Kas yra automatinis rinkiklis?
Automatinis rinkiklis (arba auto rinkiklis) – tai programinė įranga, kuri automatiškai renka numerius iš skambinimo sąrašų ir taip padeda išeinančių skambučių centro agentams išvengti rankinio numerių rinkimo. Automatinio rinkimo sistemas gali naudoti įvairių pramonės šakų įmonės, įskaitant e. prekybos, apgyvendinimo, sveikatos priežiūros, švietimo įstaigas, draudimo ir finansinių paslaugų teikėjus, nekilnojamojo turto, skolų išieškojimo, politines organizacijas (kai vykdomos politinės kampanijos) ir kt. Naudodamos automatinio skambinimo sistemą įmonės gali per trumpą laiką pasiekti šimtus ar net tūkstančius klientų ar potencialių klientų ir juos stebėti.
Skambučių centrų agentai jau dešimtmečius naudoja rinkiklius skambučių kampanijose. Naudodami rankinius numerių rinkiklius agentai renka numerį įvesdami jį klaviatūra arba iš iš anksto įkelto kontaktų sąrašo CRM (ryšių su klientais valdymo sistemoje) ir laukia, kol skambutis bus sujungtas. Automatiniai rinkikliai buvo sukurti siekiant palengvinti agentams išeinančių skambučių rinkimo procesą ir padidinti agentų produktyvumą.
Automatinio rinkimo skambučių centrų sprendimai leidžia padidinti skambučių dažnį ir agento pokalbio laiką, atmetant atsakiklius ir sutrumpinant agento laukimo laiką. Dėl to padidėja produktyvumas ir skambučių centro efektyvumas. Naudojant automatinius rinkiklius kaip automatizuotą pardavimo aparatą, galima supaprastinti potencialių klientų paiešką, padidinti informavimo ir šaltųjų skambučių efektyvumą ir galiausiai pagerinti pardavimų komandos veiklos rezultatus.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Kas yra automatinis skambinimas?
Skirtingai nuo rankinio skambinimo (rankinio numerių rinkimo), kurio metu skambučių centro agentai inicijuoja išeinančius skambučius kiekvieną numerį iš kontaktų sąrašo rinkdami rankiniu būdu po vieną, automatinio skambinimo (automatinio rinkimo) sistemos leidžia agentams automatiškai rinkti numerius iš sąrašo. Naudodami automatinio skambinimo sistemą, agentai gali vienu metu atlikti šimtus ar tūkstančius automatinių skambučių, kad pasiektų potencialius klientus. Pardavimų komandos gali veiksmingai naudoti automatinius skambučius vykdydamos skambinimo rinkodaros kampanijas.
Kaip veikia automatinis rinkiklis?
Kaip ir pavadinimas atspindi, automatiniai rinkikliai automatiškai surenka kontaktų rinkinį, todėl nereikia rinkti numerio rankiniu būdu. Surinkus numerį, automatinio rinkimo sistemos gali nustatyti, ar į skambutį atsiliepia atsakiklis, ar atsiliepia asmuo, ar linija užimta. Kai balso detektorius atpažįsta, kas atsiliepė į skambutį, jis nukreipia skambutį laisvam agentui, pateikia atsiliepusiam asmeniui parinkčių meniu, paleidžia iš anksto įrašytą pranešimą arba palieka balso paštą.
Kaip nustatyti automatinį rinkimą?
Automatiniam rinkimui nustatyti reikia turėti kompiuterį, telefono liniją (įprastą arba VoIP), balso modemą ir automatinio rinkimo programinę įrangą. Kad automatinio rinkimo programinė įranga veiktų, reikia įkelti kontaktų duomenų bazę, nustatyti skambučių srautus ir priskirti agentus. Atsižvelgiant į naudojamo automatinio rinkiklio programos tipą (nuspėjantysis rinkiklis, galios rinkiklis, peržiūros rinkiklis, progresyvusis rinkiklis), galima nustatyti, kaip sistema turi reaguoti į įvairius scenarijus (pvz., jei yra užimtas signalas, jei atsiliepia žmogus arba atsiliepia automatinis atsakiklis ir t. t.).
Ar automatinis rinkiklis yra „LiveAgent“ dalis?
Visi debesijos pagrindu veikiantys skambučių centrų sprendimai teikia išeinančių skambučių funkcijas, tačiau ne visi turi automatinio rinkimo funkciją. Šiuo metu „LiveAgent“ kontaktų centro sprendimas palaiko „Click-to-call“ rinkimo funkciją, kuri yra viena populiariausių technologijų, naudojamų šiuolaikiniuose skambučių centruose kartu su automatinio rinkimo funkcija. Ji leidžia pardavimo agentams keliais paspaudimais inicijuoti išeinančius skambučius klientams ar potencialiems klientams, kol jie naršo jų svetaines.
Jei norite sužinoti daugiau apie automatinio rinkiklio privalumus ir kaip jis gali pagerinti jūsų verslą, perskaitykite straipsnį apie skambučių centro automatizavimą. Šis straipsnis paaiškina, kaip automatizuoti procesus ir kokias funkcijas gali suteikti LiveAgent.
Jei jus domina, kaip nemokama skambučių centro programinė įranga gali padėti jūsų verslui, apsilankykite straipsnyje apie nemokamą skambučių centro programinę įrangą. Čia aptariami skirtumai tarp nemokamų ir mokamų sprendimų bei jų privalumai.
Norėdami sužinoti daugiau apie telefono numerių rinkiklius, siūlome perskaityti straipsnį apie telefono numerių rinkiklius. Jame paaiškinama, kas yra šie rinkikliai ir kaip jie veikia.
Galiausiai, jei norite giliau suprasti klientų aptarnavimo skambučių centrą, apsilankykite puslapyje apie klientų aptarnavimo skambučių centrą. Šis straipsnis padės jums suprasti, kaip pasirinkti tinkamą skambučių centrą jūsų verslui ir kokios yra esminės atstovo savybės.
Sužinokite apie „LiveAgent“ agento skydelį – efektyvų įrankį, padedantį valdyti klientų aptarnavimą ir organizuoti darbą. Lengvai valdykite pokalbius, bilietus ir įskiepius vienoje vietoje. Pradėkite nemokamai ir patirkite, kaip paprasta naudotis intuityviu skydeliu, kuris padidina jūsų komandos efektyvumą.
Sužinokite, kaip VoIP rinkiklis gali padidinti jūsų agentų našumą, sumažinti laukimo laiką ir automatizuoti skambučių procesą. Nors LiveAgent šiuo metu nepalaiko VoIP rinkimo, integracija su VoIP paslaugų teikėjais yra nemokama. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą naudodami šią galingą programinę įrangą!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.