Kas yra agento sąsaja?
Agento sąsaja suteikia agentams galimybę pilnai kontroliuoti visą veiklą, susijusią su jo darbu, naudojant pagalbos tarnybos programinę įrangą. Sąsaja turi skirtingas skiltis, tokias kaip prietaisų skydelis ir informacijos apie bilietus skydelis, kurie leidžia agentams atlikti daugybę veiksmų.
Ką galima padaryti agento sąsajoje?
Agentai gali atlikti daugybę veiksmų, tokių kaip:
- Perkelti atsakomybę už bilietą kitam asmeniui
- Pridėti pastabas
- Redaguoti klientų informaciją
- Prenumeruoti ir atšaukti prenumeratą klientams iš adresatų sąrašų
- Pateikti grąžinamąsias išmokas
- Naudokite tiek vidinius, tiek išorinius tiesioginius pokalbius, vaizdo skambučius ir telefono skambučius
- Kurti išsamias ataskaitas
- Kurkite žinių bazes ir klientų portalus
Norėdami gauti išsamią apžvalgą apie tai, ką galite padaryti agento sąsajoje, peržiūrėkite šią nuorodą.
Kokias ataskaitas galima sukurti agento sąsajoje?
Ataskaitų informacijos suvestinė agento sąsajoje pateikia įžvalgų apie individualų ir visos komandos (skyriaus) našumą sprendžiant bilietus, vidutinį atsako laiką, bilietų peradresavimą, išspręstus bilietus pirmojo kontakto metu ir dar daugiau.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra agento vartotojo sąsaja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agento vartotojo sąsaja suteikia agentams galimybę naudoti pagalbos tarnybos programinę įrangą. Sąsaja apima, be kita ko, prietaisų skydelį, bilietų skydelį, kurio dėka agentas gali peradresuoti bilietus, redaguoti klientų informaciją, koordinuoti adresatų sąrašą, atsakyti į telefono skambučius ir pokalbius internetu, kurti išsamias ataskaitas ir žinių bazes.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokias funkcijas turi „LiveAgent“ prietaisų skydelis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ prietaisų skydelyje rasite viską, ko reikia dabartiniam darbui. Čia galite stebėti agentų darbą realiuoju laiku, pamatyti jam priskirtų neatsakytų bilietų kiekį, o taip savo kolegų bilietus.” } } ] }DUK
Kas yra agento vartotojo sąsaja?
Agento vartotojo sąsaja suteikia agentams galimybę naudoti pagalbos tarnybos programinę įrangą. Sąsaja apima, be kita ko, prietaisų skydelį, bilietų skydelį, kurio dėka agentas gali peradresuoti bilietus, redaguoti klientų informaciją, koordinuoti adresatų sąrašą, atsakyti į telefono skambučius ir pokalbius internetu, kurti išsamias ataskaitas ir žinių bazes.
Kokias funkcijas turi „LiveAgent“ prietaisų skydelis?
„LiveAgent“ prietaisų skydelyje rasite viską, ko reikia dabartiniam darbui. Čia galite stebėti agentų darbą realiuoju laiku, pamatyti jam priskirtų neatsakytų bilietų kiekį, o taip savo kolegų bilietus.
Baigę skaityti apie agento sąsają, galbūt norėsite sužinoti daugiau apie kas yra agento vertinimas. Šiame straipsnyje rasite apžvalgą ir sužinosite, kaip galite pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Taip pat verta perskaityti apie agentų grupę. Čia rasite informaciją apie tai, ką reiškia agentų grupė ir kaip jas sukurti naudojant „LiveAgent“.
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!
Sužinokite, kaip efektyviai valdyti klientų sąveiką su LiveAgent. Mūsų sprendimas apima skambučių, susirašinėjimų bei socialinių tinklų integraciją, padedant jums patenkinti klientų poreikius ir kurti ilgalaikius santykius. Pradėkite nemokamą bandomąjį laikotarpį be įsipareigojimų ir atraskite visus funkcionalumus, kurie padės jūsų verslui pasiekti sėkmę.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.