Kas yra automatika?
Automatizuokite įprastas užduotis „LiveAgent“ programoje. Automatika (taisyklės) yra puiki funkcija, leidžianti jums tai padaryti. Ji naudojama kuriant darbo eigas, kurios padeda greitai ir gerai išspręsti užklausas. Apibrėžkite kriterijų ir sąlygų derinį ir nurodykite veiksmą, kurio turėtų imtis ši funkcija. Galite sukurti automatiką daugeliui skirtingų atvejų ir tai visai paprasta.
Automatika suteikia daug naudos ir privalumų bei taupo jūsų laiką. „LiveAgent“ galite sukurti pasirinktinę automatiką.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ taisykles (automatizavimą).
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ką reiškia terminas automatika?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatika yra procesas, kurio tikslas – padidinti darbo efektyvumą ir našumą. Jei darbuotojų užduotys kartojasi ir jas galima apibrėžti pagal kriterijus, o taip pat tiksliai nustatyti veiksmus, kuriuos reikia atlikti, jos gali būti atliekamos automatiškai. Taip sutaupysite laiko, kurį galėsite skirti kitai veiklai, kuri pagerins jūsų klientų aptarnavimą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokią automatiką siūlo „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ automatizuoja tokius procesus kaip: visų bilietų, kuriuose yra tam tikras žodis, perkėlimas į konkretų skyrių, šlamšto pašalinimas ar žymėjimas, bilietų priskyrimas, pranešimo siuntimas, poklabių roboto paslauga.” } }] }DUK
Ką reiškia terminas automatika?
Automatika yra procesas, kurio tikslas – padidinti darbo efektyvumą ir našumą. Jei darbuotojų užduotys kartojasi ir jas galima apibrėžti pagal kriterijus, o taip pat tiksliai nustatyti veiksmus, kuriuos reikia atlikti, jos gali būti atliekamos automatiškai. Taip sutaupysite laiko, kurį galėsite skirti kitai veiklai, kuri pagerins jūsų klientų aptarnavimą.
Kokią automatiką siūlo „LiveAgent“?
„LiveAgent“ automatizuoja tokius procesus kaip: visų bilietų, kuriuose yra tam tikras žodis, perkėlimas į konkretų skyrių, šlamšto pašalinimas ar žymėjimas, bilietų priskyrimas, pranešimo siuntimas, poklabių roboto paslauga.
Jeigu norite giliau suprasti, kaip veikia aptarnavimo automatizavimas, šiame straipsnyje rasite naudingų patarimų ir privalumų, kaip padidinti klientų pasitenkinimą ir darbuotojų produktyvumą. Tai puiki vieta pradėti, jei siekiate sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų aptarnavimą.
Taip pat pravartu susipažinti su el. laiškų automatizavimu, kad sužinotumėte, kaip automatizuoti rinkodaros el. laiškus ir pagerinti jų veiksmingumą. Sužinosite, kaip tai gali padidinti pardavimus ir klientų lojalumą.
Sužinokite apie AJAX – asinchroninį JavaScript ir XML derinį, kuris leidžia kurti dinamiškas žiniatinklio programas ir atnaujinti turinį be puslapio perkrovimo. Atraskite, kaip AJAX pagerina interneto programų patogumą ir efektyvumą. Išbandykite nemokamą „LiveAgent“ paskyrą ir patirkite šiuolaikinį klientų aptarnavimą!
Sužinokite apie JavaScript – galingą objektinę programavimo kalbą, kuri suteikia interaktyvumo interneto svetainėms, programoms ir žaidimams. Skaitykite, kaip JavaScript kartu su HTML ir CSS atlieka pagrindines pasaulinio saityno funkcijas. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir sustiprinkite klientų aptarnavimą su naujais įrankiais!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.