Kas yra agento parašas?
Agento parašas randamas agento skydelyje ir jį galima pridėti prie el. laiškų, pranešimų šablonų, komentarų ir kitų klientui siunčiamų pranešimų. Agentas gali redaguoti parašą profilio nustatymuose. „LiveAgent“ jis pasiekiamas teksto formatu.

DUK
Kas yra agento parašas?
Agento parašas randamas agento skydelyje ir jį galima pridėti prie el. laiškų, pranešimų šablonų, komentarų ir kitų klientui siunčiamų pranešimų. Agentas gali redaguoti parašą profilio nustatymuose. „LiveAgent“ jis pasiekiamas teksto formatu.
Kaip turėtų atrodyti agento parašas?
„LiveAgent“ agento parašas rodomas teksto parinktyje. Paraše turi būti nurodytas vardas, pavardė ir pareigos, atliekamos įmonėje. Be to, taip pat galite nustatyti specialius parašus partnerių programoms, įspėjimams ar tinklaraščiui.
Kaip nustatyti agento parašą „LiveAgent“?
Agento parašas nustatomas „LiveAgent“ skydelyje, agento nustatymuose. Pasirinkite parinktį „Pranešimas el. paštu“ ir įveskite parašą.
Po to, kai sužinojote apie agento parašą, galite gilinti savo žinias apie tai, kas yra aptarnavimo tarnybos agentai. Šis straipsnis padės suprasti, ką daro agentai ir kokių įgūdžių reikia norint tapti puikiu klientų aptarnavimo specialistu.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Atraskite pagalbos tarnybos terminų žodyną! Supraskite klientų aptarnavimo sąvokas lengvai ir greitai. Apsilankykite dabar!