Kas yra agentų grupė?
Agentų grupė dar kitaip yra vadinama skyriumi ir į ją patenka panašių įgūdžių ir sugebėjimų turintys darbuotojai. Skirstymas į grupes taip pat yra pagrįstas klientų buvimo vieta arba problemos tipu. Agentų grupės padeda agentams susitelkti į konkrečią sritį ir išlikti susikaupusiems bei efektyviems. Visi gaunami pranešimai ir skambučiai, patenkantys skirtingais kanalais, akimirksniu nukreipiami įvairioms agentų grupėms automatiškai. Sukurkite agentų grupes savo „LiveAgent“ programoje.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ skyrius.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Ką reiškia agentų grupė?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tai yra agentų, turinčių panašių sugebėjimų ir įgūdžių, grupė. Tokiu būdu lengviau organizuoti komandą. Grupavimo dėka agentai gali sutelkti dėmesį į tam tikrą sritį, o tai skatina agentų efektyvumą ir našumą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip sukurti agentų grupes „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ galite sukurti vadinamuosius skyrius. Pavyzdžiui, galite sukurti pardavimų grupę ir priskirti jai atitinkamus bilietus. Tsi galite padaryti skiltyje Konfigūracija spustelėję Skyriai. Čia galite kurti ir valdyti savo grupes.” } } ] }DUK
Ką reiškia agentų grupė?
Tai yra agentų, turinčių panašių sugebėjimų ir įgūdžių, grupė. Tokiu būdu lengviau organizuoti komandą. Grupavimo dėka agentai gali sutelkti dėmesį į tam tikrą sritį, o tai skatina agentų efektyvumą ir našumą.
Kaip sukurti agentų grupes „LiveAgent?
LiveAgent“ galite sukurti vadinamuosius skyrius. Pavyzdžiui, galite sukurti pardavimų grupę ir priskirti jai atitinkamus bilietus. Tsi galite padaryti skiltyje Konfigūracija spustelėję Skyriai. Čia galite kurti ir valdyti savo grupes.
Jei domitės, kaip pagerinti klientų aptarnavimą, būtinai perskaitykite mūsų klientų aptarnavimo žodyną. Šiame žodyne rasite daug naudingų terminų ir paaiškinimų, kurie padės geriau suprasti klientų aptarnavimo procesus.
Taip pat verta susipažinti su agento parašo svarba. Sužinosite, kaip jis turėtų atrodyti ir kaip jį nustatyti „LiveAgent“.
Jei norite palyginti skambučių ir kontaktų centrus, peržiūrėkite mūsų straipsnį apie kontaktų centro ir skambučių centro palyginimą. Sužinosite apie jų pagrindinius skirtumus ir privalumus.
Galiausiai, norint pagerinti rinkodaros strategijas, svarbu žinoti, kaip vyksta klientų grupavimas. Straipsnis paaiškins, kodėl segmentavimas yra svarbus ir kaip jis gali padėti pasiekti geresnių rezultatų.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!