Kas yra bilieto nukreipimas?
Bilieto nukreipimas yra terminas, vartojamas, kai įmonė naudojasi klientų portalu arba žinių baze, kad pateiktų klientams atsakymus, net kai jų agentai neprisijungę. Žinių bazė yra puikus būdas sumažinti bilietų apkrovą – į dažniausiai užduodamus klausimus galima atsakyti DUK skiltyje arba bet kurioje kitoje įmonės sukurtoje kategorijoje.
Žinių bazė yra pilnai tinkinama ir pritaikoma pagal įmonės poreikius.
Sužinokite daugiau apie tai, kuo jūsų įmonei gali būti naudinga naudotis klientų portalais ir žinių baze.
Frequently Asked Questions
Koks yra bilieto nukreipimo apibrėžimas?
Bilietų nukreipimas reiškia, kad jūsų įmonei turint klientų portalą arba žinių bazę, mažiau bilietų siunčiama klientų aptarnavimo agentams. Bilietų nukreipimo koeficientas arba savitarnos balas yra bendras klientų savitarnos sąveikų skaičius, padalytas iš bendro aptarnavimo bilietus pateikusių naudotojų skaičiaus. Kuo jis aukštesnis, tuo geriau.
Kaip galima nukreipti bilietą?
Norint nukreipti bilietus, įmonė turi turėti klientų portalą arba žinių bazę. Tada klientai gauna atsakymus net tada, kai agentai yra neprisijungę. Tai puikus būdas sumažinti gaunamų skambučių skaičių, ypač jei jie susiję su dažnai pasikartojančiomis problemomis ir klausimais.
Kokie yra bilieto nukreipimo pranašumai?
Kuo didesnis bilieto nukreipimo koeficientas, tuo geriau. Tai reiškia, kad žinių bazėje ar klientų portale yra pakankamai esminių žinių ir klientas gali pats išspręsti problemą, nesikreipdamas į klientų aptarnavimą.
Jei norite sužinoti daugiau apie bilietų tvarkymą, būtinai perskaitykite apie kas yra bilietų tvarkymas. Tai padės jums geriau suprasti, kaip efektyviai tvarkyti klientų užklausas.
Norint pasinaudoti bilietų filtravimo funkcijomis, rekomenduojame perskaityti apie kas yra bilietų filtrai. Tai leis jums greičiau rasti ir tvarkyti bilietus pagal įvairius kriterijus.
Jei norite pagilinti žinias apie išspręstus bilietus, peržiūrėkite straipsnį apie kas yra išspręstas bilietas. Ši informacija padės jums greičiau ir efektyviau spręsti klientų problemas.
Norint pagerinti klientų aptarnavimą, svarbu susipažinti su kas yra klientų aptarnavimo ataskaitos. Tai padės jums sekti ir analizuoti savo klientų aptarnavimo veiklą, kad galėtumėte tobulėti.
Galiausiai, jei norite suprasti klientų aptarnavimo valdymo svarbą, patariame perskaityti apie kas yra klientų aptarnavimo valdymas. Tai suteiks jums įžvalgų, kaip efektyviai valdyti klientų aptarnavimo procesus.