Kas yra aptarnavimas tik el. paštu?
Aptarnavimas tik el. paštu yra kai kurių įmonių naudojama technika. Vienintelis būdas, kuriuo klientai gali su jais susisiekti, yra el. paštas, kitos platformos negalimos.
Aptarnavimas tik el. paštu turi trūkumų, nes klientai negali stebėti savo skundo būsenos ir neturi prieigos prie pagalbos centro. Taip klientai gali susidaryti neigiamą nuomonę apie įmonę ir dalinimasis ja su kitais sugadintų įmonės reputaciją. Iš tiesų, įmonė gali net prarasti savo klientus.
El. paštu klientai gali negauti atsakymo taip greitai, kaip jiems to reikia.
Frequently Asked Questions
Koks yra aptarnavimo tik el. paštu apibrėžimas?
Aptarnavimas tik el. paštu reiškia, kad aptarnavimas pasiekiamas tik vienu kanalu – el. paštu. Šis sprendimas turi ir privalumų, ir trūkumų. Žinome, kad visos žinios apie klientų aptarnavimą kaupiamos vienoje vietoje, tačiau, kita vertus, daugelis klientų nemėgsta naudoti elektroninio pašto, todėl verta pasiūlyti kitokį komunikacijos kanalą. p>
Kaip tiksliai veikia aptarnavimas tik el. paštu?
Pagalba tik el. paštu reiškia tai, kad klientas, iškilus nesklandumams apsipirkimo metu arba norėdamas gauti atsakymą į jį kamuojantį klausimą, gali susisiekti su įmone el. paštu. Tai reiškia, kad visas arba didžioji dalis klientų aptarnavimo vyksta šiame viename kanale.
Ar „LiveAgent“ galite teikti aptarnavimą tik el. paštu?
Žinoma, su „LiveAgent“ yra galimybė teikti aptarnavimą tik el. paštu. Tačiau be to, „LiveAgent“ galima naudoti daugybę kitų kanalų, kuriais klientai dažniau susisiekia, ir tai neprideda agentui daugiau darbo, nes viskas pasiekiama vienoje vietoje.
Jei nori daugiau sužinoti apie tai, kaip aptarnavimas tik el. paštu veikia ir kokią naudą jis gali suteikti, būtinai perskaityk straipsnį apie aptarnavimo programinę įrangą. Šis straipsnis paaiškina, kada ir kodėl verta naudoti programinę įrangą klientų aptarnavimui.
Taip pat rekomenduojame peržiūrėti informaciją apie klientų aptarnavimą kompiuteriu ir telefonu. Sužinosite, kokie yra tokio aptarnavimo privalumai ir kaip jis gali pagerinti bendravimą su klientais.
Jei jus domina, kaip veikia klientų aptarnavimo įmonės, galite sužinoti daugiau apie jų funkcijas ir kaip jos gali padėti jūsų verslui. Ši informacija padės jums geriau suprasti, kaip efektyviai valdyti klientų aptarnavimą.
Galiausiai, jei norite pagerinti savo klientų aptarnavimą, peržiūrėkite tiesioginių pokalbių šablonus. Juose rasite naudingų patarimų, kaip pradėti ir užbaigti pokalbius su klientais, taip pat kaip tvarkytis su skundais.
Klientų aptarnavimas internetu
Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.
Sužinokite, kaip teikti puikų klientų aptarnavimą, kuris viršija klientų lūkesčius ir užtikrina profesionalius sprendimus. Naršykite LiveAgent sprendimus, įskaitant agentų užimtumo stebėjimą ir analitines apžvalgas, ir pradėkite savo nemokamą paskyrą be įsipareigojimų. Patirkite geriausią aptarnavimą su LiveAgent!