Kas yra aptarnavimo kanalas?
El. paštas, Internetiniai Pokalbiai, Telefonas, “Facebook” ir “Twitter” yra Aptarnavimo kanalai. Aptarnavimo kanalas yra toks kanalas, per kurį yra atliekamas bendravimas tarp jūsų ir jūsų klientų.
Kai kuri pagalbos tarnybos programinė įranga siūlo tik aptarnavimą el. paštu, tuo tarpu kitos didžiausią dėmesį skiria internetiniams pokalbiams. LiveAgent yra daugiakanalė pagalbos tarnyba, todėl ji integruoja visus aukščiau išvardintus kanalus į 1 aplikaciją.
Frequently Asked Questions
Kaip apibūdinti pagalbos kanalą?
Aptarnavimo kanalas yra priemonė, per kurią klientas gali susisiekti su įmone ar prekės ženklu. Klientų aptarnavimą galima vykdyti ne tik viename kanale, tačiau keliais kanalais.
Kokie yra patys populiariausi aptarnavimo kanalai?
Patys populiariausi aptarnavimo kanalai yra el. paštas, socialinė žiniasklaida, internetiniai pokalbiai, pagalbos valdiklis, forumai, naujienų grupės, telefono skambučiai ar savitarnos žinių bazės.
Kokius pagalbos kanalus galite naudoti LiveAgent?
LiveAgent galite naudoti visus jums reikalingus pagalbos kanalus: el. paštą, internetinius pokalbius, telefoną, "Facebook", "Twitter" ir savitarnos žinių bazę.
Apsilankę puslapyje apie aptarnavimo kanalus, galite toliau gilintis į klientų aptarnavimo sritį. Sužinokite, kaip „LiveAgent“ žinių bazės kūrimo priemonė gali padėti organizuoti ir dalintis svarbia informacija su klientais. Jei norite pagerinti klientų patirtį, perskaitykite apie priedus straipsniuose, kurie leidžia papildyti turinį naudingomis detalėmis. Norėdami geriau suprasti, kaip veikia klientų aptarnavimo įmonės, apsilankykite straipsnyje apie klientų aptarnavimo įmones. Taip pat galite pasinaudoti praktiniais patarimais, kaip atsakyti į įvairius klausimus apie produktus ar paslaugas, straipsnyje apie atsakymus į klausimus apie produktą/paslaugą. Jei norite sužinoti, kaip pagerinti rūpinimąsi klientais, nepamirškite apsilankyti puslapyje apie rūpinimąsi klientais. Galiausiai, jei jus domina, kaip efektyviai kviesti klientus pokalbiui, peržiūrėkite kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonus.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.