Kas yra agento skydelis?
Kai agentai prisijungia prie savo „LiveAgent“ paskyros, jie gali daug ką valdyti iš agento skydelio. Galima suaktyvinti įskiepį, sukurti ir tvarkyti bilietus, pakeisti numatytąjį „LiveAgent“ logotipą, sukurti naują vartotoją, keisti darbo organizavimą ir dar daugiau. Pokalbius lengva pradėti tiesiogiai iš agento skydelio, nes viskas yra vienoje vietoje. Agento skydelis yra kairėje „LiveAgent“ lango pusėje. Juo lengva naudotis, skydelis yra aiškus ir paprastas.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra agento skydelis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agento skydelį galima rasti „LiveAgent“ lango kairėje pusėje. Tai yra aiškus ir paprastas naudoti agentų komandų komponentas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką galima padaryti agento skydelyje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agento skydelis leidžia jums valdyti viską, kas susiję su „LiveAgent“. Galite suaktyvinti įskiepį, surūšiuoti visus bilietus, atlikti pakeitimus avo versle. Kas dar? Galite lengvai rasti klientų el. laiškų šablonus ir agentų el. laiškų šablonus, kad galėtumėte pakoreguoti komunikaciją.” } } ] }DUK
Kas yra agento skydelis?
Agento skydelį galima rasti „LiveAgent“ lango kairėje pusėje. Tai yra aiškus ir paprastas naudoti agentų komandų komponentas.
Ką galima padaryti agento skydelyje?
Agento skydelis leidžia jums valdyti viską, kas susiję su „LiveAgent“. Galite suaktyvinti įskiepį, surūšiuoti visus bilietus, atlikti pakeitimus avo versle. Kas dar? Galite lengvai rasti klientų el. laiškų šablonus ir agentų el. laiškų šablonus, kad galėtumėte pakoreguoti komunikaciją.
Po to, kai sužinojote apie agento skydelį, galbūt norėsite sužinoti apie agentų grupę. Tai padės jums suprasti, kaip efektyviai valdyti komandos narius. Taip pat verta perskaityti apie agento parašą, kuris yra svarbi dalis kuriant profesionalų įvaizdį klientų aptarnavime. Jei ieškote būdų, kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą, sužinokite daugiau apie neapribotą agentą. Tai gali suteikti daugiau lankstumo jūsų aptarnavimo strategijoje.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!