Kas yra bilieto forma?
Bilieto forma yra tai, ką mes „liveagent“ programoje vadiname kontaktine forma. Ji naudojama kaip įterptasis valdiklis arba iššokantis valdiklis, kad klientai galėtų susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Priežastis, kodėl tiek daug įmonių renkasi kontaktines formas, o ne tiesioginius el. laiškus, yra ta, kad jos galima gauti papildomos informacijos, reikalingos rūšiuoti gaunamus bilietus. Su kontaktine forma galite naudoti išskleidžiamuosius meniu arba privalomus laukus, kad surinktumėte daugiau informacijos iš klientų prieš jiems pateikdami užklausas.
Frequently Asked Questions
Kas yra bilieto forma?
Bilieto forma yra iš anksto nustatytų užklausų laukų rinkinys, skirtas konkrečiai paslaugos užklausai, t. y. kontaktinei formai. Ji dažniausiai naudojama kaip integruotas valdiklis arba iššokantis valdiklis, kai klientas užeina į konkretų puslapį.
Kokie yra bilieto formos naudojimo pranašumai?
Bilieto formos gali būti sukurtos daugeliui paslaugų užklausų tipų. Jos leidžia įvesti atskirą turinį. Be to, jose pateikiama informacija apie konkretaus tipo paslaugų užklausą. Dažnai yra išskleidžiamųjų meniu arba privalomų laukų, leidžiančių pasirinkti konkrečias kategorijas
Kur savo svetainėje galite patalpinti bilieto formą?
Paraiškos formą galite patalpinti bet kurioje savo svetainės vietoje. Geriausia vieta yra ten, iš kurios klientai dažniausiai kreipiasi pagalbos. Svarbu, kad ji būtų aiškiai matoma ir lengvai pasiekiama.
Po to, kai perskaitėte apie bilieto formą, galbūt norėsite sužinoti daugiau apie kliento formą ir jos naudą jūsų verslui. Tai padės geriau suprasti, kaip šios formos gali pagerinti klientų patirtį. Taip pat verta pasidomėti apie kontaktines formas ir jų naudingumą. Jų integracija gali būti nesudėtinga, bet labai efektyvi. Jei susidomėjote, kaip saugoti ir valdyti informaciją, aplankykite straipsnį apie bilietų laukelius. Čia sužinosite, kaip galite pritaikyti šiuos laukus pagal savo poreikius.