Kas yra bilieto ciklas?
Bilietas gali pereiti įvairius etapus per visą savo ciklą. Paprastai, kai pirmą kartą gaunamas bilietas, jo būsena yra Naujas. Agentui atsakius į bilietą, jo būsena pakeičiama į Atsakytas. Jei klientas atsako į tą patį bilietą, jo būsena pakeičiama į Atviras. Po to agentas gali vėl atsakyti į bilietą (ir tas pats procesas tęsiasi) arba tiesiog išspręsti bilietą ir būsena bus pakeista į Išspręstas.
Pasirinktinai per visą bilieto gyvavimo ciklą jis gali būti atidėtas, pažymėtas kaip šlamštas arba ištrintas.
Visi su bilietu susiję veiksmai yra pažymėti laiko žyma bilieto gijoje.
Frequently Asked Questions
Kaip apibrėžti bilieto ciklą?
Bilieto ciklas – tai visos fazės, per kurias pereina kiekvienas į klientų aptarnavimą siunčiamas bilietas. Tik atsiradus bilietui, jis gauna būseną „Naujas“, o kiti ciklo etapai yra „Atviras“, „Atsakytas“, „Išspręstas“ ir „Atidėtas“.
Kodėl reikia analizuoti bilietų ciklą?
Bilieto ciklo analizė leidžia nustatyti, kokio tipo bilietų būna daugiausiai, ar juos sunku išspręsti, ar galima greitai į juos atsakyti.
Ar galima patikrinti bilieto ciklą „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ programoje galite patikrinti bilieto ciklą. Visi su konkrečiu bilietu susiję veiksmai yra pažymėti laiko žyma prie kiekvieno bilieto.
Jei norite daugiau sužinoti apie bilietų sistemų veikimą, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie bilietų tvarkymo sistemą. Šis straipsnis padės jums geriau suprasti, kaip efektyviai valdyti klientų užklausas.
Taip pat galite pasidomėti, kas yra bilietų laukeliai ir kaip jie gali būti naudojami norint pagerinti klientų aptarnavimą. Ši informacija bus naudinga siekiant optimizuoti duomenų tvarkymą jūsų bilietų sistemoje.
Norėdami sužinoti daugiau apie bilietų sprendimą, apsilankykite puslapyje apie išspręstus bilietus. Čia rasite patarimų, kaip greičiau ir efektyviau spręsti bilietus.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.