Kas yra bilieto ID?
Bilieto ID yra nuorodos numeris, sudarytas iš didžiųjų raidžių ir skaičių sekos. Kiekvienas ID susideda iš 11 simbolių ir yra rodomas tokiu formatu: XXX-XXXXX-XXX.
Kiekvieną kartą, kai LiveAgent naudojamas bilieto ID, f.x. pastaboje arba vidiniame pokalbyje jūsų patogumui jis automatiškai susietas su hipersaitais. Jei bilieto ID A minimas bilieto B pastaboje, jis taip pat automatiškai minimas ir biliete A.
Kaip galima naudoti bilieto ID?
Naudodami bilieto ID galite lengvai rasti norimus bilietus, neieškodami pagalbos tarnybos sistemoje. Šios funkcijos dėka galite greitai pridėti duomenis arba sužinoti kliento problemos būseną. Bilietų ID labai patogu naudoti, nes išvengiama painiavos ir sutaupoma daug agentų laiko.
Kas yra bilietas?
Bilietas yra galutinio vartotojo užklausa dėl paslaugos. Paslaugų užklausos gali būti pateikiamos iš daugybės ryšio kanalų, tokių kaip el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, socialinis tinklas ar telefonas. Kiekvieną kartą, kai užmezgamas naujas ryšys su klientu, bilietų tvarkymo programinė įranga automatiškai konvertuoja šią sąveiką į bilietą su ID.
Aptarnavimo bilietų funkcijos:
Bilieto ID
Nedelsdami atpažinkite kliento užklausą naudodami greitą bilieto ID patikrinimą. Tiesiog pridėkite informacijos arba praneškite klientui bilieto būseną.
Bilietų etapai
Niekada nepasimeskite tarp klientų užklausų su bilietų etapų funkcija. Bilietų etapai gali būti rodomi kaip atidarytas, naujas, uždarytas ir kt.
Automatizuotas bilietų paskirstymas
Norint efektyviai aptarnauti klientus, reikia teisingai paskirstyti kiekvieno kliento atstovo per pamainą gaunamų bilietų, skambučių, pokalbių skaičių. Dėl to galite užkirsti kelią agento perdegimui ir padidinti bendrą efektyvumą. Automatizuotas bilietų platinimas leidžia jums tai padaryti. Galite nustatyti sumą ir pertrauką, kurią agentas turėtų daryti visą dieną.
Aptarnavimo bilieto nuosavybė – atsakomybė
Centralizuota bilietų pardavimo programinė įranga klientų aptarnavimo agentams yra naudinga sistema dėl daugelio priežasčių. Galite ne tik matyti agento veiklos ataskaitas, bet ir pamatyti, kuris agentas su kuriuo bilietu susidorojo. Tai neleidžia daugiau agentų dirbti su ta pačia kliento problema. Be to, galite lengvai nustatyti, kas buvo atsakingas už konkrečią kliento problemą. Be to, jei reikia perkelti klientą į kitą skyrių, galite lengvai perkelti bilieto nuosavybės teisę. Dėl to niekada neišgirsite: „Aš nežinojau, kad tai mano atsakomybė“.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite LiveAgent -Ticketing.
Kas yra bilietų tvarkymo programinė įranga?
Bilietų pardavimo programinė įranga yra programa, kurią palaikymo komandos naudoja komunikacijai su klientais racionalizuoti ir valdyti. LiveAgent yra paprasta bilietų pardavimo programinė įranga, kuri suteikia klientų aptarnavimo aiškumo ir efektyvumo. Visa klientų komunikacija talpinama kaip bilietai vienoje pašto dėžutėje.
Pavyzdžiui; El. paštas, skambučiai, socialinių tinklų įrašai, tiesioginis pokalbis ir kt. Turėdami visas klientų užklausas vienoje universalioje gautųjų dėžutėje, galite lengvai rasti visas klientų sąveikas ir duomenis.
Kitos puikios savybės:
- Laiko taisyklės
- Keli bilietų skirtukai
- Žinučių šablonai
- Bilietu padalijimas
- Kontaktinės formos
- Ieškoti ir Pakeisti
- El. laiškų šablonais
- Vidiniai bilietai
- Pastabos
- Hibridinis bilietų srautas
Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite LiveAgent – bilietų pardavimo programinė įranga.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a ticket ID?
The ticket identifier is a reference number that consists of a sequence of numbers and uppercase letters. It consists of 11 characters and has the format: XXX-XXXXX-XXX.
What ticket IDs are used for?
The ticket ID makes it easy to find specific tickets without searching the support system. This allows you to quickly add or inform about the customer problem status. They allow you to eliminate misunderstandings and save time.
Are ticket IDs used in LiveAgent?
Ticket IDs are used in LiveAgent. Each ticket has its own individual ID. This allows you to easily find specific tickets.
Jei norite sužinoti daugiau apie „LiveAgent“ funkcijas, apsilankykite mūsų aptarnavimo bilietas puslapyje. Čia paaiškinsime, kas yra aptarnavimo bilietas ir kaip jis gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Taip pat galite patikrinti mūsų žodynas - LiveAgent puslapį, kuriame rasite išsamų pagalbos tarnybos programinės įrangos terminų žodyną. Tai puiki vieta pradėti, jei norite išplėsti savo žinias apie klientų aptarnavimą.
El. pašto valdymo programinė įranga
Efektyviai valdykite didelį kiekį el. laiškų naudodami el. pašto valdymo programinę įrangą. Sužinokite daugiau apie el. pašto valdymo sistemos pranašumus, funkcijas ir kita!