Kas yra CRM?
Klientų santykių valdymas, dar žinomas kaip CRM, reiškia strategijas ir technologijas, naudojamas valdyti santykius ir sąveikas su klientais. Pagrindinis CRM tikslas yra pagerinti ir analizuoti įmonės santykius.
CRM sistemų renkama informacija apie klientus yra gaunama skirtingais kanalais, tokiais kaip tinklapiai, socialinė žiniasklaida, rinkodaros medžiagos ir kitos. Jūs galite saugoti pardavimus, potencialius klientus, galimybes, kontaktinę informaciją ir daugiau. Klientų santykių valdymas turi didelę įtaką jūsų įmonei. Ji padeda jums rinkti informaciją, valdyti klientų aptarnavimo komandą ir padidinti klientų pasitenkinimą.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia akronimas CRM?
CRM akronimas reiškia santykių su klientais valdymą. Paprasčiau tariant, CRM dėka, įmonės gali valdyti verslo santykius ir su jais susijusius duomenis bei informaciją.
Kokie yra CRM tipai?
Yra keletos rūšių CRM. Pirmasis yra veiklos CRM, kuris, dėka savo galimybių, suteikia galimybę klientų aptarnavimo, rinkodaros ir pardavimų departamentams galimybę geriau reaguoti ir padėti esamiems ir būsimiems klientams. Kitas tipas yra bendradarbiavimo CRM, kuris palaiko bendravimą su tiekėjais ir platintojais. Ji paremta bendrais duomenimis apie klientus. Kitas tipas yra analitinis CRM, kurio dėka jūs galite analizuoti duomenis ir jais remiantis, priimti išvadas. Įdomus CRM tipas yra strateginis CRM, kuris į pirmą vietą pastato klientus, naudodamas jų informaciją ir esamas tendencijas. Paskutinis CRM tipas yra kampanijų valdymui skirtas CRM, kurio dėka jūs galite efektyviai vykdyti pardavimų ir rinkodaros kampanijas.
Ar LiveAgent yra CRM?
LiveAgent yra įrankis, kurį galima integruoti su CRM ir palaikyti jos veiklą. LiveAgent jūs galite saugoti klientų duomenis kontaktinės informacijos dėžutėje.
Po šio puslapio skaitymo, jums gali būti įdomu sužinoti daugiau apie CRM integraciją ir kaip ji gali padėti pagerinti klientų aptarnavimą. Taip pat verta pažiūrėti, kaip CRM gali būti integruota į jūsų veiklą.
Sužinokite daugiau apie CRM programinę įrangą ir kaip ji gali padėti jūsų verslui. Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie CRM programinę įrangą.
Jei jus domina, kaip efektyviai valdyti klientų santykius, apsilankykite puslapyje apie santykius su klientais. Sužinokite, kas yra klientų santykiai ir kaip juos pagerinti.
Jeigu norite sužinoti apie geriausią programinę įrangą jūsų kontaktų centrui, peržiūrėkite kontaktų centro programinę įrangą. Čia rasite informaciją apie tai, kaip ši programinė įranga gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo paslaugas.
Norėdami sužinoti daugiau apie atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie produktus, apsilankykite puslapyje apie atsakymus į klausimus apie produktą/paslaugą. Čia rasite šablonus, kurie padės efektyviai atsakyti į klientų klausimus.
Sužinokite, kaip veikia kontaktų centras kaip paslauga. Čia rasite informaciją apie įvairius kontaktų centrų tipus ir jų privalumus.
Sužinokite apie JavaScript – galingą objektinę programavimo kalbą, kuri suteikia interaktyvumo interneto svetainėms, programoms ir žaidimams. Skaitykite, kaip JavaScript kartu su HTML ir CSS atlieka pagrindines pasaulinio saityno funkcijas. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir sustiprinkite klientų aptarnavimą su naujais įrankiais!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.