiavimo galimybėmis. Tačiau kai kurie vartotojai norėtų kelių pakeitimų, įskaitant kelių skirtukų bilietų rodinį, didesnius užkrovimo greičius ir greičiau gaunamus atsakymus iš „Freshdesk“ klientų aptarnavimo komandos.
„Freshdesk“ galima nemokamai naudotis su neribotu agentų skaičiumi. Tačiau, jei jums reikia daugiau pažangių funkcijų, galite pasirinkti iš septynių mokamų planų.
Aptarnavimo tarnyba
Omnikanalis
„Google Analytics“ yra platforma, kurioje stebimas svetainės ir reklamos srautas. Naudotojai gali lengvai kurti ataskaitas ir tirti paspaudimų, apsilankymų ir peržiūrų šuolius ar nuosmukius. Tai puikus įrankis, padedantis įgyti įžvalgų apie tikslinę auditoriją ir pagerinti reklamos investicijų grąžą, turinį bei produktus.
Integruodami „Google Analytics“ su „LiveAgent“, galite fiksuoti visas tiesioginio pokalbio sesijas. Turėdami šiuos duomenis po ranka, galite lengviau įvertinti tiesioginio pokalbio poveikį konversijoms arba jūsų agentų įtaką jūsų įmonės pardavimams.
„Google Analytics“ lengva nustatyti ir paleisti, o svarbiausia – naudoti galima nemokamai! Jis seka visą reikiamą metriką, įskaitant jūsų svetainės lankytojų skaičių, vidutines puslapio peržiūras per seansą, seanso trukmę ir daug daugiau. Tačiau analizės vartotojai teigia, kad programa yra gana sudėtinga ir reikia praeiti mokymosi kreivę.
„Google Analytics“ siūlo nemokamą ir mokamą versiją. Nemokama versija idealiai tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms. Mokama programinės įrangos versija turi daugiau funkcijų ir turi individualias kainas, todėl turėsite susisiekti su pardavėjais, kad sužinotumėte tikslią kainą.
Sužinokite, kaip integruoti „Google Analytics“ su „LiveAgent“.
„Intercom“ yra mesendžeris verslams, kurią įmonės naudoja bendravimui su esamais ir potencialiais klientais. Programinė įranga siūlo tiesioginius pokalbius, robotus, savitarnos platformas ir bilietų tvarkymo sistemą.
Jis integruojamas su daugybe populiarių programų, įskaitant „LiveAgent“. Integracija sinchronizuoja per „Intercom“ gautus klientų duomenis ir pranešimus ir supaprastintai siunčia juos į „LiveAgent“.
„Intercom“ vartotojams patinka bendrinama pašto dėžutė, naudojimosi paprastumas ir klientų įtraukimo galimybės. Tačiau kai kurie klientai praneša, kad turi problemų dėl tam tikrų funkcijų ir modulių, tokių kaip filtrai, straipsniai ir siunčiama rinkodara. Jie taip pat sako, reikia skirti laiko norint pilnai įvaldyti programą.
„Intercom“ siūlo tris skirtingus prenumeratos planus – „Conversational support“, „Conversational engagement“ ir „Conversational marketing“. Kiekvienas planas turi asmeniškai pritaikomas kainas.
Sužinokite daugiau apie „Intercom“ integravimą į „LiveAgent“.
„Klaus“ yra pokalbių peržiūros ir kokybės užtikrinimo platforma, kurios pažadas yra pagerinti klientų aptarnavimo kokybę lengvai ir sistemingai teikiant vidinius atsiliepimus. Programinė įranga analizuoja ir įvertina kiekvieną pokalbį naudodama nuotaikų analizę ir sudėtingumo filtrą, paremtą mašininiu mokymusi.
„Klaus“ vartotojams patinka jo paprasta sąranka, estetiška sąsaja ir patikimi ataskaitų teikimo įrankiai. Dauguma vartotojų negalėjo pasakyti nieko itin neigiamo apie programinę įrangą, tad nusprendė išvardyti tik nedidelius nepatogumus, tokius kaip kartais pasitaikantis lėtesnis įkėlimo greitis arba trūkstamos funkcijos (kurios šiuo metu kuriamos).
„Klaus“ siūlo individualias kainas. Norėdami gauti pasiūlymą, apsilankykite jų svetainėje ir užpildykite kontaktinę formą jų kainų puslapyje.
Sužinokite daugiau apie „Klaus“ integravimą į „LiveAgent“.
„Zendesk“ yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programa, kurioje naudojami dirbtiniu intelektu valdomi robotai ir tvirta bilietų tvarkymo sistema. Be to, ji siūlo savitarnos, garso skambučių ir ataskaitų teikimo galimybes, todėl tai puikus pasirinkimas įvairaus dydžio įmonėms.
