Kas yra aptarnavimo bilietas?
Aptarnavimo bilietai suteikia galimybę klientams siųsti klausimus ar užklausas organizacijoms. Aptarnavimo bilietas yra bilietavimo sistemoje gauta užklausa. Kiekvienas sukurtas bilietas turi savo unikalų ID. Aptarnavimo bilietas lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Jame vienoje vietoje saugomas visas susirašinėjimas.
Frequently Asked Questions
Kas yra aptarnavimo bilietas?
Aptarnavimo bilietas yra įeinanti užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą. Ji gali jus pasiekti per įmonės naudojamus bendravimo kanalus. Kiekvienas bilietas turi savo individualų ID. Ataskaitą tvarko agentas, kurio užduotis yra padėti klientui ir teikti pagalbą.
Kaip sukuriamas aptarnavimo bilietas?
Aptarnavimo bilietą sukuria klientas, susisiekiantis naudojantis bet kuriuo įmonės naudojamu bendravimo kanalu.
Kur LiveAgent galite rasti aptarnavimo bilietus?
LiveAgent aptarnavimo bilietų sąrašą galima rasti Bilietai skiltyje.
Po šio skyriaus peržiūros rekomenduojame susipažinti su bilietų laukeliais, kurie padės efektyviau valdyti klientų užklausas. Tai suteiks jums galimybę suprasti, kokią informaciją galite saugoti ir kaip ją organizuoti. Taip pat galite pasidomėti, kas yra klientų aptarnavimo ataskaitos, kurios yra būtinos norint pagerinti klientų aptarnavimą. Sužinosite, kokias ataskaitas siūlo „LiveAgent“ ir kaip jos gali padėti stebėti jūsų aptarnavimo kokybę.