Kas yra agento parašas?
Agento parašas randamas agento skydelyje ir jį galima pridėti prie el. laiškų, pranešimų šablonų, komentarų ir kitų klientui siunčiamų pranešimų. Agentas gali redaguoti parašą profilio nustatymuose. „LiveAgent“ jis pasiekiamas teksto formatu.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra agento parašas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agento parašas randamas agento skydelyje ir jį galima pridėti prie el. laiškų, pranešimų šablonų, komentarų ir kitų klientui siunčiamų pranešimų. Agentas gali redaguoti parašą profilio nustatymuose. „LiveAgent“ jis pasiekiamas teksto formatu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip turėtų atrodyti agento parašas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ agento parašas rodomas teksto parinktyje. Paraše turi būti nurodytas vardas, pavardė ir pareigos, atliekamos įmonėje. Be to, taip pat galite nustatyti specialius parašus partnerių programoms, įspėjimams ar tinklaraščiui.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip nustatyti agento parašą „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agento parašas nustatomas „LiveAgent“ skydelyje, agento nustatymuose. Pasirinkite parinktį „Pranešimas el. paštu“ ir įveskite parašą.” } } ] }DUK
Kas yra agento parašas?
Agento parašas randamas agento skydelyje ir jį galima pridėti prie el. laiškų, pranešimų šablonų, komentarų ir kitų klientui siunčiamų pranešimų. Agentas gali redaguoti parašą profilio nustatymuose. „LiveAgent“ jis pasiekiamas teksto formatu.
Kaip turėtų atrodyti agento parašas?
„LiveAgent“ agento parašas rodomas teksto parinktyje. Paraše turi būti nurodytas vardas, pavardė ir pareigos, atliekamos įmonėje. Be to, taip pat galite nustatyti specialius parašus partnerių programoms, įspėjimams ar tinklaraščiui.
Kaip nustatyti agento parašą „LiveAgent“?
Agento parašas nustatomas „LiveAgent“ skydelyje, agento nustatymuose. Pasirinkite parinktį „Pranešimas el. paštu“ ir įveskite parašą.
Po to, kai sužinojote apie agento parašą, galite gilinti savo žinias apie tai, kas yra aptarnavimo tarnybos agentai. Šis straipsnis padės suprasti, ką daro agentai ir kokių įgūdžių reikia norint tapti puikiu klientų aptarnavimo specialistu.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!