Kas yra aptarnavimas programėlėje?
Klientų pasitenkinimas yra labai svarbi kiekvieno sėkmingo verslo dalis. Naudodamiesi aptarnavimu programėlėje galite lengviau padėti savo klientams. Jiems nereiks palikti programėlės, kad praneštų apie problemą.
Ši funkcija gali būti ypač naudinga mobiliąja programėle besinaudojantiems klientams, kuriems priešingu atveju tektų palikti programėlę ir ieškoti būdo, kaip susisiekti su jūsų įmonės aptarnavimo komanda.
Programėlėje teikiamas aptarnavimas – programėlėje esantis pagalbos mygtukas nukreipiantis klientus į daugybę pagalbos straipsnių. Norint gauti daugiau pagalbos, susisiekiama su pagalbos agentu ir sukuriamas bilietas.
Frequently Asked Questions
Kas yra aptarnavimas programėlėje?
Aptarnavimas programėlėje leidžia klientams bendrauti su klientų aptarnavimo komanda (arba robotais) pačioje programoje. Dažniausiai tai įmanoma dėl bendravimo sąsajos, panašios į bendravimą kitais kanalais, pavyzdžiui, „Messenger“ ar „WhatsApp“. Taigi naudotojui ji yra intuityvi. Tai leidžia naudotojams įsitraukti tinkamu metu.
Kaip pasirūpinti aptarnavimu programėlėje?
Norint, kad programoje būtų teikiamas aptarnavimas, pirmiausia techniškai klientas turi turėti galimybę lengvai patekti į pačią programą ir tada kreiptis į aptarnavimo komandą. Ji turėtų būti intuityvi ir vizualiai patraukli. Iš klientų aptarnavimo pusės klientas turėtų gauti skubų atsakymą, kuris padėtų išspręsti jo problemą. Jei įmanoma, turėtumėte neperkelti naudotojo į kitus mesendžerius, o padėti jam tiesiogiai programoje.
Kodėl aptarnavimas programėlėje yra svarbu?
Kasdien vis daugiau laiko naudotojai praleidžia naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais, o įprastiems kompiuteriams praleidžiamas laikas vis trumpėja. Vis daugiau klientų užsako produktus ar užsisako paslaugas naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais, todėl labai svarbu, kad programėlės taip pat užtikrintų veiksmingą klientų aptarnavimą. Neturėtų reikėti klientų siųsti į el. paštą ar telefono parinktį.
Jei jus domina kaip priedai straipsniuose gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą, būtinai perskaitykite šį straipsnį. Sužinosite, kaip priedai gali padėti efektyviau atsakyti į klientų klausimus. Taip pat verta atkreipti dėmesį į atsakymus į klausimus apie produktą/paslaugą. Šis straipsnis padės jums sukurti efektyvius atsakymus, kurie gali padidinti klientų pasitenkinimą. Norint pagerinti klientų patirtį, rekomenduojame peržiūrėti informaciją apie aptarnavimo centro programinę įrangą. Čia sužinosite, kaip šios priemonės gali padėti valdyti klientų užklausas greičiau ir efektyviau. Jei norite sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimo įmones, šis straipsnis paaiškins, kaip jos veikia ir kokią naudą gali suteikti jūsų verslui. Galiausiai, rūpinimasis klientais yra svarbi sritis, todėl verta perskaityti apie rūpinimąsi klientais, kad sužinotumėte, kaip tai gali pagerinti jūsų santykius su klientais.
Klientų aptarnavimas internetu
Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.