Kas yra skambučių centro aplikacija?
Customer service application brings every form of communication, such as emails and chat messages into the command center. This application helps the customer support team to stay organized and managed. It enables users to sort tickets or to assign ticket to a certain agent. There are various features that customer service applications offer – forum, knowledge base, live chat, or mobile support. You can place a help button into your mobile app and customers can also receive a resolution through mobile support.
Skambučių centro aplikacija yra klientų aptarnavimo aplikacijos tipas, suteikiantis galimybę klientams gauti pagalbą skambinant į skambučių centrą. Tai padidina klientų aptarnavimo komandos efektyvumą ir klientų pasitenkinimą.
Frequently Asked Questions
What is a call center app?
The call center application is one of the types of applications supporting customer service. Thanks to it, the efficiency of the customer service team increases, and thus also its satisfaction. All connection processes are automated.
What are the must-have features of a call center app?
There are several necessary functions of a call center application. These include recording of calls - thanks to such a feature, you’re given the possibility to archive requests and return to them when it’s necessary. You have also interactive voice response features at your disposal, where you can set up some IVR trees and menus for better customer service over the phone. Call forwarding (routing) is also helpful, especially if you need to handle a solid volume of calls, since clients can be matched to agents in the right way. What’s more to require, then? Automatic call distribution that reduced the client’s waiting time and redirects calls to the right agent, 24/7 call monitoring and live call forwarding, external integrations (e.g. with CRM to boost sales and keep it on track) and detailed analysis in the form of reports are also sought after.
How to connect a call center app to a help desk in LiveAgent?
LiveAgent has a built-in call center. Thanks to this combination, both configuration and use are easy. If you have already created an account you will find a setup option in the dashboard. Connect your devices, add phone numbers and also add a call center button on your website. It will take you a few minutes.
Po to, kai susipažinote su skambučių centro aplikacija, galbūt norėsite sužinoti daugiau apie atliekamų skambučių centro programinę įrangą. Ši programinė įranga leidžia lengvai valdyti klientų komunikaciją ir tobulinti jų aptarnavimą. Jei domina, kaip veikia įeinančių skambučių centro sistema, peržiūrėkite straipsnį apie priimamų skambučių centro programinę įrangą. Čia sužinosite apie pagrindines funkcijas, kurios padės efektyviai valdyti gaunamus skambučius.
Norint išplėsti savo žinias apie skambučių centro programinę įrangą, verta perskaityti straipsnį apie tai, kas yra skambučių centro programinė įranga. Supratimas apie šią programinę įrangą padės pagerinti jūsų klientų aptarnavimo procesus. Taip pat galite sužinoti, kas yra skambučių centras, kad suprastumėte jo veikimo principus ir naudą verslui.
Galiausiai, jei planuojate įrengti skambučių centrą, peržiūrėkite informaciją apie skambučių centro įrangą. Šis straipsnis padės suprasti, kokios įrangos reikia skambučių centrui ir kokie įrankiai gali būti naudingi jo veikloje.
Sužinokite, kaip efektyviai valdyti skambučių kiekį ir išspręsti didelio skambučių kiekio problemas jūsų skambučių centre. Atraskite strategijas, kurios padės pagerinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti praleistų skambučių skaičių. Pradėkite savo nemokamą LiveAgent paskyrą ir optimizuokite klientų aptarnavimą!
Skambučių centro atsiprašymo šablonai
„LiveAgent“ sukūrė nemokamus, paruoštus naudoti skambučių centro atsiprašymo šablonus bet kuriai įmonei/asmeniui, siekiančiam profesionaliai aptarnauti klientus.