Kas yra ataskaitos?
Ataskaitos, dar vadinamos Analitika, suteikia bendras įžvalgas, kas ir kokia apimtimi vyksta jūsų paskyroje. LiveAgent teikia išsamias ataskaitas, įskaitant analitines apžvalgas, veiklos ataskaitas, agento ataskaitas, departamento ataskaitas, žymų ataskaitas ar audito žurnalą. Viską galima eksportuoti į CSV failus.
Sužinoti daugiau apie LiveAgent Ataskaitas.
Frequently Asked Questions
Koks yra ataskaitų apibrėžimas?
Ataskaitos yra duomenų rinkiniai, suteikiantys bendrą vaizdą, kas vyksta jūsų klientų aptarnavimo programinės įrangos sistemoje. Tai jums leidžia įvertinti, ar paslaugos yra pakankamo lygio, ar galbūt jas reikia tobulinti.
Kaip kurti ataskaitas LiveAgent?
LiveAgent siūlo išsamias ataskaitas, kurioms užklausas galite pateikti Ataskaitų skiltyje. Jei pageidaujate sukurti dokumentą, jį galite parsisiųsti CSV formatu.
Kokias ataskaitas teikia LiveAgent?
LiveAgent siūlo visapusiškas ataskaitas, įskaitant analitines apžvalgas, veiklos ataskaitas, agentų ataskaitas, departamentų ataskaitas, veiklos ataskaitas pagal žymą, veiklos pagal laiką ataskaitas, veiklos pagal kanalą ataskaitas ir audito žurnalą, suskirstytą pagal skirtingus laikotarpius (nuo vieno vartotojo iki pilnų metų).
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip žymos gali pagerinti jūsų ataskaitas, būtinai peržiūrėkite žymų ataskaitos puslapį. Čia sužinosite, kaip pridėti žymas prie bilietų ir kaip jas efektyviai naudoti.
Be to, veiklos ataskaita yra puikus būdas stebėti savo komandos našumą. Ši ataskaita gali padėti jums analizuoti duomenis ir pagerinti darbo efektyvumą.
Nepamirškite ir klientų aptarnavimo ataskaitos svarbos. Jos gali padėti jums geriau suprasti klientų poreikius ir pagerinti aptarnavimo kokybę.
Taip pat verta apsvarstyti SLA atitikties ataskaita, kuri padės užtikrinti, kad laikotės nustatytų aptarnavimo lygio susitarimų. Šios ataskaitos analizė gali padėti identifikuoti tobulintinas sritis.
Atraskite, kaip „LiveAgent“ skyriaus ataskaitos funkcija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo procesą, organizuojant užklausas ir optimizuojant bilietų valdymą. Sužinokite, kaip efektyviai paskirstyti darbus, padidinti atsakymų kokybę, ir naudokite API integracijai. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.