Kas yra bilieto stebėtojas?
Dažnai norite matyti atsakymo į bilietą eigą, net jei jis buvo priskirtas konkrečiam agentui ar skyriui. Taip gali atsitikti daugelyje situacijų, pavyzdžiui, kai bilietą sukūrė VIP klientas, arba reikia pasitikrinti, kaip naujam darbuotojui sekasi su bilietais.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia bilieto stebėtojas?
Bilieto stebėtojas – asmuo, kuris seka konkretaus bilieto eigą, bet už jį neatsako. Jis gauna pranešimą, kai įvyksta atnaujinimas, pvz., atsakymas į bilietą arba būsenos pasikeitimas.
Kodėl turėtumėte stebėti bilietus?
Bilietų stebėjimu verta naudotis, kai bilietą sukūrė, pavyzdžiui, VIP klientas, arba reikia pasitikrinti, kaip naujam darbuotojui sekasi su bilietais, ar tiesiog reikia kontroliuoti konkretų bilietą.
Ar „LiveAgent“ teikia bilietų stebėjimo funkciją?
„LiveAgent“ siūlo bilietų stebėjimo funkciją. Nurodytas bilietas gali būti susietas su konkrečiu agentu arba visu skyriumi.
Jei norite sužinoti daugiau apie bilietų valdymą, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie uždarytą bilietą. Čia sužinosite, kas yra uždarytas bilietas ir kaip dažnai užduodami klausimai gali padėti gerinti jūsų klientų aptarnavimo patirtį. Taip pat galite domėtis bilieto ciklu, kad suprastumėte, kaip bilietai juda jūsų sistemoje nuo jų sukūrimo iki užbaigimo. Tai gali būti naudinga, jei norite patobulinti savo klientų aptarnavimą. Galiausiai, nepraleiskite galimybės išmokti apie dalijimąsi bilietais, kuris leidžia efektyviau valdyti bilietus komandoje. Ši informacija taip pat gali padėti atsakyti į dažnai užduodamus klausimus ir pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.