„Zendesk“ vartotojai giria jos naudojimosi paprastumą ir tinkinimo galimybes. Jiems patinka, kad sąsaja yra patogi vartotojui ir kad bilietų tvarkymo sistema jungiasi su „WhatsApp“, el. paštu ir telefonu. Tačiau kai kurie vartotojai nori, kad prie esamų funkcijų būtų įtraukta daugiau pažangių funkcijų (pvz., paleidikliai ar automatizavimas).
„Zendesk“ siūlo penkis paslaugų planus, tris pagrindinius aptarnavimo planus ir tris pardavimų prenumeratos pakopas.
„Zendesk Suite“ aptarnavimui
„Zendesk“ pagalbai
„Zendesk“ pardavimams
„SurveyMonkey“ yra vienas populiariausių nemokamų internetinių apklausų įrankių. Platforma siūlo greitą apklausų kūrimą, lengvą tinkinimą ir bendrinimą bei patikimą nuotaikos analizę. Be to, ji suteikia funkciją, leidžiančią vartotojams įvertinti surinktus atsakymus pagal pramonės vyraujančius standartus.
„SurveyMonkey“ yra giriamas už lengvą sąranką, naudojimosi paprastumą ir integruotus patarimus, kurie gali padėti pasirinkti tinkamą apklausos formuluotę ir funkcijas. Kritika apima nedidelių tinkinimo parinkčių trūkumą, pvz., apklausos fono spalvos keitimą arba pasirinktinio logotipo įkėlimą.
„SurveyMonkey“ galima naudoti nemokamai, tačiau jei ieškote pažangesnių funkcijų, galite pasidomėti jų mokamais planais.
Verslo planai
Asmeniniai planai
Lyginant kainos ir kokybės santykį, „LiveAgent“ yra geriausia pagalbos paslaugų programinė įranga – ji siūlo daugiau funkcijų už mažesnę kainą. Joje yra patikimiausia bilietų tvarkymo sistema, tiesioginiai pokalbiai ir skambučių centro programinė įranga. Programinė įranga taip pat teikia 24/7 personalizuotas paslaugas visais kanalais.
„Zendesk Support“ yra stiprus varžovas, turintis naudotojui patogią bilietų tvarkymo sistemą, AI robotus ir turtingą socialinę integraciją, įskaitant „WhatsApp“. Nors ir brangesnis, jis siūlo daugumą pagrindinių „LiveAgent“ funkcijų.
„Freshdesk“ yra dar viena puiki dėmesio verta platforma. Ji siūlo pokalbį gyvai, bilietų tvarkymą, skambučius ir socialinių tinklų palaikymą. Ją paprasta nustatyti ir naudoti, ji turi tas pačias pagrindines funkcijas, kaip ir „LiveAgent“, už didesnę kainą.
„LiveChat“ yra puiki klientų aptarnavimo platforma, siūlanti pažangias tiesioginio pokalbio funkcijas. Pokalbių valdikliai yra modernūs ir vieni geriausių, gražiai demonstruojančių el. prekybos produktus. Tačiau, jei ieškote ne tik pokalbių programinės įrangos, o pavyzdžiui ir pagalbos tarnybos su integruotu skambučių centru, „LiveChat“ nėra geriausias pasirinkimas.
„Intercom“ yra puiki pranešimų paslauga, jungianti kelis kanalus. Jis siūlo robotus, bendrinamą pašto dėžutę ir savitarnos žinių bazės programinę įrangą. Tačiau ši klientų aptarnavimo programinė įranga nesuteikia skambučių centro galimybių, ji yra brangesnė ir neteikia savo klientams personalizuotos klientų sėkmės komandos, kuri yra prieinama visą parą.
Klientų aptarnavimo programinės įrangos naudojimas yra itin svarbus, jei norite pagerinti klientų aptarnavimo procesus ir klientų pasitenkinimą, tuo pačiu sukurdami didesnį pajamų srautą. Tačiau, norėdami rasti tinkamą sprendimą, turite apsvarstyti, ko norite pasiekti, kokių funkcijų reikia šiam tikslui siekti ir kiek pinigų galite tam skirti. Klientų aptarnavimo lūkesčiai yra visų laikų aukščiausi – ir kad jūsų klientai nepabėgtų, turite sugebėti patenkinti arba viršyti jų lūkesčius. Klientų aptarnavimo programinė įranga užtikrins, kad visada atsakytumėte savo klientams laiku ir suasmenintai.
Klientų patirties programinė įranga
Šiuolaikiniame versle klientų patirties programinė įranga atlieka svarbų vaidmenį renkant, organizuojant ir stebint klientų atsiliepimus.
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team