Kas yra bilietų gija?
Bilieto gija techniškai yra tas pats, kas bilietas. Kartais klientai bilietų gijas vadina bilietais ir atvirkščiai. Paprastai bilietų gijos sąvoka nurodo, kad visa komunikacija, pasiekiama viename biliete su visomis pastabomis, laiko žymomis, kliento ir agento atsakymais.
Frequently Asked Questions
Kas yra bilietų gija?
Kas gali gauti prieigą prie bilietų gijų?
Visi agentai, priskirti konkretiems bilietams, agentai, su kuriais jie bendrinami, taip pat administratoriai ir savininkas turi prieigą prie gijų su bilietais.
Kur „LiveAgent“ galite pamatyti bilietų gijas?
„LiveAgent“ bilietų gijas galima patikrinti agento skydelyje, skiltyje „Bilietai“.
Jeigu norite sužinoti daugiau apie bilietų sistemą, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie bilietų tvarkymo sistemą. Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie bilietų sistemų veikimą. Taip pat galite susipažinti su IT bilietų sistema, kur bus paaiškinta, kas tai yra ir kaip ji gali padėti jūsų verslui. Norėdami geriau suprasti, kokią informaciją galite saugoti bilietuose, apsilankykite bilietų laukelių puslapyje. Čia gausite patarimų, kaip efektyviai naudoti pasirinktinius bilietų laukus. Jei domitės, kaip įterpti GIF paveikslėlius į bilietus, peržiūrėkite straipsnį apie GIF paveikslėlius bilietuose. Tai gali padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.