Kas yra bilietų tvarkymas?
Rankiniu būdu sekti klientų problemas užtruktų daug laiko ir tai būtų sudėtinga. Bilietų valdymas yra būtina pagalbos centro valdymo funkcija. Ji leidžia tvarkyti duomenis ir klientų užklausas. Įmonė naudoja bilietų valdymą, kad atsakytų į klientų užklausas. Bilietas turi būseną ir nurodo užklausas, kas padeda klientų aptarnavimo darbuotojams būti organizuotesniems. Bilietų tvarkymas viską palengvina ir pagreitina.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia terminas bilietų tvarkymas?
Bilietų tvarkymas – tai problemų ir klientų užklausų valdymo procesas. Jis integruotas į bilietų tvarkymo programinę įrangą ir yra įprastas verslo įrankis.
Kokie yra bilietų tvarkymo principai?
Yra keletas svarbių taisyklių. Pirmiausia vertinkite kiekvieną bilietą atskirai ir pagalvokite, kad tai yra žmogus, kuriam reikia pagalbos. Antra, kurkite pagalbos centrą pagal vartotojo patirtį. Taip pat nepradėkite visiškai naujų procesų, o naudokitės tuo, ką jau sukūrė jūsų įmonė. Bendraukite su klientais sąžiningai ir pasirūpinkite agentų bei visos komandos tobulėjimu.
Ar „LiveAgent“ leidžia tvarkyti bilietus?
„LiveAgent“ leidžia tvarkyti bilietus. Programa automatiškai seka ir konvertuoja visas klientų problemas į bilietus. Bet kokia komunikacijos forma paverčiama bilietais, kad būtų galima paprasčiau į juos atsakyti.
Po to, kai susipažinote su bilietų tvarkymo pagrindais, galbūt norėsite sužinoti apie bilietų tvarkymo sistemą. Ši sistema padeda efektyviai valdyti klientų užklausas ir palaikyti sklandų aptarnavimą. Taip pat verta perskaityti apie išspręstus bilietus, kad sužinotumėte, kaip greitai ir efektyviai uždaryti užklausas. Jei domina ryšių su klientais valdymo galimybės, apsilankykite puslapyje apie bilietų/klientų įžvalgas (CRM). Čia rasite naudingos informacijos, kaip pagerinti klientų pasitenkinimą ir išlaikymą.