Kas yra bendruomenė?
Bendruomenė – tai klientų ir klientų atstovų grupė. Jie bendradarbiauja dalindamiesi idėjomis, problemomis, užklausomis ir informacija. Kai reikia, bendruomenės nariai padeda vieni kitiems ir atsako į vienas kito klausimus.
Sukurkite savo bendruomenę „LiveAgent“ programoje. Sužinokite daugiau apie forumą.
Frequently Asked Questions
Kas yra bendruomenė?
Bendruomenė – tai žmonių grupė, susitelkusi aplink konkrečią temą ir idėją. Tai gali būti kartu dirbančių klientų ir klientų atstovų grupė. Bendruomenės nariai gali pasidalinti savo idėjomis, problemomis, informacija ir klausimais.
Kaip sukurti bendruomenę „LiveAgent“ programoje?
Jei norite sukurti „LiveAgent“ bendruomenę, eikite į savitarnos klientų portalą. Tada įveskite pavadinimą ir nuspręskite, ar norite, kad bendruomenė būtų vidinė ar vieša. Be to, turėtumėte sukurti aprašymą pagal tinkamai parinktus raktažodžius, kurių dėka darote teigiamą įtaką SEO. Be to, reikia pasirinkti skyrių, atsakingą už įrašų tvarkymą.
Kokios turi būti bendruomenės forumo savybės?
Bendruomenės forumas turėtų atlikti konkrečias funkcijas. Gera idėja sukurti įvedimo į bendruomenę procesą, kad naujiems nariams būtų lengviau suprasti, prie ko jie prisijungia. Įdomi idėja – sukurti taisykles arba vaizdo įrašą, kuriame būtų atsakyta į klausimus, kaip veikia bendruomenės forumas. Stenkitės sudominti bendruomenę ir dalyvaukite joje bei ją plėtokite.
Jeigu norite sužinoti daugiau apie tai, kaip efektyviai atsakyti į klientų klausimus, rekomenduojame pažvelgti į mūsų atsakymų į klausimus apie produktą/paslaugą šablonus. Tai padės jums sutaupyti laiką ir pagerinti bendravimą su klientais. Taip pat verta pasidomėti, kokius privalumus gali suteikti bendradarbiavimo įrankiai. Jie padės jūsų komandai dirbti efektyviau ir pagerins klientų aptarnavimą. Norintiems geriau suprasti, kas yra „LDAP“ ir kaip šią technologiją galima panaudoti, siūlome apsilankyti „LDAP“ integracijos puslapyje. Tai gali padėti optimizuoti jūsų organizacijos procesus. Be to, sužinokite, kaip efektyviai tvarkyti klientų duomenis per kontaktų grupes. Tinkamai sugrupuoti kontaktai padės greičiau reaguoti į klientų užklausas. Galiausiai, jei norite geriau suprasti, kaip mobilios programos gali pagerinti klientų aptarnavimą, apsilankykite mūsų mobilių klientų aptarnavimo programų puslapyje. Tai suteiks jums galimybę būti pasiekiamiems bet kada ir bet kur.
Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien
Išbandykite „LiveAgent“ nemokamai 14 arba 30 dienų be kreditinės kortelės! Atraskite visas mūsų didelio plano funkcijas ir pasirinkite geriausią sprendimą savo verslui. Pradėkite jau šiandien!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.