Kas yra archyvavimas?
Yra puikus įrankis, padedantis išvalyti atmintį ir optimizuoti pagalbos tarnybos programinę įrangą. Archyvuojant duomenys ir informacija perkeliami į retai naudojamų failų saugyklą. Po tam tikro laiko galima archyvuoti iatsakytus bilietus ir el. laiškus. Archyvavimas vyksta automatiškai. Tai taip pat padeda atskirti aktyvias ir archyvuotas užklausas. LiveAgent taip pat galite archyvuoti visą socialinių tinklų komunikaciją, taip kaip Facebook ar Twitter komunikaciją bilietuose.
Jei jus domina, kaip archyvavimas gali padėti jūsų verslui, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie aptarnavimo automatizavimą. Ten sužinosite, kaip automatizavimas gali padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti išlaidas.
Norėdami sužinoti daugiau apie įvairias programinės įrangos galimybes, apsilankykite puslapyje apie kontaktų centro programinę įrangą. Tai padės jums suprasti, kokie yra šios programinės įrangos privalumai ir kaip ji gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.
Galiausiai, jei norite geriau suprasti, kas yra aptarnavimo programinė įranga, siūlome apsilankyti mūsų aptarnavimo programinės įrangos paaiškinimo puslapyje. Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie šią technologiją.
Atstovavimas klientų interesams
Sužinokite, kaip atstovavimas klientų interesams gali padidinti Jūsų verslo pardavimus ir klientų lojalumą. Atraskite sėkmės strategijas, įskaitant kvalifikuotų atstovų ugdymą ir klientų atsiliepimų svarbą. Pasinerkite į išsamų vadovą apie klientų patenkinimą ir lojalumo skatinimą.
Sužinokite apie JavaScript – galingą objektinę programavimo kalbą, kuri suteikia interaktyvumo interneto svetainėms, programoms ir žaidimams. Skaitykite, kaip JavaScript kartu su HTML ir CSS atlieka pagrindines pasaulinio saityno funkcijas. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir sustiprinkite klientų aptarnavimą su naujais įrankiais!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.