Atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba?
Atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba – tai programinė įranga, kuri siūlo bilietų valdymo sistemą. Ši programinė įranga turi iš anksto sukonfigūruotą versiją ir yra visiškai pritaikoma. Ji neturi jokių apribojimų ir yra visiškai funkcionali visiems naudotojams. Kai kurių tipų programinė įranga yra nemokama, tačiau už kitų tipų programos atsisiuntimą reikia mokėti.
Atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba sukurta teikti pagalbą, todėl ji nukreipia klientų problemas ir klausimus, siunčiamus el. paštu, kontaktinėmis formomis arba tiesioginiais pokalbiais, į vieną platformą. Joje taip pat siūlomos įvairios pagalbos tarnybos funkcijos ir ypatybės, kad būtų galima greitai reaguoti į užklausas.
Frequently Asked Questions
Kas yra atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba?
Atvirojo kodo programinė įranga – tai programinė įranga, kurią gali kurti plati kūrėjų bendruomenė. Atvirojo kodo pagalbos tarnyba – tai programinė įranga, pagrįsta tik atviruoju kodu ir siūlanti bilietų valdymo sistemą. Ji leidžia teikti klientų aptarnavimo paslaugas ir nukreipia užklausas iš įvairių ryšių kanalų į platformą (el. paštas, kontaktinės formos, tiesioginis pokalbis), dėl to agentas gali viską tvarkyti vienoje vietoje.
Kokios yra svarbiausios atvirojo kodo aptarnavimo tarnybos funkcijos?
Svarbiausios vieno kodo aptarnavimo tarnybos funkcijos – galimybė bendrauti įvairiais kontaktiniais kanalais, taip pat atskirų bilietų valdymas ir galimybė analizuoti pagal surinktus duomenis ir ataskaitas. Ir visa tai galima atlikti vienoje vietoje, o tai neabejotinai palengvina ir supaprastina darbą.
Ar „LiveAgent“ yra atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba?
„LiveAgent“ yra atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba. Ji siūlo visas klientų aptarnavimo ir techninės pagalbos funkcijas.
Jei norite sužinoti daugiau apie atvirojo kodo aptarnavimo tarnybų privalumus ir veikimą, siūlome perskaityti straipsnį apie atvirojo kodo aptarnavimo tarnybą (paaiškinta). Jame rasite išsamią informaciją apie šią sistemą, kuri gali padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.
Kitas naudingas šaltinis yra aptarnavimo bilietas (paaiškinimas), kuriame sužinosite, kas yra aptarnavimo bilietai ir kaip jie naudojami kasdienėje klientų aptarnavimo veikloje. Tai gali padėti efektyviau tvarkyti klientų užklausas.
Taip pat rekomenduojame peržiūrėti straipsnį apie atvirojo kodo bilietų sistemą (paaiškinta). Čia rasite atsakymus į klausimus, kas yra ši sistema ir kaip ji gali palengvinti jūsų darbo procesus.
Norint geriau suprasti bilietų sprendimo procesą, verta perskaityti straipsnį apie išspręstą bilietą (paaiškinimas). Sužinokite, kaip greičiau išspręsti bilietus ir kokie yra skirtumai tarp uždarytų ir išspręstų bilietų.
Galiausiai, jei jus domina klientų aptarnavimo agentų veiklos vertinimas, rekomenduojame straipsnį apie agento vertinimą. Čia sužinosite, kaip vertinti agentų darbą ir gerinti jų efektyvumą.
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!
Atstovavimas klientų interesams
Sužinokite, kaip atstovavimas klientų interesams gali padidinti Jūsų verslo pardavimus ir klientų lojalumą. Atraskite sėkmės strategijas, įskaitant kvalifikuotų atstovų ugdymą ir klientų atsiliepimų svarbą. Pasinerkite į išsamų vadovą apie klientų patenkinimą ir lojalumo skatinimą.