Kas yra CRM programinė įranga?
CRM programinė įranga yra speciali programinės įrangos rūšis, skirta verslo ryšiams. Ji leidžia vartotojams saugoti ir tvarkyti visą su klientais susijusią informaciją, o taip pat padeda stebėti potencialius klientus, sudaryti sutartis, aptarnauti klientus arba valdyti turtą ar išteklius.
„LiveAgent“ programoje galite saugoti klientų duomenis kontaktinės informacijos laukelyje ir taip pat galite integruoti CRM įrankius.
Frequently Asked Questions
Kas yra CRM programinė įranga?
CRM programinė įranga yra platforma, leidžianti susisiekti su įvairiais įmonės padaliniais. Dėl to kiekvienas įmonės darbuotojas turi lengvą prieigą prie duomenų, nepaisant to, ar jis dirba klientų aptarnavimo komandoje, rinkodaros ar pardavimų srityje.
Kokios turi būti CRM programinės įrangos funkcijos?
Yra keletas esminių CRM programinės įrangos funkcijų, kurios labai palengvina jūsų darbą. Pirmasis yra neabejotinai kontaktų valdymas, kurio dėka galime redaguoti kontaktus ir turėti prieigą prie jų. Be kontaktų valdymo, dokumentų ir pasiūlymų valdymo galimybės yra labai naudingos priemonės. El. pašto integravimas yra labai svarbi funkcija, kuri leidžia pasiekti spartesnę darbo eigą.
Kokie yra geriausi CRM programinės įrangos naudojimo patarimai?
Geriausi CRM programinės įrangos naudojimo patarimai apima tinkamos programinės įrangos pasirinkimą. CRM turėtų geriausiai atitikti prekės ženklo poreikius. Kitas svarbus momentas – darbuotojų mokymas. Efektyvus darbuotojas tam tikroje CRM sistemoje bus efektyvesnis ir jausis pasitikintis savimi. Taip pat gerai nusistatyti veiksmų ir bendradarbiavimo taisykles, kad kiekvienam darbuotojui būtų daugiau aiškumo. CRM taip pat yra automatizavimo galimybė, todėl svarbu ją tinkamai išnaudoti reikalingais momentais. Taip pat įsitikinkite, kad visi reikalingi duomenys ir informacija yra CRM sistemoje.
Jei nori sužinoti daugiau apie CRM integraciją, būtinai perskaityk straipsnį kas yra CRM integracija. Jame rasi detalesnę informaciją apie nemokamą bandomąją versiją ir kaip ši integracija gali pagerinti tavo klientų aptarnavimą.
Dar verta apsilankyti straipsnyje apie nemokamą klientų valdymo programinę įrangą. Sužinosi, kaip optimizuoti savo klientų santykius bei padidinti sąveikavimo efektyvumą, ir tai gali būti puikus sprendimas tavo verslui.
Jeigu tave domina, kas yra klientų aptarnavimo įmonės, šiame straipsnyje rasi visus atsakymus. Sužinosi, kaip tokios įmonės veikia ir kokią naudą jos gali suteikti tavo verslui.
Galiausiai, išbandyk mobilias klientų aptarnavimo programas. Šiame straipsnyje rasi informaciją apie „Android“ ir „iOS“ programėles, kurios gali padėti efektyviau aptarnauti klientus bet kur ir bet kada.
Programinė įranga, skirta susisiekti su klientais
Atraskite efektyvią klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri pagerina kontaktų centro efektyvumą ir leidžia lengvai susisiekti per įvairius komunikacijos kanalus. Išbandykite „LiveAgent“ nemokamai ir padidinkite klientų pasitenkinimą be įsipareigojimų.
Programinės įrangos aptarnavimas
Programinės įrangos aptarnavimas yra pagalba po pardavimo, kurią teikia programinės įrangos kūrėjas ar agentas. Tai darbo erdvė ar aptarnavimas, kuris padeda vartotojams (klientams, darbuotojams).
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
Sukurkite išsamią žinių bazę su LiveAgent, kad jūsų klientai galėtų savarankiškai spręsti problemas 24/7. Pradėkite nemokamą bandymą!
Paslaugų valdymo programinė įranga
Paslaugų valdymo programinė įranga yra programa, kurią įmonės naudoja valdydamos savo klientams teikiamas paslaugas. Paslaugų valdymo programinė įranga yra puikus būdas optimizuoti įmonės technologiją.