Kaip įsigyti funkcionalų skambučių centrą?
Norėdami įsigyti skambučių centrą, turite suprasti visus veiksnius, kurie daro įtaką tokios organizacijos kainai, ir patikimai investuoti. Įsigyti kontaktų centrą įmanoma, tačiau daugelis įmonių vengia tai daryti.
Įmonėms, turinčioms kitų pagrindinių pareigų, paprastai geriau užsakyti skambučių centro paslaugas. Tačiau jei norite valdyti skambučių centrą ir tokiu būdu užsidirbti pinigų, galite.
Pirmas svarbus dalykas, kurį reikia žinoti, yra tai, kad galėsite rinktis iš skambučių centrų franšizių arba nepriklausomų organizacijų.
Skambučių centro franšizės
Daug skambučių centrų šiandien veikia kaip verslo franšizės. Jie yra didesnės organizacijos dalis, bet jiems vadovauja vietiniai franšizės valdytojai. Šis variantas reikalauja mažesnių pradinių investicijų, o reikiamus skaitmeninius sprendimus gaunate iš pagrindinės įmonės. Tačiau jūs esate atsakingi už vietos, patalpų, darbuotojų paiešką ir veiklos organizavimą.
Nepriklausomi skambučių centrai
Nepriklausomas skambučių centras viską daro nuo nulio. Jums nepadeda franšizės davėjas ir už viską atsakote jūs. Šis metodas reikalauja daugiau darbo ir didesnių investicijų, tačiau suteikia didesnį pelno potencialą.
Skambučių centro pirkimo procesas
- nustatant, kodėl tai yra tinkama investicija
- Informacijos gavimas operatyviniam ir strateginiam sprendimų priėmimui
- suprasti savo verslo poreikius
- nustatydami savo biudžetą
- potencialaus pirkimo paieška (skelbimai, reklamos, žodžiu iš lūpų, verslo agentai)
- įvertinant visus organizacijos aspektus
- kainos derinimas
- vykdant pirkimą
Kiek pelningas yra skambučių centro verslas?
Verslo ekspertai teigia, kad yra du būdai, kaip skambučių centrai uždirba pinigus:
- mokestis už skambutį
- valdymas už valandą
Jei skambučių laikas yra pastovus, gali būti, kad teisingiausia būtų imti mokestį už skambutį. Tuo pat metu, priklausomai nuo jūsų teikiamų paslaugų, skambučiai gali trukti ilgiau arba trumpiau. Apskritai klientų aptarnavimo centras, kurio vidutinė skambučio trukmė trumpesnė, gali uždirbti daugiau imdamas mokestį už skambutį.
Reikia susumuoti darbuotojų atlyginimus ir padauginti juos iš keturių. Paprastai tai yra suma, kurios reikia visoms einamosioms išlaidoms padengti. Viską, kas viršija šią sumą, galima laikyti grynuoju pelnu.
Tačiau, kad pelnas augtų, reikia pritaikyti keičiamo dydžio verslo modelį. Kitaip tariant, reikia rasti sandorių su interneto paslaugų teikėjais, debesijos sprendimais ir programinės įrangos bendrovėmis, kurios, augant įmonei, eksponentiškai mažina vieno darbuotojo kainą.
Kur galima rasti parduodamą skambučių centrą?
Geriausia išeitis – rasti parduodamų įmonių sąrašų svetaines. Šiose svetainėse galite filtruoti paiešką pagal savo poreikius ir gauti vertingos informacijos apie kiekvieną skelbimą. Kartu lengva susisiekti su verslo savininku, jei radote jums patinkantį variantą.
Peržiūrėdami sąrašus būtinai patikrinkite šiuos dalykus:
- vieta
- dydis
- užšalusios nuosavybės
- kaina
- entiteto tipas
- darbuotojų skaičius
- operacinė būsena
- paslaugos siūlomos
- bet kokių specialių sąlygų
Nepamirškite, kad nors tapsite verslo savininku, dauguma skambučių centrų parduodami kartu su vadovybe.
Kaip pasirinkti tinkamą parduodamą skambučių centrą?
Renkantis skambučių centrą reikia atsižvelgti į daugybę įvairių veiksnių. Suprasdami savo verslo poreikius, rasite geriausią variantą pagal savo biudžetą, kad pasiektumėte klientų pasitenkinimą, būtumėte efektyvūs ir sumažintumėte einamąsias išlaidas.
Kur planuojate veikti?
Jūsų skambučių centro veikla gali būti orientuota į vieną konkrečią šalį, angliškai kalbančias šalis arba šalis visame pasaulyje. Todėl labai svarbu rasti komandą, kuri moka reikiamą kalbą ir turi prieigą prie technologijų, kad galėtų priimti / atlikti skambučius tikslinėje teritorijoje.
