Kas yra pagalbos pokalbis?
Paprašykite pagalbos su savo užklausomis, internetu bendraujant su klientų aptarnavimo komanda. Agentai lengvai ir realiu laiku atsakys į jūsų užklausas. Pagalba internetiniais pokalbiais yra greitas būdas išspręsti savo poreikius.
Frequently Asked Questions
Kas yra pagalbos pokalbis?
Pagalbos Pokalbiai yra sinchroninių pranešimų forma. Agentas ir klientas turi dalyvauti tuo pačiu metu. Paprastai, šis bendravimo kanalas yra prieinamas svetainėse iššokančio lango pavidalu. Dėl to, agentas gali greitai pateikti informaciją apie nerimą keliantį kliento klausimą.
Ar galite teikti pagalbą pokalbio metu naudojant LiveAgent?
Žinoma, LiveAgent teikia galimybę naudoti pokalbius, kaip bendravimo su klientais įrankį. Šiuo metu tai yra vienas iš populiariausių bendravimo kanalų tarp kliento ir prekės ženklo.
Kokios yra pagrindinės pagalbos pokalbio taisyklės?
Yra kelios esminės pokalbių taisyklės, kurių turėtumėtės laikytis. Pirmoji yra taisyklingos gramatikos ir rašybos palaikymas. Klaidos, klientų akyse, padaro jūsų klientų aptarnavimo komandą mažiau kompetetinga. Kita taisyklė yra greičiausias aptarnavimas, kurį tik galite pasiūlyti, todėl yra labai svarbu, kad pokalbio metu agentai greitai rašytų. Kita taisyklė - akronimų ir trumpinių nenaudojimas. Tokių formų naudojimas yra ne profesionalus. Tai yra panašu, kaip ir naudoti trumpus atsakymus "taip" arba "ne". Visada stenkitės naudoti pilnus sakinius. Paruošti atsakymai palengvina klientų aptarnavimo komandos darbą, tačiau nenaudokite jų neapgalvotai. Agentai turėtų visad suasmeninti atsakymus. Yra gerai, kai į klientą mes kreipiamės vardu. Klientui tai leidžia pasijausti, kad aptarnavimo komanda kreipiasi tiesiai į jį ir jis yra išskirtinis.
Jei susidomėjote, kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą, galite perskaityti daugiau apie pokalbių mygtukų animacijas. Animacijos gali padėti pagyvinti jūsų svetainę ir pritraukti daugiau klientų dėmesio.
Sužinokite, kaip atsakyti į klausimus apie jūsų produktą ar paslaugą, naudodamiesi mūsų atsakymų į klausimus šablonais. Šie šablonai padės jums greitai ir efektyviai paruošti atsakymus.
Internetinių pokalbių etiketas yra svarbus dalykas, kurį turėtumėte išmokti, norėdami užtikrinti kokybišką ryšį su klientais. Peržiūrėkite mūsų straipsnį apie internetinių pokalbių etiketą, kad gautumėte daugiau patarimų.
Sužinokite daugiau apie tai, kas yra komunikacija su klientais, ir kaip efektyviai bendrauti su jais internetu. Tai padės jums išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų ir pagerinti klientų patirtį.
Taip pat svarbu suprasti skirtumą tarp klientų aptarnavimo ir klientų techninio aptarnavimo. Šio straipsnio pagalba galėsite geriau suprasti, kaip kiekviena iš šių funkcijų gali pagerinti jūsų verslą.
Galiausiai, jei norite sužinoti, kaip pritaikyti pokalbių valdiklius savo kalbai, apsilankykite mūsų puslapyje apie kalbai pritaikomus valdiklius. Tai leis jums lengviau susisiekti su savo tarptautiniais klientais.
Atraskite, kaip LiveAgent pokalbių programos gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Nemokamas, lengvai naudojamas tiesioginių pokalbių įrankis leis bendrauti realiu laiku ir padidinti klientų pasitenkinimą. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų ir susipažinkite su daugiau nei 175 funkcijomis, kurios padės jūsų verslui augti!