Kas yra „Facebook“ valdiklis?
Atsiliepimų valdiklis yra įrankis, naudojamas bet kuriame svetainės puslapyje ar programoje, kuriame pateikiami atsiliepimai apie patirtį. Tai gali būti apklausa ar tiesiog paprasta forma.
Tai naudinga ir klientams, nes dažniausiai pradėjus naudoti naują programą/svetainę, kyla problemų suprasti, ką daryti. Tokiais atvejais atsiliepimų valdiklis yra lengviausias būdas klientams išspręsti problemas, su kuriomis jie susiduria. Taip pat įmonei naudinga žinoti, kaip ji gali patobulinti savo svetainę dėl klientų.
Frequently Asked Questions
Koks yra atsiliepimų valdiklio apibrėžimas?
Atsiliepimų valdiklis yra puikus klientų atsiliepimų šaltinis apie pirkimo eigą ir klientų aptarnavimą. Jis gali būti įvairių formų, pavyzdžiui, nedidelė klientų pasitenkinimo apklausa, įterpta į jūsų programą ar svetainę, arba tai gali būti valdiklis skalėje nuo 1 iki 5, leidžiantis įvertinti bendrą pasitenkinimą produktais ir paslaugomis.
Kokia yra atsiliepimų valdiklio paskirtis?
Pagrindinė atsiliepimų valdiklio paskirtis yra lengvai rinkti atsiliepimus. Su juo galite prašyti savo klientų pateikti daugiau informacijos, todėl galite iškart rinkti atsiliepimus ir lengvai juos rūšiuoti. Be to, parodote klientui, kad jis jums rūpi, ir tai pagerina pardavimo procesą bei automatizuoja klientų aptarnavimo veiklą.
Ar galima nustatyti atsiliepimų valdiklį „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ galite nustatyti atsiliepimų valdiklį. Taip lengviau gauti atsiliepimų iš klientų. Galite pataplinti jį bet kur (ar keliose vietose) savo svetainėje. Tai puikus būdas greitai išspręsti problemas, su kuriomis susiduria klientas. Taip įmonė greitai gauna grįžtamąjį ryšį apie klaidas ar problemas.
Jei domina, kaip pagerinti klientų aptarnavimą, būtinai perskaitykite straipsnį apie kalbai pritaikomus valdiklius. Sužinosite, kaip nustatyti pokalbių valdiklį, kuris padės geriau bendrauti su klientais.
Kitas naudingas straipsnis yra apie socialinės žiniasklaidos palaikymą. Čia galėsite atrasti, kaip efektyviai valdyti klientų užklausas socialiniuose tinkluose.
Norėdami padėkoti savo klientams, peržiūrėkite geriausias padėkos dovanas. Šiame straipsnyje rasite idėjų, kaip padidinti klientų dovanų poveikį ir parodyti dėkingumą.
Galiausiai, jei domina valdymo įrankiai, peržiūrėkite straipsnį apie valdymo skydelį. Sužinosite, kaip šis įrankis gali padėti efektyviau valdyti klientų aptarnavimo procesus.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Atraskite 10 el. laiškų šablonų atsakymams į klientų atsiliepimus ir sužinokite, kodėl svarbu reaguoti į kiekvieną atsiliepimą. Padidinkite klientų pasitenkinimą ir profesionaliai atsakykite į teigiamus, neigiamus bei neutralius atsiliepimus naudodamiesi mūsų paruoštais šablonais. Aplankykite puslapį ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą jau šiandien!
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
Atraskite, kaip „LiveAgent“ atsiliepimų prašymo el. laiško šablonai gali padėti geriau pažinti klientus, sužinoti jų nuomonę ir pagerinti paslaugas. Sužinokite, kaip tai gali padidinti pardavimus, užtikrinti gerą aptarnavimą ir didinti klientų lojalumą. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!