Tuo pačiu metu jūsų vieta taip pat yra svarbi dėl laiko juostos, jei tikimate tarptautiniais skambučiais iš skirtingų laiko juostų. Kitaip tariant, jums reikia suderinti savo įprastą darbo valandas su aktyviausiu dienos laiku.
Komandos dydis
Reikiamas komandos dydis tiesiogiai priklauso nuo jūsų tikslinės rinkos ir biudžeto. Pavyzdžiui, kai kuriose pramonės šakose reikia klientų aptarnavimo komandų, kurios teiktų išsamią techninę pagalbą. Tuo pačiu metu gali būti mažesnė klientų bazė, o tai reiškia, kad jums reikia mažesnės komandos, kad išvengtumėte nereikalingų išlaidų.
Žinių ir patirties lygis
Skirtingose pramonės šakose skambučių centro agentams reikia skirtingų žinių. Pavyzdžiui, jei įmonei reikia klientų aptarnavimo dėl muzikos instrumentų, atstovai turi turėti vertingų žinių ir patirties, kad galėtų padėti jiems atsakyti į užklausas.
Turimos technologijos
Išskirtinis klientų aptarnavimas priklauso nuo technologijų. Pasenę sprendimai gali trukdyti jūsų verslo sėkmei. Štai tik keletas technologijų, kurias naudoja šiuolaikiniai skambučių centrai:
- CRM sistemos
- kampanijos valdymo sistema
- intelektualus atgalinis skambutis
- intelektualus skambučių maršrutizavimas
- „viskas viename“ pagalbos tarnybos programinė įranga
- skambučių paskirstymo sistema
- tiesioginė pokalbiai
- TTY/TTD
- žinių valdymo sistema
- darbo jėgos valdymo sistema
- universalus eilės formavimas
Biuro patalpų įranga
Be skaitmeninių technologijų, skambučių centro verslui reikia ne tik skaitmeninių technologijų, bet ir būtinos infrastruktūros. Į ją įeina tokios įrangos, kaip ausinės, kompiuteriai, stalai, poilsio zonos, konferencijų salės, telefono ir (arba) interneto linijos ir pan., išlaidos.
Kiek kainuoja nusipirkti / turėti skambučių centrą?
Gali būti sunku iš anksto sužinoti pardavimo kainą. Viskas priklauso nuo jūsų poreikių, nuo to, kokio skambučių centro ieškote, ir nuo jo vietos.
- Verslo sąrašų svetainėse galite rasti kainas nuo 100 000 USD iki daugiau nei 2 000 000 USD.
- Pasak Glassdoor, vidutinis bazinis skambučių centro agento atlyginimas JAV yra 30 000 USD.
- Vidutinė darbuotojo kaina už įprastą skambutį centre per metus kainuoja apie 260 000 USD.
- Įrangos ir skaitmeninės infrastruktūros įrengimo išlaidos vienam darbuotojui svyruoja nuo 2 500 iki 10 000 USD.
Choose only the best for your call center
LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip įsigyti funkcionalų skambučių centrą, būtinai perskaitykite straipsnį apie skambučių centro pirkimo procesą. Tai suteiks jums vertingų įžvalgų apie tai, ką turėtumėte apsvarstyti prieš pirkdami.
Įdomu, kiek pelningas gali būti skambučių centro verslas? Sužinokite daugiau apie tai, kaip tokį centrą valdyti pelningai, perskaitę straipsnį apie skambučių centro verslo pelningumą.
Jei jums įdomu, kur galima rasti parduodamą skambučių centrą, būtinai peržiūrėkite mūsų straipsnį apie skambučių centro pardavimo vietas. Tai padės jums suprasti, kur ieškoti ir ko tikėtis.
Norint pasirinkti tinkamą skambučių centrą, svarbu atsižvelgti į kelis veiksnius. Straipsnyje apie tinkamo skambučių centro pasirinkimą sužinosite, kokius aspektus verta apsvarstyti.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kiek kainuoja nusipirkti ar turėti skambučių centrą, perskaitykite mūsų straipsnį apie skambučių centro kainą. Ši informacija padės jums geriau suprasti, kokius biudžetus planuoti.
Sužinokite apie JavaScript – galingą objektinę programavimo kalbą, kuri suteikia interaktyvumo interneto svetainėms, programoms ir žaidimams. Skaitykite, kaip JavaScript kartu su HTML ir CSS atlieka pagrindines pasaulinio saityno funkcijas. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir sustiprinkite klientų aptarnavimą su naujais įrankiais!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.