Kas yra agento bilietų apimtis?
Paprastai mažesnėse įmonėse kiekvienas agentas gali matyti visą informaciją. Kita vertus, didelėse korporacijose yra daug slaptos informacijos. Agentų bilietų apimties įrankis padeda apibrėžti, kokius bilietus ir informaciją agentai gali matyti. Kiekvienas agentas yra priskirtas bilietams su skirtingomis prieigomis. Kai kurie agentai gali matyti viską, kai kurie – tik jiems priskirtą informaciją. Administratoriai gali nustatyti, prie kurių skyrių agentas turės prieigą.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra agento bilietų apimtis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bilietų apimtis lemia, kokį bilietą agentas gali pamatyti. Jei verslas yra mažas, agentas paprastai mato visą informaciją. Kita vertus, yra didelių įmonių, kuriose tam tikra informacija yra gana konfidenciali. Naudodamiesi bilietų aprėpties įrankiu, galite apibrėžti, kokią informaciją ir bilietus gali matyti jūsų agentai. Jie turi skirtingas užklausų apimtis su skirtingomis prieigomis, o šios funkcijos dėka galite peržiūrėti, kokia yra ši apimtis. Administratorius nusprendžia, prie kurių skyrių agentas turi prieigą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip patikrinti agento bilietų apimtį „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: „Agento bilietų kiekį gali patikrinti administratorius arba savininkas (net jei jie nėra įtraukti į tam tikrą skyrių), eidami į „Konfigūracijos“ ir spustelėdami „Skyriai“. } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip nustatyti agento bilietų apimtį „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Norėdami nustatyti agentų bilietų apimtį, eikite į skirtuką „Konfigūracija“, tada spustelėkite „Skyriai“ arba tiesiai lange „Redaguoti agentą“ spustelėję Bilietas, Pokalbiai, Ryšiai. Vartotojai, turintys „agentų“ įgaliojimus, gali peržiūrėti ir atsakyti į užklausas tik iš skyriaus, kuriam jie buvo priskirti. Administratoriai gali matyti visą skyrių, net jei jam nėra priskirti. Panašiai ir savininkai, bet jie taip pat turi galimybę tiesiogiai pradėti pokalbį ar skambinti skyriuje, kuriam jie nepriklauso. ” } }] }DUK
Kas yra agento bilietų apimtis?
Bilietų apimtis lemia, kokį bilietą agentas gali pamatyti. Jei verslas yra mažas, agentas paprastai mato visą informaciją. Kita vertus, yra didelių įmonių, kuriose tam tikra informacija yra gana konfidenciali. Naudodamiesi bilietų aprėpties įrankiu, galite apibrėžti, kokią informaciją ir bilietus gali matyti jūsų agentai. Jie turi skirtingas užklausų apimtis su skirtingomis prieigomis, o šios funkcijos dėka galite peržiūrėti, kokia yra ši apimtis. Administratorius nusprendžia, prie kurių skyrių agentas turi prieigą.
Kaip patikrinti agento bilietų apimtį „LiveAgent“?
Agento bilietų kiekį gali patikrinti administratorius arba savininkas (net jei jie nėra įtraukti į tam tikrą skyrių), eidami į „Konfigūracijos“ ir spustelėdami „Skyriai“.
Kaip nustatyti agento bilietų apimtį „LiveAgent“?
Norėdami nustatyti agentų bilietų apimtį, eikite į skirtuką „Konfigūracija“, tada spustelėkite „Skyriai“ arba tiesiai lange „Redaguoti agentą“ spustelėję Bilietas, Pokalbiai, Ryšiai. Vartotojai, turintys „agentų“ įgaliojimus, gali peržiūrėti ir atsakyti į užklausas tik iš skyriaus, kuriam jie buvo priskirti. Administratoriai gali matyti visą skyrių, net jei jam nėra priskirti. Panašiai ir savininkai, bet jie taip pat turi galimybę tiesiogiai pradėti pokalbį ar skambinti skyriuje, kuriam jie nepriklauso.
Jeigu norite sužinoti daugiau apie agento užimtumą, šiame straipsnyje rasite informaciją, kaip stebėti ir analizuoti agentų veiklos ataskaitas. Tai padės jums geriau suprasti, kaip efektyviai valdyti savo komandą. Taip pat galite perskaityti apie neapribotą agentą, kur sužinosite, kaip agentai gali dirbti be apribojimų ir kaip tai gali padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.