Kas yra bilieto išskyrimas?
Kartais, viename biliete klientas užduoda du visiškai skirtingus bilietus. Vienas iš klausimų gali būti susijęs su pardavimu, o kitas gali būti sudėtinga techninė užklausa. Dėl didesnio patogumo ir lengvesnio valdymo, jūs galite naudoti Išskyrimo funkciją. Išskyrimo funkcija virtualiai padalins bilietą per pusę ir sukurs dar vieną du unikaliu Bilieto ID.
Atsižvelgiant į aukščiau pateiktą pavyzdį, jūs galite ir toliau aptarti su pardavimu susijusius klausimus originaliame biliete ir nukreipti technines užklausas į reikiamą departamentą.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia bilieto išskyrimo terminas?
Bilieto išskyrimo funkcija leidžia išskirti bilietą su dviem užklausomis į du bilietus. Tai užtikrina, kad prieš pardavimą kylančius klausimus būtų galima aptarti originaliame biliete, o techniniai klausimai būtų nukreipti tinkamam departamentui.
Kaip galite panaudoti bilieto išskyrimo funkciją?
Bilieto išskyrimo funkcija padeda tuo atveju, kai klientas viename biliete užduoda du visiškai skirtingus klausimus - vienas iš jų gali būti, pavyzdžiui, su pardavimu susijęs nesudėtingas klausimas, o kitas - techninis klausimas. Tokio bilieto padalijimas į dvi dalis užtikrina efektyvų nesudėtingos užklausos sprendimą, o sudetingesnė užklausa gali būti perduota techninėms komandoms. Tai padidina efektyvumą ir palengvina bendravimą.
Kaip LiveAgent galite panaudoti bilieto išskyrimo funkciją?
Kai gaunate bilietą su dviem atskirom užklausom, paspauskite ant dešinėje bilieto pusėje esančių trijų taškų ir paspauskite "Išskirti". Jūs galite pasirinkti "Automatinis išskyrimas" parinktį, kuri dubliuos bilietą. Vėliau, atitinkami agentai galės tvarkyti reikalus viename biliete.
Jei norite daugiau sužinoti apie bilietų valdymą, apsilankykite bilietų padalijimo puslapyje. Čia rasite informaciją apie tai, kaip veikia ši funkcija ir kaip ji gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.